• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт - заміна вікон в ЗОШ №20

м. Чернівці вул. Глібова, 12

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2016 18:07 - 21.10.2016 10:00
Вимога
Відхилено

претензія до дій тендерного комітету та ПП Лучак

Номер: 54fff822cc624d4d842ca43844e8644d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-17-001225-b.c3
Назва: претензія до дій тендерного комітету та ПП Лучак
Вимога:
нами буде скеровано лист до СБУ України щодо грубих зловживань та оголошенням переможцем на всіх частинах закупівель ПП Лучак ,ми вважаємо що тедерний комітет та безпосередньо його керівник зловживаючи своїми службовими обовязками ,неодноразово порушуючи закон України " Про публічні закупівлі" ,оголошує переможцем вищеззазначеного підприємця в якого на момент виконання робіт відсутні матеріально -технічна база та й працівники які можуть виконати роботи по 5 обєктах на суму більше ніж 500000грн.державних коштів.вбачаємо в діях голови та членів тендерного комітету корукційну складову, та будемо вимагати від СБУ україни детальної перевірки дій тендерного комітету та виконнання робіт "підрядником переможцем"ПП Лучак.Також вбачаючи факт змови ПП Лучак та членів тендерного комітету.будем вимагати порушення кримінальної справи та відкритого розслідування.таких дій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ВКПП "Варіант" по трьом проведеним закупівлям було визнано переможцем. І жодного разу не надійшли документи по оголошеним закупівлям. А гарантійні листи за підписом директора і печаткою постійно прикріплюються разом із пропозицією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження протоколу визнання переможця по закупівлі металопластикових вікон у ЗОШ №20

Номер: 973b0ff06d34403589773c2c1d401ba1
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-17-001225-b.c2
Назва: Оскарження протоколу визнання переможця по закупівлі металопластикових вікон у ЗОШ №20
Вимога:
ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ Відповідно до протоколу (рішення) №94 Замовника про визначення переможця у тендерній закупівлі “Заміна вікон в ЗОШ №20 по вул. Глібова, 12 від 07.11.2016р. пропозиція підприємства ПП “ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС” була відхилена через кінцевий термін виконання робіт, а саме до 25.12.2016 р., який вказаний у проекті договору. Вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції є не обгрунтованим, оскільки у тендерній документації подається “Проект договору”, відповідно, його пункти можуть уточнюватися, як наприклад сама сума закупівлі, що зменшилася у процесі торгів. Якщо термін завершення робіт 20.11.2016 р. є критичним і не може бути подовженим, то ПП “ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС” готове виконати роботи по заміні вікон у ЗОШ №20 по вул. Глібова, 12 до вказаної дати, тобто — 20.11.2016 . Вважаємо за доцільне наголосити, що вартість робіт буде меншою на 21709 грн. ніж запропонована ФОП Лучак П.Г., що є суттєвою економією бюджетних коштів і в сучасних умовах публічності та прозорості державних закупівель не призведе до надмірних перевитрат фінансових ресурсів бюджетую. Просимо скасувати ваше рішення про визначення переможця ФОП Лучак П.Г., і з урахуванням повідомлення ПП “ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС” про готовність виконати роботи по заміні вікон у ЗОШ №20 по вул. Глібова, 12 до 20.11.2016. визнати нашу пропозицію переможною і пропонуємо продовжити співпрацю шляхом підписанням угоди та її реалізації. З надією на подальшу співпрацю, директор ПП “ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС” ______________ Бутитер А.Р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Допорогові закупівлі регламентуються Наказом ДП "Зовнішторгвидав" №35 від 13.04.2016р. Згідно пункту 9.2 "Виключними підставами для дискваліфікації є: пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі". Ваша пропозиція не відповідає нашим вимогам згідно поданого оголошення. Термін поставки вказаний чітко до 20.11.2016р. і в оголошенні, і в електронній закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

гарантійний лист.

Номер: 582965adca504d35a1f903af36ad19eb
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-17-001225-b.b1
Назва: гарантійний лист.
Вимога:
Цим Гарантуємо підписання договору на дані закупівлі з замовником. ВСі необхідні документи в оригіналах та сам договір з мокрими печатками та підписом керівника надіслані на адресу Замовника заказним листом зописом та повідомленям про вручення . Директор ВКПП " Варіант " Герман Т.Б.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Разом із вашою пропозицією наданий гарантійний лист де ви гарантуєте надання (а не надіслання) замовнику всіх документів, протягом 3 роб. днів в разі визнання вас переможцями
Статус вимоги: Не задоволено