• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху фізкультурно-оздоровчого комплексу стадіону "Спартак" по вул. Шолом-Алейхема, 38 м. Коростень Житомирської області

Торги відмінено

916 462.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 164.62 UAH
Період оскарження: 13.02.2019 10:17 - 18.02.2019 12:00
Вимога
Без відповіді

Скарга на рішення тендерного комітету Бюджетної установи Стадіон «Спартак»

Номер: 742c16b235ea40f3b6293151c26e00ae
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000387-b.a5
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету Бюджетної установи Стадіон «Спартак»
Вимога:
Просимо розглянути вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ЕЛЕКТ» з наступних підстав: Відповідно до п.п. 3 розділу 8 Кваліфікаційні критерії до учасників Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів учаснику (далі Оголошення) в складі своєї цінової пропозиції необхідно було надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних фізичних осіб – підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання пропозицій. В порушення даної вимоги ПП «ЕЛЕКТ» було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який датований 26.12.2016 року. Відповідно до п.п.1.3. п.1 розділу 8 Кваліфікаційні критерії до учасників Оголошення в складі цінової пропозиції необхідно було надати оригінал або копію листа-відгуку про виконання договору та документи, що засвідчують факт виконання робіт. ПП «ЕЛЕКТ» в складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог даного пункту Оголошення було надано оригінал Подяки, яка не може вважатись Відгуком. Адже у відгуку обов’язково має містити інформацію про реквізити договору, якість виконаних робіт, дотримання діючих будівельних норм та правил, дотримання строків виконання робіт). Такої інформації поданий ПП «ЕЛЕКТ» не містить, а тому не може бути належним документом на підтвердження кваліфікаційних вимог. Крім того, відповідно п.п.2 п.3 розділу 8 Кваліфікаційні критерії до учасників Оголошення учасник повинен надати документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю Копію Статуту (зі змінами). В порушення даної вимоги ПП «ЕЛЕКТ» не було надано копію Статуту, що є грубим порушенням вимог тендерної документації та критерієм згідно якого така тендерна пропозиція має бути відхилена. Також у відповідності до п.п.1 п.3 розділу 8 Кваліфікаційні критерії до учасників Оголошення учасник повинен був надати документи, що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та уповноважена на підписання договору. В порушення даної вимоги ПП «ЕЛЕКТ» не було надано документів, які б підтверджували такі повноваження. Адже, згідно наказу та рішення засновника ПП «ЕЛЕКТ» вбачається лише факт призначення на посаду директора Волкова Андрія Євгенієвича, однак такі документи не містять переліку повноважень, якими може бути наділений директор, а відсутність в тендерній пропозиції Статуту унеможливлює самостійно встановити наявність чи відсутність таких повноважень у директора. Крім того, у відповідності до Оголошення усі сторінки тендерної пропозиції мають містити підпис, з засвідченням посади, прізвища і дати підпису та печатки. Однак, тендерна