• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

автомобіль швидкої медичної допомоги

Торги не відбулися

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2019 15:48 - 26.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена

вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: 2c787363d3794f4492649a0f18268300
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-15-001373-a.b1
Назва: вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
1. У п.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (Основні ноші/ноші-каталка) Замовник вимагає: "Вага нош не більше 40 кг." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає встановленим національним стандартам України. Відповідно до EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено, що вага нош повинна бути до 45 кг. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо усунути дискримінаційну вимогу та привести її у відповідність до національних стандартів України. Змінити вимогу та прописати в тендерній документації, що вага нош повинна бути "не більше 45 кг". 2. Відповідно до п. 3 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (пристрій для перенесення пацієнта, що сидить) Замовник вимагає: «Ширина пристрою повинна бути не менше 52 см.» В п. 42 EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено мінімальний розмір, яким повинно відповідати крісло для транспортування пацієнтів, де зазначена лише мінімальна ширина – 330 мм. Отже, чітко встановлена замовником вимога про те, що ширина пристрою повинна бути не менше 52 см. є дискримінаційною, щодо учасників, які поставляють вказаний пристрій, шириною 51,5 см. . При цьому не існує будь-яких недоліків в застосуванні пристрою, ширина якого лише на 0,96% буде меншою, а ніж вимагається Замовником. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Ми спроможні повністю задовільнити потреби Замовника із шириною пристрою 51,5 см. Враховуючи вище викладене просимо внести зміни до документації в цій частині та привести її у відповідність до національних стандартів України. 3. У п.5 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (Довга спинна дошка з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки для дорослих) Замовник вимагає: “Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 200 кг.». Вказані параметри значно обмежують конкуренцію Такий параметр максимального навантаження сильно завищений, так як 4 чоловіка (штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги (лікар, фельдшер, санітар, водій) не в змозі підійняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 та становить 25 кг. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 155 кг.». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з національними стандартами України. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Медико-технічні вимоги до обладнання автомобіля швидкої медичної допомоги складені відповідно до потреб КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги» Вишгородської районної ради та з врахуванням досвіду проведення процедур публічних закупівель, інформація про які є загальнодоступною. 1. Відповідно до діючих стандартів вага основних нош повинна бути якомога меншою. Вага, що до 40 кг дозволила б зменшити навантаження на медичний персонал при транспортуванні пацієнтів. 2. Ширина пристрою для перенесення пацієнта, що сидить, не менше 52 см., була встановлена з врахуванням побажань медичних працівників закладу та забезпечує можливість комфортного та ефективного надання медичної допомоги. 3. Максимальне навантаження не менше 200 кг. для довгої спинної дошки з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки для дорослих було визначене з врахуванням досвіду надання медичної допомоги населенню, що проживає на території Вишгородського району. У п. 6.3.1. 2 ДСТУ 7032:2009 встановлена вимога щодо максимальної маси переносного устаткування, що не повинна перевищувати 25 кг., однак відсутні обмеження щодо максимальної маси такого обладнання з врахуванням маси пацієнта. Будь-яка упередженість з боку Замовника відсутня. З врахуванням наведених обставин та з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників внесено зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено