-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб житньо-пшеничний, Батон
Хліб житньо-пшеничний, Батон
Завершена
199 979.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2019 19:05 - 20.02.2019 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги Замовника
Номер:
41712ed38f62457fa6cee449766d177a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-14-003506-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Відповідно до п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Однак, у Вашому технічному завданні відсутня фраза «або еквівалент» та навіть не зазначено до яких ДСТУ відноситься товар, зазначений у тендерній документації. Дана інформація технічної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників торгів, оскільки унеможливлює надання пропозиції «еквіваленту» товару, та суперечить ч.3 ст.5 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2019 11:24
Вирішення:
Інформація щодо не відповідності вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2019 15:25
Підтвердження вирішення:
Добрий день. Дякуємо за Вашу увагу щодо оголошеної закупівлі.
згідно ст. 1 Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі.
з повагою