пропозиція ПП «ЕЛЕКТ» налічує документи, які не відповідають таким вимогам. Також, сама тендерна пропозиція ПП «ЕЛЕКТ» не містить дати підпису, роздрукована не на фірмовому бланку, що не дає змоги ідентифікувати чия саме це тендерна пропозиція. Крім того, в порушення п.4 розділу 8 Оголошення ПП «ЕЛЕКТ» не було надано довідку, яка містить відромості про підприємство та довідку про виконання робіт із матеріалів які є якісними та відповідають вимогам встановленим ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає імперативну норму, як саме має діяти Замовник у випадку встановлення факту невідповідності кваліфікаційним вимога та умовам тендерної документації. Зокрема, згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник не тільки мав право, а й зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію ПП «ЕЛЕКТ». Водночас рішенням № 17 тендерного комітету бюджетної установи Стадіон «Спартак» відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АРКА ЕМ» з підстав відсутності розрахунків договірної ціни. Такі встановленні невідповідності не відповідають дійсності та є не законними з огляду на наступне. Відповідно до п.1, п.2 розділу 9 Оголошення учасникам необхідно було надати договірну ціну та кошторис, а також розрахунки договірної ціна. Так, ТОВ «АРКА ЕМ» в складі тендерної пропозиції було надано договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок прямих та загально виробничих витрат, розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальну записку. Тобто повний перелік документів та розрахунків, які навіть не вимагались тендерною документацією, однак були поданні в повному об’ємі. На основі вищевказаного, очевидно, що тендерна пропозиція ПП «ЕЛЕКТ»є такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а рішення тендерного комітету № 21 від 25.02.2019 року є не законним та таким, що підлягає скасуванню. Крім того, вважаємо, що й рішення тендерного комітету № 17 від 25.02.2019 року також є незаконним, необґрунтованим, таким що не відповідає дійсним наявним обставинам, а тому підлягає скасуванню. Таким чином, ТОВ «АРКА ЕМ» просить тендерний комітет Бюджетної установи Стадіон «Спартак» розглянути нашу скаргу, врахувати викладену нами інформацію щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП «ЕЛЕКТ» умовам тендерної документації та відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АРКА ЕМ» умовам тендерної документації та на цій підставі скасувати рішення про визнання Переможцем та заключення договору з ПП «ЕЛЕКТ» та визнати ТОВ «АРКА ЕМ переможцем процедури торгів із закупівлі робіт : «капітальний ремонт даху фізкультурно-оздоровчого комплексу стадіону «СПАРТАК» по вул.Шолом-Алейхема, 38 м. Коростень Житомирської області». Додатково повідомляємо, що у випадку не скасування рішення № 21 від 25.02.2019 року та підписання договору з ПП «ЕЛЕКТ», ми змушенні будемо звертатись до правоохоронних органів та органів уповноважених здійснювати перевірки щодо проведення закупівлі робіт за державні кошти з заявою про перевірку проведення даної процедури.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Скарга на рішення тендерного комітету Бюджетної установи Стадіон «Спартак»

