• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-Лоти)

Завершена

471 201.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 523.83 UAH
Період оскарження: 31.01.2019 20:14 - 11.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА ( на дії тендерного комітету 1-ї міської клінічної лікарні міста Полтави щодо ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової , порушенні конкурентного законодавства України, дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів відкритих торгів)

Номер: 0c9cafb096bd4621867a030411a604cd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-001123-c.b3
Назва: СКАРГА ( на дії тендерного комітету 1-ї міської клінічної лікарні міста Полтави щодо ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової , порушенні конкурентного законодавства України, дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів відкритих торгів)
Вимога:
СКАРГА ( на дії тендерного комітету 1-ї міської клінічної лікарні міста Полтави щодо ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової , порушенні конкурентного законодавства України, дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів відкритих торгів)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення Тендерного Комітету КП «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради » щодо скарги ПП «ВКФ «Квант Юг»», Шановне, Приватне Підприємство «Виробнича некомерційна фірма «Квант-Юг»(код ЄДРПОУ 41188235), у відповідь на вашу скаргу, доводимо до вашого відома: На нашу думку під час проведення закупівлі, нами не було порушено будь-яких норм чинного законодавства України. Також в наших діях відсутні ознаки зловживання у використанні бюджетних коштів, наявності корупційної складової, порушення конкурентного законодавства України, дискримінаційних дій, необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозиції, що призвело до спотворення результатів відкритих торгів. Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників дійшли до висновку: Пропозицію ПП «ВКФ «Квант Юг»», визнати такою що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до п.3 Загальних вимог визначених Технічним завданням предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-ЛОТИ)» ЛОТ № 1 у Додаток №2 до тендерної документації , зазначається, що товар, запропонований Учасником, повинен бути зареєстрований в Україні та дозволений до застосування в медичній практиці - надати копію реєстраційного посвідчення, або свідоцтво про державну реєстрацію , або копію декларації про відповідність. У складі тендерної пропозиції ПП «ВКФ «Квант Юг»», замовником не виявлено підтверджуючих документів на наступні позиції: 13. Ножиці універсальні 18см шт. 7 У складі тендерної пропозиції Відсутні вищезазначені документи на позицію даного розміру. 21. Мундштук №100 Drager шт. 8 У складі тендерної пропозиції відсутній додаток до декларації відповідності на товар. Тому замовник не може надати об’єктивну відповідь наявності підтверджуючих документів 22. Затискач Lerisa (Кохер) прямий 15см шт. 10 23. Затискач судинний Lerisa (Кохер) вигнутий 15см шт. 10 У складі тендерної пропозиції Відсутні вищезазначені документи на позицію даного розміру. 46. Маска-респіратор медична N 95 з клапаном шт. 230 У складі тендерної пропозиції надані документ: Сертифікат перевірки типу у якому зазначено,що виробником є Росія. Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України № 829-р від 11.09.2014 р. « Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», забороняється здійснювати державні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. 46. Маска-респіратор медична N 95 з клапаном шт. 230 53. Футляр аптечки медичної шт. 10 54. Шпатель дерев`яний стерильний шт. 300 У складі тендерної пропозиції вищезазначені документи на дані позиції втратили чинність. 62. Контейнер (230х155х30 мм ) з нержавіючоїсталі шт. 5 У складі тендерної пропозиції Відсутні вищезазначені документи на позицію даного розміру. 29. Затискач судинний Москіт вигнутий 16см шт. 10 30. Затискач судинний Москіт прямий 16см шт. 4 У складі тендерної пропозиції Відсутні вищезазначені документи на дані позиції. 58. Набір ЛОР оглядовий шт. 1 У складі тендерної пропозиції надано 2 гарантійних листа від ПП «Промед Україна» та ТОВ «Аламед», але відсутні документи які підтверджують вимогу, що товар, запропонований Учасником, повинен бути зареєстрований в Україні та дозволений до застосування в медичній практиці.