• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лагоцид (порошок по 20гр)

Завершена

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2019 10:16 - 09.02.2019 10:21
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді корупціонера!

Номер: 4b5446179fd4432f971f20d82ca99ef0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000314-c.a6
Назва: Щодо відповіді корупціонера!
Вимога:
Що ви несете? Які питання ми вам повинні були задавати до торгів? Чи будете розглядати пропозиції без корупційної складової? Ви зробили свій вибір, а ми зробили свій. Це вже питання приципове для нас!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: efdad9d9567f47579206edb871cad3f1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000314-c.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Замовник-хабарник вирішив імпровізувати! Спочатку дискваліфікує, потім повертає нашу пропозицію до розгляду, щоб скасувати нашу скаргу, а потім знов дискваліфікує з такимиж аргументами! Різниця в сумах пропозицій вражає, а Замовник вирішив наплювати на колосальну економію! Ми розуміємо, що головним завданням цієї закупівлі є "розпил" бюджетних коштів, але аргументи відхилення не витримують критики! Щодо складу. Засіб, характеристики якого вказані в документації та засіб, який ми запропонували є засобами на основі активного хлору. Тобто, при розчиненні у воді вивільняється активний хлор, який і є діючою речовиною! Яка різниця, на основі чого є концентрат, коли ви використовуєте робочий розчин???!!! Теж саме стосується і щодо агрегатного стану. В документації вказаний порошок, ми запропонували ще краще -гранули, які не дають пилу, що зменшує навантаження на легені персоналу !!! Ви розчиняєте їх у воді, та отримуєте рідкий розчин, як в першому випадку, так і в другому! Далі, стосовно складу, який прописаний в документації. Річ у тім, що тим вимогам по складу відповідає лише зазначена в документації торгова марка засобу, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим, що є дискримінаційним по відношенню до Учасників, адже значно звужує їх коло. І це, в свою чергу, порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині недискримінаційного підходу до Учасників.Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Враховуючи теріторіальне розташування Замовника, окремий лист ми направляємо в СБУ, бо є підозра, що кошти, отриманні посадовими особами злочинним шляхом будуть використані на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

СКАРГА

Номер: f25f30e203b94b5aa835486c89d17463
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000314-c.a8
Назва: СКАРГА
Вимога:
СКАРГА щодо незаконності дій тендерного комітету Відповідно до оголошення №UA-2019-02-05-000314-c, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 05.02.2019р. Комунальним некомерційним підприємством Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» оголошено допорогову закупівлю ДК 021:2015: 24410000-1 - Азотні добрива (Лагоцид (порошок по 20гр)). Замовником було прийнято рішення згідно Протоколу засідання тендерного комітету №47-19 від 25.02.2019р. що порушує Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» виходячи з наступного. Щодо Протоколу засідання тендерного комітету №47-19 від 25.02.2019р. (далі – Протокол) Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» при прийнятті рішення про визначення переможцем пропозиції ФОП Ермоченко Іріна Івановна згідно Протоколу №47-19 від 25.02.2019р. (далі - Протокол) що доводиться наступним. 1. В пропозиції ФОП Ермоченко Іріна Івановна міститься Лист – авторизація №17 вiд 06.02.2019р. що надав Тендерному комітету Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «ЛАГОС груп» (код €ДРПОУ 37063202) що є виробником засобу дезiнфiкуючого «Лагоцид 600» саше, що пiдтверджуеться вiдповiдними документами. З огляду на зміст Листа-авторизації слідує, що Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «ЛАГОС груп» надає право своєму представнику ФОП Ермоченко Iрина Iванівнаa (Iдентифiкацiйний код 2007705780) представляти засiб дезiнфiкуючий «Лагоцид 600» саше у закупiвлi: ДК 021:2015:24410000-1 Азотнi добрива, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-02-05-000314-c. Але ж предмет закупівлі: «Азотні добрива» (код ДК 021:2015 – 24410000-1) Лагоцид (порошок) в сошетках по 20гр. Із зазначеного слідує, що пропозиція ФОП Ермоченко Іріни Івановни не відповідає медико-технічним вимогам Замовника, що викладені в тендерній документації. На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО: 1) Відмінити закупівлю ДК 021:2015:24410000-1 Азотнi добрива, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-02-05-000314-c.
Вирішення: Пропозиція ФОП Єрмоченко І.І. повністю відповідає технічним вимогам, заявленими нами в оголошенні до закупівлі, яка підтверджується наданими учасником документами, в тому разі технічними вимогами та документами по пропонованому товару.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

