• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція» Лот № 2 Засоби для наркозу;

Торги не відбулися

60 943.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 609.43 UAH
Період оскарження: 15.02.2019 14:36 - 28.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: 804df2e567d44254beeaaf0e2d3e9138
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-15-001751-b.b1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! На Вашу скаргу від 18.02.2019 року, ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-001751-b повідомляємо наступне. Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут» здійснюється закупівля фармацевтичної продукції відповідно до вимог законодавства про публічні закупівлі. В додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації тендерним комітетом визначені вимоги щодо якості товару. Зокрема, пунктом 10 вимагається: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення». У своїй скарзі Ви вимагаєте привести тендерну документацію до норми, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме виключити з тендерної документації пункт 10 додатку 2, так як на Ваш погляд такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. При цьому Ви посилаєтесь на спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ України «Щодо закупівлі лікарських засобів», де в пункті 8 Замовникам не рекомендовано висувати вимоги щодо надання постачальником гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасне постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Але в своїх вимогах Замовник ( пункт 10 додатку 2 ) не вимагає гарантію виробника щодо терміну поставки товару. Термін поставки товару зазначений в проекті договору та складає 10 днів з моменту отримання заявки від покупця продавцем. Цього строку достатньо для надання лікарського засобу нашому лікувальному закладу для забезпечення безперебійного лікування громадян, являється найбільш прийнятним та, як ми вважаємо, не тягне за собою якихось технічних незручностей для постачальника. Крім цього вищевказаний спільний лист носить рекомендаційний характер та не являється обов’язковим для виконання сторонами публічних закупівель. Відповідно до Закону України «Про Антимонопольний комітет України» постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України розглядає скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та виконує функцію органу оскарження. Рішення та розпорядження АМКУ являються обов’язковими до виконання учасниками та замовниками закупівель та забезпечують методичне застосування законодавства у сфері публічних закупівель. Рішеннями АМКУ №2037-р/пк-пз від 13.12.2016 року та №372-р/пк-ск від 29.02.2016 року ухвалено, що Замовник має право вимагати гарантійні листи виробника з метою отримання гарантій того, що переможець торгів дійсно матиме змогу постачати якісний товар ( з відповідним строком придатності ) в обумовлені терміни та необхідній кількості для забезпечення безперешкодної роботи установи Замовника. Таким чином Ваша вимога щодо внесення змін в тендерну документацію та виключення пункту 10 в додатку 2 не підлягає задоволенню, так як наші вимоги ґрунтуються на вимогах законодавства та не суперечать йому.
Статус вимоги: Відхилено