-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Обслуговування пожежної сигналізації Код за ДК 021:2015-50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Обслуговування пожежної сигналізації Код за ДК 021:2015-50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Завершена
13 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 67.80 UAH
Період оскарження:
04.02.2019 15:51 - 06.02.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення
Номер:
a58a4c7ee7604c7a8916e61df14cc1a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-003300-b.c2
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу: https://www.dzo.com.ua/tenders/3459461, номер ID
8f88f0fa3e694292b1aae206c7bd0903, Ідентифікатор закупівлі
UA-2019-02-04-003300-b, оголошену 04.02.2019 року Спеціалізованим будинком для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул.Котельникова, 32/11, надалі – Замовник, щодо закупівлі : «Обслуговування пожежної сигналізації».
Відповідно до вимоги до кваліфікації учасника «Запит про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» Замовником чітко визначена вимога, щодо подання: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних». Приватним підприємством «Охорона-004» було надано такого листа на Коцун І.Ю., а на працівників Сидоренко О.С., Федорець В.Г, Бендрик О.В., Мельниченко О.О. не надано,хоча вони будуть залучені до виконання робіт.
Також, згідно тендерної документації прописано надання «Копії договору оренди офісу та складу або документа на право власності». Приватним підприємством «Охорона-004» було надано договір оренди, але не вказано що це за приміщення (склад чи офіс), навіть у акті прийому-передачі не вказано. Договір підписаний 30.09.2014 року, згідно статті 793 пункту 2 Цивільного кодексу України (Документ 435-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 04.02.2019, підстава - 2478-VIII) Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
В Протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів, визнано переможцем приватне підприємством «Охорона-004». Вважаємо, що Замовник розглянув документацію поверхово, не вивчивши пропозицію ПП «Охорона-004».
Вимагає анулювати рішення про обрання переможця процедури та забезпечити законний та об’єктивний розгляд процедури.
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2019 12:00
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Умовами запиту про проведення закупівлі через систему електронних закупівель передбачалося надання в складі пропозиції листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Також слід зазначити, що умовами запиту не було передбачено перелік осіб, на яких необхідно надавати в складі пропозиції листи-згоди на обробку персональних даних. Таким чином, приватним підприємство «Охорона-004» не порушено вимоги Запиту.
2. На вимогу Запиту ПП «Охорона-004» в складі пропозиції надало копію договору оренди приміщення за адресою м. Київ, просп. Оболонський, 35. Також в складі пропозиції надана довідка, в цьому приміщенні розміщений склад та офіс. Таким чином, ПП «Охорона-004» порушило вимоги Запиту. Ваші зауваження щодо недійсності договору оренди не відповідають дійсності, оскільки відповідно до пункту 3.1. Договору строк суборенди приміщення, що орендується складає один рік з моменту прийняття приміщення, що орендується за Актом прийому-передачі. Пунктом 9.4. Договору передбачено, що у разі відсутності бажань з обох сторін розірвати договір він вважається укладеним на тих же умовах на той же строк. Таким чином, приватним підприємство «Охорона-004» не порушено вимоги Запиту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Скарга про усунення неправомірної вимоги
Номер:
48163b27008841b3ace2563cb84ef177
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-003300-b.a1
Назва:
Скарга про усунення неправомірної вимоги
Вимога:
Скарга про усунення неправомірної вимоги
Оголошенням , передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції має надати в електронному вигляді - Копію сертифіката ДСТУ ISO 9001.
Вважаю, що вимога Замовника про надання Копії сертифіката ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), стосовно надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, коди КВЕД №43.21, 74.90,80.10,80.20 є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного:
По-перше, на сьогоднішній день на зміну національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), який втратив чинність, видано новий - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління та якістю. Вимоги». Хоча, сертифікати, видані згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2009, дійсні до 2018 року. Але відсутність у тендерній документації посилання на можливість надання учасником сертифікату відповідно до нового національного стандарту є дискримінацією учасників, які нещодавно отримали такий сертифікат.
По-друге, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009, вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції.
Аналогічне твердження, продубльовано у Вступі до діючого ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), згідно якого цей стандарт можуть застосовувати сторони. Тобто, він також носить виключно рекомендаційний характер, але не є обов’язковим у господарській діяльності учасників.
Тобто, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема скаржника і тому, вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України.
Така правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України, копія якого надається для ознайомлення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2019 11:17
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу щодо виключення з переліку кваліфікаційних вимог до Учасників закупівлі вимогу щодо надання: Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001: 2015 повідомляємо наступне:
Відповідно пункту 6.3. Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Сертифікат відповідності систем менеджменту Учасника вимогам стандарту ISO 9001: 2015 необхідний для надання послуг, у зв’язку з тим що застосування підходів ISO 9001:2015 у системі управління підприємством надає Замовнику гарантію в тому що організація-учасник торгів запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищення ефективності роботи співробітників на всіх рівнях та реалізовує послуги за світовими цінами, забезпечує прозорість управління діяльністю організації, що є важливим фактором при Обслуговуванні систем пожежної сигналізації згідно коду ДК 021:2015-50410000-4.
Вимоги стандарту ISO 9001 носять загальний характер і не передбачають забезпечення однаковості структури систем управління якістю.
Текст ISO 9001 не містить вимог до інших систем менеджменту, але дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
Слід зазначити, що Замовник зацікавлений в отриманні за результатами процедури закупівлі найкращого виконавця для зазначених робіт.
Тому вищевказана вимога не може вважатися дискримінаційною та спрямована на досягнення ефективного використання бюджетних коштів шляхом обрання кращої серед запропонованих конкурентами пропозиції, яка поєднує необхідне співвідношення ціни, та головне, – якості.
Статус вимоги:
Відхилено