скарга

Номер: c81ddf2d571c4a03b2738233f7ec9787
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000314-c.b7
Назва: скарга
Вимога:
СКАРГА щодо незаконності дій тендерного комітету Відповідно до оголошення №UA-2019-02-05-000314-c, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 05.02.2019р. Комунальним некомерційним підприємством Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» оголошено допорогову закупівлю ДК 021:2015: 24410000-1 - Азотні добрива (Лагоцид (порошок по 20гр)). Замовником було прийнято рішення згідно Протоколу засідання тендерного комітету про дискваліфікацію пропозиції №42-19 від 22.02.2019р. що порушують Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» виходячи з наступного. Щодо Протоколу засідання тендерного комітету про дискваліфікацію пропозиції №42-19 від 22.02.2019р. (далі – Протокол) Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Універ-Сан» згідно Протоколу засідання тендерного комітету про дискваліфікацію пропозиції №42-19 від 22.02.2019р. (далі - Протокол) що доводиться наступним. 1. В Протоколі Замовник вказав, що у дезінфікуючого засобу «Септомакс сошетки 20гр» відсутні антикорозійні добавки які передбачено закупівлею, має високий вміст активного хлору більш 14% /заявлений 8%/ агресивний до шкіри та очей та корозії медичного інструменту. ТОВ «Універ-Сан» запропонував засіб Септомакс сошеткі 20 гр. 1,3-дихлор 5,5 диметилгидантоин 21,0-24,0., що є повним еквівалентом діючий речовини засобу дезінфікуючого «Лагоцид 600», «Дезактіну» та «Хлорантоіну». В Технічних вимогах до товару та в Загальних вимогах немає вимог що до вмісту активного хлору, тобто відхилення запропонованого засобу є незаконно. Твердження що Септомакс агресивний до шкіри та очей та корозії медичного інструменту є надумано. В Технічних вимогах до товару та в Загальних вимогах немає вимог що до агресивний до шкіри та очей та корозії медичного інструменту, тобто відхилення запропонованого засобу є незаконно. 2. В Протоколі Замовник вказав, що при нейтралізації засобу («Септомакс сошетки 20гр») необхідна закупівля тіофосфат натрія (1гр на 1л раствору) см, МВ СЕПТОМАКС п.5.6. що не передбачено в даної закупівлі. В документації до даної закупівлі не передбачено способу нейтралізації, тобто відхилення є незаконним. Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «Універ-Сан» є незаконним та необґрунтованим, що в свою чергу зобов’язує Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» відмінити своє рішення згідно Протоколу засідання тендерного комітету про дискваліфікацію пропозиції №42-19 від 22.02.2019р. та визнати переможцем закупівлі ДК 021:2015:24410000-1 Азотнi добрива, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-02-05-000314-c ТОВ «Універ-Сан». 3. В пропозиції ФОП Ермоченко Іріна Івановна міститься Лист – авторизація №17 вiд 06.02.2019р. що надав Тендерному комітету Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «ЛАГОС груп» (код €ДРПОУ 37063202) що є виробником засобу дезiнфiкуючого «Лагоцид 600» саше, що пiдтверджуеться вiдповiдними документами. З огляду на зміст Листа-авторизації слідує, що Товариство зобмеженою вiдповiдальнiстю «ЛАГОС груп» надає право своєму представнику ФОП Ермоченко Iрина Iванівнаa (Iдентифiкацiйний код 2007705780) представляти засiб дезiнфiкуючий «Лагоцид 600» саше у закупiвлi: ДК 021:2015:24410000-1 Азотнi добрива, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-02-05-000314-c. Але ж предмет закупівлі: «Азотні добрива» (код ДК 021:2015 – 24410000-1) Лагоцид (порошок) в сошетках по 20гр. Так який засіб Ви закуповуєте Лагоцид 100, Лагоцид 300, Лагоцид 500 чи Лагоцид? На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО: 1) Відмінити закупівлю ДК 021:2015:24410000-1 Азотнi добрива, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-02-05-000314-c.