А тому не виявлено копію реєстраційного посвідчення, або свідоцтво про державну реєстрацію , або копію декларації про відповідність. Також хочемо зазначити, що звернувшись із запитом до ПП «Промед Україна» про наявність у них такого товару як Набір ЛОР оглядовий, отримали негативну відповідь. У разі якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Учасник повинен детально розписати порівняльну характеристику по кожному представленому найменуванню. Відповідно до п.3 Загальних вимог визначених Технічним завданням предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-ЛОТИ)» ЛОТ № 1 у Додаток №2 до тендерної документації , Замовник просить надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. Гарантійний лист виданий ТОВ «МЕДІК-О-ПЛАНЕТ», являється офіційним дистриб’ютором продукції medic-o-planet, а тому має бути надано копії, які підтверджують дані повноваження. Гарантійний лист виданий ТОВ «Собполімер-Аналітик» являється офіційним імпортером алкотестерівАлкоФор та витратних матеріалів до них.Упідтвердежнні правомірності повноважень визначено що ТОВ «Собполімер-Аналітик» являється офіційним дистриб’ютором. (Імпортер – фізична особа або організація, яка займається ввезенням товару з інших країн, надає послуги або капітал. Дистриб'ютор — фірмаабо агент промисловогопідприємства, якіздійснюютьреалізаціюпродукції й виступають як торговці за договором на основі угоди про право на продаж в окремомурегіоні.) Звертаємо вашу увагу на те що вимога замовника щодо надання гарантійних листів виробника включена з метою запобігання закупівлі фальсифікатів у складі пропозиції. Також хочемо зауважити що чинним законодавством України відсутня пряма заборона, щодо вимоги надання гарантійного листа виробника від учасника. Даною вимогою перевищення своїх повноважень визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIIIне вбачаємо. Пунктом 3 частини 2 Статті 22 Закону перебачено, що тендернадокументація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнкичиопис предмета закупівлі). При цьомутехнічнаспецифікація повинна містити: детальнийопистоварів, робіт, послуг, щозакуповуються, у тому числіїхтехнічні та якісні характеристики; вимогищодотехнічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщоописскластинеможливоабоякщодоцільнішезазначититакіпоказники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовніпозначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чипослугами, щозакуповуються, передбаченііснуючимиміжнароднимиабонаціональними стандартами, нормами та правилами. Технічнаспецифікаціяне повинна міститипосилання на конкретнуторговельну марку чифірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабо виробника. У разіякщотакепосилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна міститивираз "абоеквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівліповинніпередбачатинеобхідністьзастосуваннязаходівіззахистудовкілля. Документаціяне міститьпосилання на конкретнуторговельну марку чифірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабо виробника. У Додатку 2 до Тендетноїдокументації, а саме у технічномузавданняпрописанілишепарметри товару, якийвимагється. Пунктом 5 цього ж додатку зазначено, що: Учасник вправі запропонувати еквівалент товару, зазначеному в специфікації. В разі подання еквіваленту на товар, що закуповується, учасник повинен детально розписати порівняльну характеристику по кожному представленому найменуванню. А тому ознаки обмеження конкуренції, а також дискримінація учасників відсутні. Щодо пропозиції ТОВ «ПРОФІ КОМ», вважаємо, що документація повністю відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам визначених тендерною документацією. Відповідно до вимоги визначеної у п.3 Загальних вимог визначених Технічним завданням предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-ЛОТИ)» ЛОТ № 1 у Додаток №2 до тендерної документації , Замовник просить надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар, який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника, а саме: № Назва 1. Бікс КСК-3 2. Бікс КСК-6 3. Бікс КСК-9 4. Канюля в/в з ін’єкційнимпортом,суперпреміум, поліуретанG 18 5. Канюля в/в з ін’єкційнимпортом,суперпреміум, поліуретанG22 6. Катетер аспіраційний з вакуум контролем Fr6-18 7. Катетер Нелатона чоловічий Fr6-16,40см 8. Катетер Фолея латекс 2-х ход №14-№28 9. Лезо хірург. розмір 