Номер: 35749560e69c4be18110f46cea4c2185
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000387-b.b4
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету Бюджетної установи Стадіон «Спартак»
Вимога:
Просимо розглянути вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ЕЛЕКТ» з наступних підстав: Відповідно до п.п. 3 розділу 8 Кваліфікаційні критерії до учасників Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів учаснику (далі Оголошення) в складі своєї цінової пропозиції необхідно було надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних фізичних осіб – підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання пропозицій. В порушення даної вимоги ПП «ЕЛЕКТ» було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який датований 26.12.2016 року. Відповідно до п.п.1.3. п.1 розділу 8 Кваліфікаційні критерії до учасників Оголошення в складі цінової пропозиції необхідно було надати оригінал або копію листа-відгуку про виконання договору та документи, що засвідчують факт виконання робіт. ПП «ЕЛЕКТ» в складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог даного пункту Оголошення було надано оригінал Подяки, яка не може вважатись Відгуком. Адже у відгуку обов’язково має містити інформацію про реквізити договору, якість виконаних робіт, дотримання діючих будівельних норм та правил, дотримання строків виконання робіт). Такої інформації поданий ПП «ЕЛЕКТ» не містить, а тому не може бути належним документом на підтвердження кваліфікаційних вимог. Крім того, відповідно п.п.2 п.3 розділу 8 Кваліфікаційні критерії до учасників Оголошення учасник повинен надати документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю Копію Статуту (зі змінами). В порушення даної вимоги ПП «ЕЛЕКТ» не було надано копію Статуту, що є грубим порушенням вимог тендерної документації та критерієм згідно якого така тендерна пропозиція має бути відхилена. Також у відповідності до п.п.1 п.3 розділу 8 Кваліфікаційні критерії до учасників Оголошення учасник повинен був надати документи, що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та уповноважена на підписання договору. В порушення даної вимоги ПП «ЕЛЕКТ» не було надано документів, які б підтверджували такі повноваження. Адже, згідно наказу та рішення засновника ПП «ЕЛЕКТ» вбачається лише факт призначення на посаду директора Волкова Андрія Євгенієвича, однак такі документи не містять переліку повноважень, якими може бути наділений директор, а відсутність в тендерній пропозиції Статуту унеможливлює самостійно встановити наявність чи відсутність таких повноважень у директора. Крім того, у відповідності до Оголошення усі сторінки тендерної пропозиції мають містити підпис, з засвідченням посади, прізвища і дати підпису та печатки. Однак, тендерна пропозиція ПП «ЕЛЕКТ» налічує документи, які не відповідають таким вимогам. Також, сама тендерна пропозиція ПП «ЕЛЕКТ» не містить дати підпису, роздрукована не на фірмовому бланку, що не дає змоги ідентифікувати чия саме це тендерна пропозиція. Крім того, в порушення п.4 розділу 8 Оголошення ПП «ЕЛЕКТ» не було надано довідку, яка містить відромості про підприємство та довідку про виконання робіт із матеріалів які є якісними та відповідають вимогам встановленим ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає імперативну норму, як саме має діяти Замовник у випадку встановлення факту невідповідності кваліфікаційним вимога та умовам тендерної документації. Зокрема, згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник не тільки мав право, а й зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію ПП «ЕЛЕКТ». Водночас рішенням № 17 тендерного комітету бюджетної установи Стадіон «Спартак» відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АРКА ЕМ» з підстав відсутності розрахунків договірної ціни. Такі встановленні невідповідності не відповідають дійсності та є не законними з огляду на наступне. Відповідно до п.1, п.2 розділу 9 Оголошення учасникам необхідно було надати договірну ціну та кошторис, а також розрахунки договірної ціна. Так, ТОВ «АРКА ЕМ» в складі тендерної пропозиції було надано договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок прямих та загально виробничих витрат, розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальну записку. Тобто повний перелік документів та розрахунків, які навіть не вимагались тендерною документацією, однак були поданні в повному об’ємі. На основі вищевказаного, очевидно, що тендерна пропозиція ПП «ЕЛЕКТ»є такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а рішення тендерного комітету № 21 від 25.02.2019 року є не законним та таким, що підлягає скасуванню. Крім того, вважаємо, що й рішення тендерного комітету № 17 від 25.02.2019 року також є незаконним, необґрунтованим, таким що не відповідає дійсним наявним обставинам, а тому підлягає скасуванню. Таким чином, ТОВ «АРКА ЕМ» просить тендерний комітет Бюджетної установи Стадіон «Спартак» розглянути нашу скаргу, врахувати викладену нами інформацію щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП «ЕЛЕКТ» умовам тендерної документації та відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АРКА ЕМ» умовам тендерної документації та на цій підставі скасувати рішення про визнання Переможцем та заключення договору з ПП «ЕЛЕКТ» та визнати ТОВ «АРКА ЕМ переможцем процедури торгів із закупівлі робіт : «капітальний ремонт даху фізкультурно-оздоровчого комплексу стадіону «СПАРТАК» по вул.Шолом-Алейхема, 38 м. Коростень Житомирської області». Додатково повідомляємо, що у випадку не скасування рішення № 21 від 25.02.2019 року та підписання договору з ПП «ЕЛЕКТ», ми змушенні будемо звертатись до правоохоронних органів та органів уповноважених здійснювати перевірки щодо проведення закупівлі робіт за державні кошти з заявою про перевірку проведення даної процедури.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