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на скаргу згідно Протоколу засідання тендерного комітету про дискваліфікацію пропозиції №42-19 від 22.02.2019р. (далі - Протокол) що доводиться наступним. 1. В Протоколі Замовник чітко вказав що дезінфекційний засіб повинен мати антикорозійні властивості,склад засобу та медико-технічні характеристики,які відсутні в запропанованому засобі Септомакс 2. Згідно постанові КМ № 178 від 14.03.2018 передбачення способу нейтралізації та утілізації дезінфікуючего засобу обязкова умова при державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів , 1. 3 предмет закупівлі: «Азотні добрива» (код ДК 021:2015 – 24410000-1) Лагоцид (порошок) в сошетках по 20гр предбачає закупівлю засобу лагоцид 2. Склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин: 2,4 імідазолідіндіон-1,3-дихлор-5,5-диметил – 8,0-12,0 (діюча речовина); 2,4-імідазолідіндіон-5,5-диметил; натрій триполіфосфат, аніонні поверхнево-активні речовини,натрій карбонат ; натрій хлористий, інгібітор корозії та інші функціональні добавки . 3. Форма випуску та фізико – хімічні властивості засобу: Дезінфікуючий засіб повинен бути у вигляді порошку, сошетки 20гр,та може мати помірний запах хлору. Лагоцид 100-не відповідае по складу засобу та медико-технічнимі характеристикам Лагоцид 300- не відповідае по складу засобу та медико-технічнимі характеристикам Лагоцид 500 - не відповідае по складу засобу та медико-технічнимі характеристикам 4. Лагоцид 600- відповідае по складу засобу та медико-технічнимі характеристикам3 предмету закупівлі: «Азотні добрива» (код ДК 021:2015 – 24410000-1) Лагоцид (порошок) в сошетках по 20грпредбачає закупівлю засобу лагоцид 5. Склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин: 2,4 імідазолідіндіон-1,3-дихлор-5,5-диметил – 8,0-12,0 (діюча речовина); 2,4-імідазолідіндіон-5,5-диметил; натрій триполіфосфат, аніонні поверхнево-активні речовини,натрій карбонат ; натрій хлористий, інгібітор корозії та інші функціональні добавки . На підставі викладеного, змушені відхилити скаргу закупівлі ДК 021:2015:24410000-1 Азотнi добрива, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-02-05-000314-c
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 320cf978c20e4cad97ef8aa7f46cf0ff
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000314-c.a5
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи остервеніле бажання Замовником-хабарником отримати хабар від всім відомого в Донецькій області своїми корупційними пропозиціями постачальника, намагання роздерібанити бюджетні кошти, намагання протизаконно маніпулювати медико-технічним завданням, використовуючи порівняння засобів по неіснуючим в завданні вимогам, проводити порівняння економічності засобів за неравноцінними експозиціями (які не зазначені в документації), ми направляємо листи, як і обіцяли, до Державної аудиторської служби України, Депаратаменту охорони здоровья, СБУ, представників Громадського контролю!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, Вашими погрозами Ви здійснюєте тиск та перешкоджаєте справедливій та неупередженій оцінки поданих пропозицій, а це вже розцінюється як протиправні дії. . Ваша вимога відхиляється. Згідно п. 1, ст. 23 Закону, фізична/юридична особа ,протягом періоду уточнень ,має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі,жоден з учасників не звернувся до Замовника з пропозицією вказати такі аналоги чи внести зміни до специфікації, розглянути інші дезінфікуючі засоби. Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель установлених Законом, а встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, медико-технічнічні вимоги, відповідають нормам чинного законодавства. Відповідно, Закупівля в цілому, та відхилення Вашої пропозиції відповідають всім нормам чинного законодавства, й з огляду на вищесказане, не маєпередбачених Законом підстав для задоволення Ваших вимог.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

До вимоги...

