• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари).

Завершена

75 585.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 149.32 UAH
Період оскарження: 07.02.2019 15:25 - 12.02.2019 17:00
Вимога
Відхилено

Зміна технічних характеристик

Номер: 6246ca9110eb4b10af1b1fd198f8465a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-07-002273-b.b1
Назва: Зміна технічних характеристик
Вимога:
Відповідно до ст.3 Закону № 922-VIII від 25.12.2015 Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В цей же час у даному тендері ми виявили ознаки, які можуть трактуватись як такі що створюють перешкоди до добросовісної конкуренції серед учасників. Вами, як замовником у технічних вимогах до паперуА3, А4 вказано характеристики паперу, за якими можна подати дуже обмежений перелік торгових марок (білизна не менше 150) На нашу думку, вказування білизни не менше 150 обмежує подачу пропозицій інших європейських виробників, що обмежує конкуренцію. Білизна паперу за стандартом CIE найближче відображає фактичне зорове сприйняття паперу, що є досить субєктивним, тому наприклад гізтарезис у 10 одиниць не призведе до того, що людина зможе наочно побачити цю різницю. Готові це довести на практиці, за необхідності. У листі на вашу електронну пошту ми надіслали сертифікати якісних характеристик різних європейських виробниківна на аналогічний папір. Пропонуємо прийняти до уваги дану інформацію, та внести зміни в технічні характеристики паперу розширивши діапазон характеристик по властивостям офісного паперу, що призведе до збільшення добросовісної конкуренції між учасниками та надасть Замовнику обрати найбільш вигідну цінову пропозицію. Заздалегідь вдячні за розуміння. Сподіваємося, що наша пропозиція надасть можливість максимально зекономити кошти бюджету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки, підприємство здійснює допорогову закупівлю, воно має право користуватись наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 .Згідно п.6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 відповідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні, має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях.
Статус вимоги: Відхилено