10-24 10. Маска киснева з регульованим носовим зажимомM,L 11. Маска-респіратор медична N 95 з клапаном 12. Фільтр вірусобактеріальний 13. Фільтр тепловологообмінний 14. Набір ЛОР оглядовий 15. Контейнер (230х155х30 мм ) з нержавіючої сталі У складі документів тендерної пропозиції учасника виявлено на усі вищезазначені документи гарантійні листи від виробника або офіційного представника (з підтвердженням таких повноважень). Згідно Додатку №1 до тендерної документації , замовником визначена ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", яка не може змінюватись. ТОВ «ПРОФІ КОМ» керувався сталою формулою визначеною замовником. У зв’язку із тим, що у формі тендерної пропозиції зазначено: «2. Ми погоджуємосядотримуватися умов цієїпропозиції не меншеніж 90 днів з дня розкриттятендернихпропозицій, встановленого Вами», що не співпадаєїзвимогою у тендерноїдокументації, данийпуктзамовникне брав до увагипід час перевіркидокументіввсіхучасниківзакупівлі. Документищодопідтвердженнявідповідностівизначених у п.3 ЗагальнихвимогвизначенихТехнічнимзавданням предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 33141000-0 - Медичніматеріалинехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-ЛОТИ)» ЛОТ № 1 у Додаток №2 до тендерноїдокументації, на позиції №56,58,60,62 нами виявлено у складітендерноїпропозиціїучасника., відповідно до назви товару згідноізреєстраційнимпосвідченням. Такожхочемозазначити ,щовартістьпропозиції ТОВ «ПРОФІ КОМ» за результатами аукціону не суттєвовідрізняєтьсявідціновоїпропозиціїПП «ВКФ «Квант Юг», беручи до уваги загальну вартість закупівлі. Отже, виходячи із вищевикладеного у задоволені скарги ПП «ВКФ «Квант Юг»» відмовлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

( на дії тендерного комітету 1-ї міської клінічної лікарні міста Полтави щодо ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової , порушенні конкурентного законодавства України, дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів відкритих торгів)

Номер: 1f518ecaa494413abeb425311a220b28
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-001123-c.a2
Назва: ( на дії тендерного комітету 1-ї міської клінічної лікарні міста Полтави щодо ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової , порушенні конкурентного законодавства України, дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів відкритих торгів)
Вимога:
( на дії тендерного комітету 1-ї міської клінічної лікарні міста Полтави щодо ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової , порушенні конкурентного законодавства України, дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів відкритих торгів)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення Тендерного Комітету КП «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради » щодо скарги ПП «ВКФ «Квант Юг»», Шановне, Приватне Підприємство «Виробнича некомерційна фірма «Квант-Юг»(код ЄДРПОУ 41188235), у відповідь на вашу скаргу, доводимо до вашого відома: На нашу думку під час проведення закупівлі, нами не було порушено будь-яких норм чинного законодавства України. Також в наших діях відсутні ознаки зловживання у використанні бюджетних коштів, наявності корупційної складової, порушення конкурентного законодавства України, дискримінаційних дій, необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозиції, що призвело до спотворення результатів відкритих торгів. Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників дійшли до висновку: Пропозицію ПП «ВКФ «Квант Юг»», визнати такою що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до п.3 Загальних вимог визначених Технічним завданням предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-ЛОТИ)» ЛОТ № 1 у Додаток №2 до тендерної документації , зазначається, що товар, запропонований Учасником, повинен бути зареєстрований в Україні та дозволений до застосування в медичній практиці - надати копію реєстраційного посвідчення, або свідоцтво про державну реєстрацію , або копію декларації про відповідність. У складі тендерної пропозиції ПП «ВКФ «Квант Юг»», замовником не виявлено підтверджуючих документів на наступні позиції: 13. Ножиці універсальні 18см шт. 7 У складі тендерної пропозиції Відсутні вищезазначені документи на позицію даного розміру. 