Номер: e3be8473237a42ed876df2744d16f581
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000314-c.a4
Назва: До вимоги...
Вимога:
Знахабнілий хабарник замість того, щоб вивчати нормативну базу, вирішив у хід пустити все, що до голови прийде! Хабарник зазначає, що ми запропонували засіб з 50% активного хлору проти 8%,що мовляв вказує на його агресивність. Якщо б "фахівці" цього хабарника прилежно навчалися, то знали,що більша кількість хлору лише вказує на той факт, що з 1кг засобу можна приготувати в 6,25 разів більше робочого розчину. В робочому розчині кількість хлору буде ОДНАКОВОЮ, що з засобу Лагоцид, що з засобу Еконорм Хлор. Замість 0,1% концентрації засобу Лагоцид використовується концентрація 0,015% засобу Еконорм Хлор. Хабарник намагається маніпулювати концентраціями, адже бере їх неравнозначними: з засобу ЕконормХлор бере експозицію 60 хв, а з засобу Лагоцид - 120 хв. Хабарнику, не треба хитрувати. Беріть однакову експозицію і ви отрумаєте інший результат! Ви не маєте права порівнювати засоби за характеристиками, які не зазначені в документації. Треба було вказувати економічність з самого початку і писати,що експозиція Вас не хвилює. Далі, хабарник зазначив, що засіб Еконорм Хлор неможна використовувати при 0,1% в присутності пацієнтів. По-перше, де в документації ця вимога? Протизаконно порівнювати засоби по відсутнім в документах вимогам! По-друге, рівноцінна концентрації 0,1% Засобу Лагоцид в засобі Еконорм Хлор - 0,015%, тому що в ньому 50% активного хлору замість 8%. І Еконорм Хлор в цій концентрації можна використовувати в присутності пацієнтів. Щодо вмісту кислот. Де вимога, що їх не повинно бути? З кислоти вивільняється активний хлор, і вже в робочому розчині кислоти немає! Вивчайте хімію та підвищуйте фах замість дерібану бюджету. Далі, стосовно твердження, що Хабарник використовує хлорвмісткий засіб для СТЕРИЛІЗАЦІЇ та ДВР!!! Ви, навіть, єдиний, хто це робить. Жоден заклад України не стерилізує та не використовує ДВР для ендоскопів та хірургічного інструменту ХЛОРВМІСТКИМ ЗАСОБОМ!!! Після цієї процедури викидайте ендоскоп та хірургічний інструмент! Цей факт буде цікавий для Департаменту охорони здоров"я Донецької області, куди ми направляємо лист! Проаналізувавши написане посадовими особами Замовника, ту ахінею, яку дійсний фахівець не може прийняти за здоровий глузд, рішуче бажання хабарника протягти у переможці "свого" постачальника, від якого він отрумає 40% хабаря, за нашою інформацією, ми направляємо листи до вказаних у першій вимозі контролюючі органи, включаючи СБУ!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на оскарження (протокол)
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

