-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду житлового будинку № 20 на вул. М. Драгоманова Дарницького району м. Києва
Капітальний ремонт фасаду житлового будинку № 20 на вул. М. Драгоманова Дарницького району м. Києва
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2016 17:01 - 26.09.2016 18:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35 «21» вере
Номер:
546daa8b07f54d8b914748971acc0139
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-21-001370-c.c2
Назва:
Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35 «21» вере
Вимога:
вих. № 05/10-4 від «05» жовтня 2016р.
Замовник торгів: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
02068, Україна, Київська область, Київ, Кошиця, 11, к.414
Скаржник (Учасник закупівлі): Товариства з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр»
49005; пров. Біологічний, буд. 2 А, офіс 16, м. Дніпропетровськ, Дніпропетровська обл.
тел.: +38 (097) 727-92-51
e-mail: аfinacentr2016@gmail.com
Вимога
щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35
«21» вересня 2016 року Замовником було оголошено допорогові закупівлі робіт з Капітальний ремонт фасаду житлового будинку № 20 на вул. М. Драгоманова Дарницького району м. Києва, ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-21-001370-c, 23762fe9ae9b454298c257a43f8ca82b.
«05» жовтня 2016 року Замовником було опубліковано Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 471 від 05.10.2016 р.
Відповідно до якого переможцем стало Приватне підприємство «Вегал» (код ЄДРПОУ 24721477).
Хочемо зазначити, що дане рішення є незаконним з наступних підстав:
- Переможець не в повному обсязі виконав вимогу абзацу 5 п. 15 «Оголошення про проведення закупівлі», а саме у відомості ресурсів не має посиланням на постачальника;
- Договірна ціна підписана інженером – кошторисником, що порушує вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:20134, а саме вищевказаним нормативним актом передбачено, що «Договірну ціну» підписують керівник або уповноважена особа Підрядника та керівник або уповноважена особа Замовника;
- Не завантажено через Систему розрахункову кошторисну документацію на суму останнього раунду в термін 1 робочий день, що порушує вимоги останнього абзацу «Оголошення про проведення закупівлі» Замовника.
Тому на підставі вищевказаного вимагаємо:
• скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 471 від 05.10.2016 р;
• скасувати торги з підстав невідповідності вимог «Оголошення про проведення закупівлі» Замовника вимогам Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35 та невідповідності пропозиції учасників вимогам «Оголошення про проведення закупівлі» Замовника.
Уповноважена особа ___________ М. В. Мандриковський
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2016 17:54
Вирішення:
Повторний перегляд документів скаржника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35
Номер:
189ce59d31ed4b59bb8b45894767ed75
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-21-001370-c.c1
Назва:
Вимога щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35
Вимога:
вих. № 05/10-3 від «05» жовтня 2016р.
Замовник торгів: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
02068, Україна, Київська область, Київ, Кошиця, 11, к.414
Скаржник (Учасник закупівлі): Товариства з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр»
49005; пров. Біологічний, буд. 2 А, офіс 16, м. Дніпропетровськ, Дніпропетровська обл.
тел.: +38 (097) 727-92-51
e-mail: аfinacentr2016@gmail.com
Вимога
щодо порушення Замовником вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35
«21» вересня 2016 року Замовником було оголошено допорогові закупівлі робіт з Капітальний ремонт фасаду житлового будинку № 20 на вул. М. Драгоманова Дарницького району м. Києва, ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-21-001370-c, 23762fe9ae9b454298c257a43f8ca82b.
«05» жовтня 2016 року Замовником було опубліковано Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата№ 468 від 05.10.2016 р. з наступних підстав:
- не надана копія Витягу протоколу перевірки знань з питань охорони праці на директора підприємства (учасника).
З цього питання маємо зазначити, що Скаржником у складі своєї пропозиції 28.09.2016 року о 18:58 завантажено Витяг протоколу перевірки знань з питань охорони праці на директора (назва файлу «Протокол з ОП на директора.pdf»).
- проект договору не скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що суперечить п. 19 оголошення про закупівлю;
- довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство надана з порушенням термінів видачі (документ повинен бути датованим не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій) п. 7 оголошення про закупівлю. Дата видачі довідки 25.08.2016. Дата початку прийому пропозицій 27.09.2016р.;
З цих двох питань Скаржник повністю погоджується з висновком Замовника.
- розрахункова кошторисна документація (вимоги до оформлення її та наявності документів описані в п. 15 вимог) на суму останнього раунду, надана з порушенням п. 15 вимог.
З останнього питання маємо зазначити, що в останньому абзаці «Оголошення про проведення закупівлі» Замовника вказано, що по закінченню аукціону всі Учасники закупівлі в термін 1 робочий день в електронному вигляді (е-mail: ukb.tender@gmail.com) надають розрахункову кошторисну документацію (вимоги до оформлення її та наявності документів описані в п. 1 вимог) на суму останнього раунду, відповідно до заявленого Замовником дефектного акту (для розгляду пропозицій).
По перше Замовником вказано, що вимоги до оформлення та наявності документів описані в п. 1 вимог/оголошення, а в протоколі відхилення Замовник чомусь посилається на п. 15 вимог/оголошення.
По друге Замовником вказано, що учасники мають надати на суму останнього раунду розрахункову кошторисну документацію в термін 1 робочий день в електронному вигляді за наступною адресою (е-mail: ukb.tender@gmail.com).
Хочемо зазначити, що дана вимога порушує вимоги п. 1.7 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35.
Також, з цього питання хочемо зазначити, що Комісія з розгляду звернень вже звертало увагу цього ж Замовника (ідентифікатор UA-2016-07-20-000380-a.a1) на те, що вимога щодо надання будь-якої інформації в не системи є не припустимою і порушує п. 1.7 Порядку.
В свою чергу хочемо зазначити, що Скаржник 30.09.2016 року о 16:18 завантажив розрахункову кошторисну документаціє саме через Систему (назва файлу «Фінальна цінова та кошторисна документація»)
Тому на підставі вищевказаного вимагаємо:
• скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Скаржника № 468 від 05.10.2016р. в частині першої та четвертої підстави.
• скасувати торги з підстав невідповідності вимог Замовника вимогам Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 № 35.
Уповноважена особа ___________ М. В. Мандриковський
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток до вимоги 05.10.2016 17:54
Дата подачі:
05.10.2016 17:54
Вирішення:
Повторний перегляд документів скаржника
Статус вимоги:
Відхилено