• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення поліграфічної продукції для Комунального закладу «Театрально-видовищний заклад «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» на вул. Межигірська, 2, м. Київ.

Послуги з виготовлення поліграфічної продукції для Комунального закладу «Театрально-видовищний заклад «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» на вул. Межигірська, 2, м. Київ.

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2019 15:11 - 04.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Суперечливі умови тендерної документації і дискримінаційні умови

Номер: bde907accc974ea3b1f3a1da063b8faa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-11-000823-b.b2
Назва: Суперечливі умови тендерної документації і дискримінаційні умови
Вимога:
1. Додаток № 1 - В тендерній пропозиції не вірно зазначений предмет закупівлі. Документацією передбачено - ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги Послуги з виготовлення поліграфічної продукції для Комунального закладу «Театрально-видовищний заклад «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» на вул. Межигірська, 2, м. Київ, а Додатком № 1 - Послуги з виготовлення поліграфічної продукції з логотипом філії Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги. 2. Невідповідність строків поставки/виготовлення товару: В Додатку № 1 визначено: Терміни надання послуг не більше 15 (десяти) днів від дня погодження обсягу робіт. В Додатку № 2 встановлено : З моменту отримання макетів на підприємство, яке друкує поліграфічну продукцію для театру, інформаційних листів А1, А4, єврофлаєр, банера – строк виготовлення та доставки до театру - 1 календарний день. З моменту отримання макетів на підприємство, яке друкує поліграфічну продукцію для театру, інформаційних буклетів А5 (4+1) – строк виготовлення та доставки до театру – 4 години. В Додатку № 5 встановлено: 5.2. Договору послуги мають бути надані протягом 10 робочих днів від дати підписання Договору та/або погодження обсягу виконання послуг. Зазначені умови суперечать один одному, в звязку з чим не можливо встановити строк надання послуг/доставки продукції. Відповідно до п. 6 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерною документацією встановлюються строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. В даному випадку в тендерній документації передбачено 3 строки для надання послуг. 3. В Додатку № 1 передбачено, що переможець надає документи за адресою: Україна, 03038, м. Київ, вул. Івана Федорова, 39. Хоча місцезнаходження замовника 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2. 4. Пунктом 4 Тендерної документації встановлено, що однією із істотних умов договору є строк дії договору. В Додатку № 5 п.10.1 Договору встановлено строк дії до 31.12.2018 року. 5.В Додатку № 2 до Тендерної документації щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наявні дискримінаційні вимоги, оскільки повинні бути працівники, які мають досвід роботи не менше 5 років з розробки та виготовлення оригінал макетів інформаційного характеру та мати кваліфікацію дизайнер і оператор комп'ютерної верстки. Тобто Замовник навмисно обмежує коло учасників, оскільки дизайнер, який працює в штаті підприємства може мати досвід роботи більше 5 років в розробці та виготовлені макетів не тільки інформаційного характеру, а і в інших направленнях (зокрема дизайну приміщень та іншої продукції). До того ж вимога щодо наявності працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років з розробки та виготовлення оригінал макетів інформаційного характеру та мають кваліфікацію дизайнер і оператор комп'ютерної верстки є не обґрунтованою, оскільки договором не передбачено надання послуг з дизайну та розробки макетів, а в технічному завданні Додаток № 2 міститься інформація, що саме замовник надає макет для друку. Враховуючи вище наведене, просимо внести зміни до Тендерної документації, виключити суперечливі пункти та дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до Тендерної документаціїї внесено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: 28d3e4bbb4a9464791b27827779fc43f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-11-000823-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним закладом "Театрально-видовищний заклад культури "Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва" було оголошено закупівлю UA-2019-01-11-000823-b на ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги Послуги з виготовлення поліграфічної продукції для Комунального закладу «Театрально-видовищний заклад «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» на вул. Межигірська, 2, м. Київ. Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1.Технічним завданням (Додаток № 2) передбачений строк виготовлення та доставки продукції до театру з моменту отримання макетів на підприємство, яке друкує поліграфічну продукцію для театру, інформаційних листів А1, А4, єврофлаєр, банера – 1 календарний день, а для інформаційних буклетів А5 (4+1) – 4 години. Проектом договору (Додаток № 5), в п. 5.2 Договору предбачено, що послуги мають бути надані протягом 10 робочих днів від дати підписання Договору та/або погодження обсягу виконання Послуг. Таким чином, зазначені вимоги Тендерної документації суперечать один одному, оскільки, в Технічному завданні встановлені скорочені строки для виготовлення та доставки продукції в порівняні з Проектом договору. Окрім цього, чинним законодавством України та локальними актами підприємства (правилами внутрішнього трудового розпорядку підприємства або колективним договором) може бути передбачений 5 денний робочий тиждень, вихідні дні (не робочі дні) - субота та неділя та може встановлюватись 8 — годинний робочий день. В разі отримання від Замовника макетів у вихідні дні (неробочі дні) або о 17.00 в робочий день, Виконавець зобов'язаний буде виготовити та доставити продукцію потягом 1 календарного дня або протягом 4 годин, що в свою чергу не можливо буде виконати, оскільки технологічний процес виготовлення продукції, постобробки виготовленої продукції, її пакування та доставка, займає набагато більше часу, ніж це визначено Технічним завданням та обмежується робочим днем як у Замовника та і у Виконавця. До того ж, не дотримання встановлених Замовником строків, може спричинити накладення штрафних санкцій на Виконавця відповідно до п. 7.2. Договору, таким чином Замовник ставить Виконавця в невигідне становище та створює штучні перешкоди для належного виконання умов Договору. Умова тендерної документації щодо строків виготовлення та доставки продукції до театру з моменту отримання макетів на підприємство, яке друкує поліграфічну продукцію для театру, інформаційних листів А1, А4, єврофлаєр, банера – 1 календарний день, а для інформаційних буклетів А5 (4+1) – 4 години,є дискримінаційною та обмежує коло учасників,щодо місцезнаходження підприємства та його виробництва, оскільки в такі строки виготовити та поставити продукцію не можливо, також ця умова виключає Учасників які знаходяться у Київській області та інших регіонах України. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Враховуючи вище наведене, просимо внести зміни до Тендерної документації, виключити дискримінаційні умови стосовно строків виготовлення та доставки продукції до театру з моменту отримання макетів на підприємство, яке друкує поліграфічну продукцію для театру, інформаційних листів А1, А4, єврофлаєр, банера – 1 календарний день, а для інформаційних буклетів А5 (4+1) – 4 години, встановити розумні строки виготовлення та доставки продукції з урахуванням чинного законодавства та ділових звичаїв, як в Тендерній документації та і в Проекті Договору. 2. У розділі Кваліфікаційні критерії (Додаток № 4.3) в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи Державними установами та органами державної влади. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо внести зміни до Тендерної документації, виключити дискримінаційні умови стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору з Державними установами та органами державної влади. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. В разі не усунення порушень будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, що в свою чергу може спричинити подовження строку проведення торгів або до скасування торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу скаргу відповідь надана.
Статус вимоги: Не задоволено