• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду житлового будинку № 20 на вул. М. Драгоманова Дарницького району м. Києва

Капітальний ремонт фасаду житлового будинку № 20 на вул. М. Драгоманова Дарницького району м. Києва

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2016 17:01 - 26.09.2016 18:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35 «21» вере

Номер: 546daa8b07f54d8b914748971acc0139
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-21-001370-c.c2
Назва: Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35 «21» вере
Вимога:
вих. № 05/10-4 від «05» жовтня 2016р. Замовник торгів: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації 02068, Україна, Київська область, Київ, Кошиця, 11, к.414 Скаржник (Учасник закупівлі): Товариства з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр» 49005; пров. Біологічний, буд. 2 А, офіс 16, м. Дніпропетровськ, Дніпропетровська обл. тел.: +38 (097) 727-92-51 e-mail: аfinacentr2016@gmail.com Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35 «21» вересня 2016 року Замовником було оголошено допорогові закупівлі робіт з Капітальний ремонт фасаду житлового будинку № 20 на вул. М. Драгоманова Дарницького району м. Києва, ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-21-001370-c, 23762fe9ae9b454298c257a43f8ca82b. «05» жовтня 2016 року Замовником було опубліковано Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 471 від 05.10.2016 р. Відповідно до якого переможцем стало Приватне підприємство «Вегал» (код ЄДРПОУ 24721477). Хочемо зазначити, що дане рішення є незаконним з наступних підстав: - Переможець не в повному обсязі виконав вимогу абзацу 5 п. 15 «Оголошення про проведення закупівлі», а саме у відомості ресурсів не має посиланням на постачальника; - Договірна ціна підписана інженером – кошторисником, що порушує вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:20134, а саме вищевказаним нормативним актом передбачено, що «Договірну ціну» підписують керівник або уповноважена особа Підрядника та керівник або уповноважена особа Замовника; - Не завантажено через Систему розрахункову кошторисну документацію на суму останнього раунду в термін 1 робочий день, що порушує вимоги останнього абзацу «Оголошення про проведення закупівлі» Замовника. Тому на підставі вищевказаного вимагаємо: • скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 471 від 05.10.2016 р; • скасувати торги з підстав невідповідності вимог «Оголошення про проведення закупівлі» Замовника вимогам Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35 та невідповідності пропозиції учасників вимогам «Оголошення про проведення закупівлі» Замовника. Уповноважена особа ___________ М. В. Мандриковський
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повторний перегляд документів скаржника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35

Номер: 189ce59d31ed4b59bb8b45894767ed75
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-21-001370-c.c1
Назва: Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35
Вимога:
вих. № 05/10-3 від «05» жовтня 2016р. Замовник торгів: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації 02068, Україна, Київська область, Київ, Кошиця, 11, к.414 Скаржник (Учасник закупівлі): Товариства з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр» 49005; пров. Біологічний, буд. 2 А, офіс 16, м. Дніпропетровськ, Дніпропетровська обл. тел.: +38 (097) 727-92-51 e-mail: аfinacentr2016@gmail.com Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35 «21» вересня 2016 року Замовником було оголошено допорогові закупівлі робіт з Капітальний ремонт фасаду житлового будинку № 20 на вул. М. Драгоманова Дарницького району м. Києва, ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-21-001370-c, 23762fe9ae9b454298c257a43f8ca82b. «05» жовтня 2016 року Замовником було опубліковано Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата№ 468 від 05.10.2016 р. з наступних підстав: - не надана копія Витягу протоколу перевірки знань з питань охорони праці на директора підприємства (учасника). З цього питання маємо зазначити, що Скаржником у складі своєї пропозиції 28.09.2016 року о 18:58 завантажено Витяг протоколу перевірки знань з питань охорони праці на директора (назва файлу «Протокол з ОП на директора.pdf»). - проект договору не скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що суперечить п. 19 оголошення про закупівлю; - довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство надана з порушенням термінів видачі (документ повинен бути датованим не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій) п. 7 оголошення про закупівлю. Дата видачі довідки 25.08.2016. Дата початку прийому пропозицій 27.09.2016р.; З цих двох питань Скаржник повністю погоджується з висновком Замовника. - розрахункова кошторисна документація (вимоги до оформлення її та наявності документів описані в п. 15 вимог) на суму останнього раунду, надана з порушенням п. 15 вимог. З останнього питання маємо зазначити, що в останньому абзаці «Оголошення про проведення закупівлі» Замовника вказано, що по закінченню аукціону всі Учасники закупівлі в термін 1 робочий день в електронному вигляді (е-mail: ukb.tender@gmail.com) надають розрахункову кошторисну документацію (вимоги до оформлення її та наявності документів описані в п. 1 вимог) на суму останнього раунду, відповідно до заявленого Замовником дефектного акту (для розгляду пропозицій). По перше Замовником вказано, що вимоги до оформлення та наявності документів описані в п. 1 вимог/оголошення, а в протоколі відхилення Замовник чомусь посилається на п. 15 вимог/оголошення. По друге Замовником вказано, що учасники мають надати на суму останнього раунду розрахункову кошторисну документацію в термін 1 робочий день в електронному вигляді за наступною адресою (е-mail: ukb.tender@gmail.com). Хочемо зазначити, що дана вимога порушує вимоги п. 1.7 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35. Також, з цього питання хочемо зазначити, що Комісія з розгляду звернень вже звертало увагу цього ж Замовника (ідентифікатор UA-2016-07-20-000380-a.a1) на те, що вимога щодо надання будь-якої інформації в не системи є не припустимою і порушує п. 1.7 Порядку. В свою чергу хочемо зазначити, що Скаржник 30.09.2016 року о 16:18 завантажив розрахункову кошторисну документаціє саме через Систему (назва файлу «Фінальна цінова та кошторисна документація») Тому на підставі вищевказаного вимагаємо: • скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Скаржника № 468 від 05.10.2016р. в частині першої та четвертої підстави. • скасувати торги з підстав невідповідності вимог Замовника вимогам Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35. Уповноважена особа ___________ М. В. Мандриковський
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Повторний перегляд документів скаржника
Статус вимоги: Відхилено