21. Мундштук №100 Drager шт. 8 У складі тендерної пропозиції відсутній додаток до декларації відповідності на товар. Тому замовник не може надати об’єктивну відповідь наявності підтверджуючих документів 22. Затискач Lerisa (Кохер) прямий 15см шт. 10 23. Затискач судинний Lerisa (Кохер) вигнутий 15см шт. 10 У складі тендерної пропозиції Відсутні вищезазначені документи на позицію даного розміру. 46. Маска-респіратор медична N 95 з клапаном шт. 230 У складі тендерної пропозиції надані документ: Сертифікат перевірки типу у якому зазначено,що виробником є Росія. Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України № 829-р від 11.09.2014 р. « Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», забороняється здійснювати державні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. 46. Маска-респіратор медична N 95 з клапаном шт. 230 53. Футляр аптечки медичної шт. 10 54. Шпатель дерев`яний стерильний шт. 300 У складі тендерної пропозиції вищезазначені документи на дані позиції втратили чинність. 62. Контейнер (230х155х30 мм ) з нержавіючоїсталі шт. 5 У складі тендерної пропозиції Відсутні вищезазначені документи на позицію даного розміру. 29. Затискач судинний Москіт вигнутий 16см шт. 10 30. Затискач судинний Москіт прямий 16см шт. 4 У складі тендерної пропозиції Відсутні вищезазначені документи на дані позиції. 58. Набір ЛОР оглядовий шт. 1 У складі тендерної пропозиції надано 2 гарантійних листа від ПП «Промед Україна» та ТОВ «Аламед», але відсутні документи які підтверджують вимогу, що товар, запропонований Учасником, повинен бути зареєстрований в Україні та дозволений до застосування в медичній практиці.А тому не виявлено копію реєстраційного посвідчення, або свідоцтво про державну реєстрацію , або копію декларації про відповідність. Також хочемо зазначити, що звернувшись із запитом до ПП «Промед Україна» про наявність у них такого товару як Набір ЛОР оглядовий, отримали негативну відповідь. У разі якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Учасник повинен детально розписати порівняльну характеристику по кожному представленому найменуванню. Відповідно до п.3 Загальних вимог визначених Технічним завданням предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-ЛОТИ)» ЛОТ № 1 у Додаток №2 до тендерної документації , Замовник просить надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. Гарантійний лист виданий ТОВ «МЕДІК-О-ПЛАНЕТ», являється офіційним дистриб’ютором продукції medic-o-planet, а тому має бути надано копії, які підтверджують дані повноваження. Гарантійний лист виданий ТОВ «Собполімер-Аналітик» являється офіційним імпортером алкотестерівАлкоФор та витратних матеріалів до них.Упідтвердежнні правомірності повноважень визначено що ТОВ «Собполімер-Аналітик» являється офіційним дистриб’ютором. (Імпортер – фізична особа або організація, яка займається ввезенням товару з інших країн, надає послуги або капітал. Дистриб'ютор — фірмаабо агент промисловогопідприємства, якіздійснюютьреалізаціюпродукції й виступають як торговці за договором на основі угоди про право на продаж в окремомурегіоні.) Звертаємо вашу увагу на те що вимога замовника щодо надання гарантійних листів виробника включена з метою запобігання закупівлі фальсифікатів у складі пропозиції. Також хочемо зауважити що чинним законодавством України відсутня пряма заборона, щодо вимоги надання гарантійного листа виробника від учасника. Даною вимогою перевищення своїх повноважень визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIIIне вбачаємо. Пунктом 3 частини 2 Статті 22 Закону перебачено, що тендернадокументація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнкичиопис предмета закупівлі). При цьомутехнічнаспецифікація повинна містити: детальнийопистоварів, робіт, послуг, щозакуповуються, у тому числіїхтехнічні та якісні характеристики; вимогищодотехнічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщоописскластинеможливоабоякщодоцільнішезазначититакіпоказники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовніпозначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чипослугами, щозакуповуються, передбаченііснуючимиміжнароднимиабонаціональними стандартами, нормами та правилами. Технічнаспецифікаціяне повинна міститипосилання на конкретнуторговельну марку чифірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабо виробника. У разіякщотакепосилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна міститивираз "абоеквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівліповинніпередбачатинеобхідністьзастосуваннязаходівіззахистудовкілля. Документаціяне