До вимоги

Номер: f6dd6cbefa4248a992ce904e9681de4d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000314-c.a3
Назва: До вимоги
Вимога:
Знахабнілий хабарник замість того, щоб вивчати нормативну базу, вирішив у хід пустити все, що до голови прийде! Хабарник зазначає, що ми запропонували засіб з 50% активного хлору проти 8%,що мовляв вказує на його агресивність. Якщо б "фахівці" цього хабарника прилежно навчалися, то знали,що більша кількість хлору лише вказує на той факт, що з 1кг засобу можна приготувати в 6,25 разів більше робочого розчину. В робочому розчині кількість хлору буде ОДНАКОВОЮ, що з засобу Лагоцид, що з засобу Еконорм Хлор. Замість 0,1% концентрації засобу Лагоцид використовується концентрація 0,015% засобу Еконорм Хлор. Хабарник намагається маніпулювати концентраціями, адже бере їх неравнозначними: з засобу ЕконормХлор бере експозицію 60 хв, а з засобу Лагоцид - 120 хв. Хабарнику, не треба хитрувати. Беріть однакову експозицію і ви отрумаєте інший результат! Ви не маєте права порівнювати засоби за характеристиками, які не зазначені в документації. Треба було вказувати економічність з самого початку і писати,що експозиція Вас не хвилює. Далі, хабарник зазначив, що засіб Еконорм Хлор неможна використовувати при 0,1% в присутності пацієнтів. По-перше, де в документації ця вимога? Протизаконно порівнювати засоби по відсутнім в документах вимогам! По-друге, рівноцінна концентрації 0,1% Засобу Лагоцид в засобі Еконорм Хлор - 0,015%, тому що в ньому 50% активного хлору замість 8%. І Еконорм Хлор в цій концентрації можна використовувати в присутності пацієнтів. Щодо вмісту кислот. Де вимога, що їх не повинно бути? З кислоти вивільняється активний хлор, і вже в робочому розчині кислоти немає! Вивчайте хімію та підвищуйте фах замість дерібану бюджету. Далі, стосовно твердження, що Хабарник використовує хлорвмісткий засіб для СТЕРИЛІЗАЦІЇ та ДВР!!! Ви, навіть, єдиний, хто це робить. Жоден заклад України не стерилізує та не використовує ДВР для ендоскопів та хірургічного інструменту!!! Цей факт буде цікавий для Департаменту охорони здоров"я Донецької області, куди ми направляємо лист! Проаналізувавши написане посадовими особами Замовника, ту ахінею, яку дійсний фахівець не може прийняти за здоровий глузд, рішуче бажання хабарника протягти у переможці "свого" постачальника, від якого він отрумає 40% хабаря, за нашою інформацією, ми направляємо листи до вказаних у першій вимозі контролюючі органи, включаючи СБУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: 111
Дата скасування: 19.02.2019 17:23
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога!

Номер: 8b4b9be6c17042f089bbf43a6aaaf4ad
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000314-c.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Різниця в сумах пропозицій вражає, а Замовник вирішив наплювати на колосальну економію! Ми розуміємо, що головним завданням цієї закупівлі є "розпил" бюджетних коштів, але аргументи відхилення не витримують критики! Щодо складу. Засіб, характеристики якого вказані в документації та засіб, який ми запропонували є засобами на основі активного хлору. Тобто, при розчиненні у воді вивільняється активний хлор, який і є діючою речовиною! Яка різниця, на основі чого є концентрат, коли ви використовуєте робочий розчин???!!! Теж саме стосується і щодо агрегатного стану. В документації вказаний порошок, ми запропонували ще краще -гранули, які не дають пилу, що зменшує навантаження на легені персоналу !!! Ви розчиняєте їх у воді, та отримуєте рідкий розчин, як в першому випадку, так і в другому! Далі, стосовно складу, який прописаний в документації. Річ у тім, що тим вимогам по складу відповідає лише зазначена в документації торгова марка засобу, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим, що є дискримінаційним по відношенню до Учасників, адже значно звужує їх коло. І це, в свою чергу, порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині недискримінаційного підходу до Учасників.Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Враховуючи теріторіальне розташування Замовника, окремий лист ми направляємо в СБУ, бо є підозра, що кошти, отриманні посадовими особами злочинним шляхом будуть використані на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу залишити без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.02.2019 16:00