вимога

Номер: af96963383f7431ea2a46ae8845f3e1f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000387-b.b3
Назва: вимога
Вимога:
про усунення порушень в сфері закупівель
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Протиправне визнання переможцем

Номер: 509404a1a53842aa937a6125b95c71e8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000387-b.b2
Назва: Протиправне визнання переможцем
Вимога:
Відповідно до рішення тендерного комітету бюджетної установи стадіон «Спартак» ПП «ЕЛЕКТ» визнано Переможцем закупівлі № UA-2019-02-13-000387-b. Вказане рішення прийнято посадовими особами тендерного комітету безпідставно, без урахування інформації, наданої учасником ПП «ЕЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції щодо даної закупівлі. Так, п. 4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів від учасників вимагається інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, зазначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, Замовником чітко визначено порядок надання такої інформації - подається в окремому файлі та завантажується учасниками в електронну систему закупівель самостійно. Учасником ПП «ЕЛЕКТ» інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, зазначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», не надано. П. 5 оголошення про проведення закупівлі від учасників вимагається надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Документи подаються відповідно до Додатку № 2 документації. У додатку № 2 документації Замовником опублікований дефектний акт. Але, учасником ПП «ЕЛЕКТ» дефектний акт не надано. П. 8 підпунктом 3 оголошення про проведення закупівлі від учасників вимагається надання копії статуту із змінами. Учасником ПП «ЕЛЕКТ» копію статуту не надано. П. 8 підпунктом 4 оголошення про проведення закупівлі вимагається від учасників надання 2-х довідок у довільній формі - довідки, яка містить відомості про підприємство та довідки про виконання робіт із матеріалів, які є якісними та відповідають вимогам, встановленим ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству. Учасником ПП «ЕЛЕКТ» ці довідки не надано. П. 9 оголошення про проведення закупівлі вимагається від учасників надання розрахунків договірної ціни. Саме через відсутність розрахунків договірної ціни Замовником дискваліфіковано ТОВ «ЕКСТЕРІОР ГРУП» та інших учасників. Проте, учасником ПП «ЕЛЕКТ» не надано розрахунку заробітної плати та розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів. Виходячи з позиції тендерного комітету, який вимагає від учасників кожен розрахунок договірної ціни окремо (хоча цієї вимоги не містить тендерна документація), а не шляхом надання пояснювальних записок до договірної ціни, тендерний комітет зобов’язаний був дискваліфікувати ПП «ЕЛЕКТ» через ненадання усіх розрахунків договірної ціни. Відсутність розрахунків договірної ціни стало причиною дискваліфікації майже усіх п’яти учасників. Але, відсутність цих розрахунків договірної ціни у учасника ПП «ЕЛЕКТ» не стало перепоною тендерному комітету при винесенні рішення про оголошення ПП «ЕЛЕКТ» переможцем, що свідчить про зацікавленість Замовника у виборі переможця. Таким чином, переможець ПП «ЕЛЕКТ» визначений посадовими особами тендерного комітету з порушенням вимог щодо закупівлі, які були встановлені Замовником. Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Відповідно до п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 року № 35, під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів закупівель, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Враховуючи вищевикладені порушення законодавства про публічні закупівлі, прошу скасувати рішення про визнання ПП «ЕЛЕКТ» Переможцем закупівлі № UA-2019-02-13-000387-b (протокол засідання тендерного комітету приховується та не опубліковано) та винести рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЕЛЕКТ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Протиправна дискваліфікація учасника

Номер: c76c2592f24d4395b138336867917c1b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-000387-b.b1
Назва: Протиправна дискваліфікація учасника
Вимога:
Відповідно до рішення тендерного комітету бюджетної установи стадіон «Спартак» ТОВ «ЕКСТЕРІОР ГРУП» дискваліфіковано по закупівлі № UA-2019-02-13-000387-b. Вказане рішення прийнято посадовими особами тендерного комітету безпідставно, без урахування інформації, наданої учасником ТОВ «ЕКСТЕРІОР ГРУП» у складі тендерної пропозиції щодо даної закупівлі. Так, тендерним комітетом безпідставно зазначено, що ТОВ «ЕКСТЕРІОР ГРУП» не надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п. 5 оголошення про проведення закупівлі від учасників вимагається надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Документи подаються відповідно до Додатку № 2 документації. У додатку № 2 документації Замовником опублікований дефектний акт. На виконання цих вимог ТОВ «ЕКСТЕРІОР ГРУП» надано дефектний акт, який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також тендерним комітетом заначено, що ТОВ ЕКСТЕРІОР ГРУП» не надано розрахунків договірної ціни. П. 9 оголошення про проведення закупівлі вимагається від учасників надання розрахунків договірної ціни. Проте, яких саме розрахунків та у який формі Замовником не вказано. ТОВ «ЕКСТЕРІОР ГРУП» до договірної ціни надано пояснювальну записку, яка містить розрахунки договірної ціни. Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Відповідно до п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 року № 35, під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів закупівель, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Враховуючи вищевикладені порушення законодавства про публічні закупівлі, прошу: скасувати рішення тендерного комітету бюджетної установи стадіон «Спартак» про дискваліфікацію ТОВ «ЕКСТЕРІОР ГРУП» по закупівлі № UA-2019-02-13-000387-b. та винести рішення про оголошення ТОВ «ЕКСТЕРІОР ГРУП» переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.