міститьпосилання на конкретнуторговельну марку чифірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабо виробника. У Додатку 2 до Тендетноїдокументації, а саме у технічномузавданняпрописанілишепарметри товару, якийвимагється. Пунктом 5 цього ж додатку зазначено, що: Учасник вправі запропонувати еквівалент товару, зазначеному в специфікації. В разі подання еквіваленту на товар, що закуповується, учасник повинен детально розписати порівняльну характеристику по кожному представленому найменуванню. А тому ознаки обмеження конкуренції, а також дискримінація учасників відсутні. Щодо пропозиції ТОВ «ПРОФІ КОМ», вважаємо, що документація повністю відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам визначених тендерною документацією. Відповідно до вимоги визначеної у п.3 Загальних вимог визначених Технічним завданням предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-ЛОТИ)» ЛОТ № 1 у Додаток №2 до тендерної документації , Замовник просить надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар, який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника, а саме: № Назва 1. Бікс КСК-3 2. Бікс КСК-6 3. Бікс КСК-9 4. Канюля в/в з ін’єкційнимпортом,суперпреміум, поліуретанG 18 5. Канюля в/в з ін’єкційнимпортом,суперпреміум, поліуретанG22 6. Катетер аспіраційний з вакуум контролем Fr6-18 7. Катетер Нелатона чоловічий Fr6-16,40см 8. Катетер Фолея латекс 2-х ход №14-№28 9. Лезо хірург. розмір 10-24 10. Маска киснева з регульованим носовим зажимомM,L 11. Маска-респіратор медична N 95 з клапаном 12. Фільтр вірусобактеріальний 13. Фільтр тепловологообмінний 14. Набір ЛОР оглядовий 15. Контейнер (230х155х30 мм ) з нержавіючої сталі У складі документів тендерної пропозиції учасника виявлено на усі вищезазначені документи гарантійні листи від виробника або офіційного представника (з підтвердженням таких повноважень). Згідно Додатку №1 до тендерної документації , замовником визначена ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", яка не може змінюватись. ТОВ «ПРОФІ КОМ» керувався сталою формулою визначеною замовником. У зв’язку із тим, що у формі тендерної пропозиції зазначено: «2. Ми погоджуємосядотримуватися умов цієїпропозиції не меншеніж 90 днів з дня розкриттятендернихпропозицій, встановленого Вами», що не співпадаєїзвимогою у тендерноїдокументації, данийпуктзамовникне брав до увагипід час перевіркидокументіввсіхучасниківзакупівлі. Документищодопідтвердженнявідповідностівизначених у п.3 ЗагальнихвимогвизначенихТехнічнимзавданням предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 33141000-0 - Медичніматеріалинехімічні та гематологічні одноразового застосування (2-ЛОТИ)» ЛОТ № 1 у Додаток №2 до тендерноїдокументації, на позиції №56,58,60,62 нами виявлено у складітендерноїпропозиціїучасника., відповідно до назви товару згідноізреєстраційнимпосвідченням. Такожхочемозазначити ,щовартістьпропозиції ТОВ «ПРОФІ КОМ» за результатами аукціону не суттєвовідрізняєтьсявідціновоїпропозиціїПП «ВКФ «Квант Юг», беручи до уваги загальну вартість закупівлі. Отже, виходячи із вищевикладеного у задоволені скарги ПП «ВКФ «Квант Юг»» відмовлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Запит на зміни

Номер: 839d25259e2d4493a3de667d0e4f4290
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-001123-c.b1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Даною вимогою нами не порушуються принципи визначені у статті 3 Закону України «Про публічнізакупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), так як вимога надання гарантійного листа прописана з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості та зі строками придатності. Відповідно до п.3 ч.2 Статті 22 Закону тенедерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як Додатком 2 до тенедерної документації передбачено можливість надання участиком еквіваленту, а саме: «Учасник має право подати медичний матеріал еквівалентний зазначеному в технічному завданні в формі порівняльної таблиці, але він обов’язково надає копії його реєстраційних посвідчень, засвідчені печаткою виробника (ця вимога не поширюється на випадки, коли учасник є безпосередньо виробником та надає копії цих посвідчень для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам), інструкції із зазначенням сторінки та інше»,- Це не вважається порушенням Закону.
Статус вимоги: Не задоволено