-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проектування автомобільних доріг. (Виконання проектних робіт з капітального ремонту Софіївської площі)
Торги не відбулися
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2016 16:36 - 17.10.2016 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо переліку документів
Номер:
3cc4b577525645fab5109074460bce4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-05-000439-c.c4
Назва:
Щодо переліку документів
Вимога:
Вимога до складу кваліфікаційної та технічної частини ДКТ п.3.2 розділу 3 є неправомірною для електронних торгів, Учасник не повинен подавати у складі пропозиції конкурсних торгів скановані Кошториси та ін. конфіденційну інформацію на етапі торгів як Учасник, а не переможець.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2016 16:27
Вирішення:
Замовник вимагає надання кошторисів від переможця торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо переліку документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасника
Номер:
3f068a685acc4c6d856930cebc6ef51c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-05-000439-c.b3
Назва:
Щодо переліку документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасника
Вимога:
У додатку №2 ДКТ для підтвердження кваліфікації Учасника вимагається занадто розширений та неправомірний перелік документів для електронних торгів. Ряд документів, які вимагаються, являються конфіденційною інформацією підприємства і не передбачається для вільного доступу користувачів. Вважаємо необхідним переглянути вимоги до переліку документів, які необхідно представити для підтвердження кваліфікації в електронному вигляді. Інформація про кошторисну вартість робіт, скановані копії договорів яких вимагається представити для підтвердження досвіду робіт, являється конфіденційною інформацією і тому вимога п.1.4 додатку №2 ДКТ (представити скановані копії відповідних договорів) є неправомірною і суперечить ЗУ «Про захист персональних даних». Теж саме стосується сканованої копії Статуту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2016 16:22
Вирішення:
Перш за все слід зазначити, що вимога тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника інформації про вартість виконаних робіт та сканованих копій договорів, які підтверджують досвід виконання аналогічних робіт, а також копії Статуту учасника, в жодному разі не можуть суперечити Закону України «Про захист персональних даних», оскільки, даний закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Таким чином, інформація про вартість виконаних робіт, копії договорів та копії Статуту не відносяться до персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних».
Крім того, слід зазначити, що встановлення в тендерній документації такої вимоги, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в будь-якому разі не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
При цьому, Замовник самостійно на власний розсуд визначає в
тендерній документації перелік документів, які на його думку мають бути подані учасниками на підтвердження кваліфікаційним критеріям, а також їх форму, зміст, період дії тощо.
Таким чином, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо надання учасниками інформації про вартість виконаних робіт та скановані копії договорів, які підтверджують досвід виконання аналогічних робіт, а також копію Статуту, то він має на це право. Більш того, такі дії замовника щодо встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Крім того, слід зазначити, що згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, відсутність будь-якого з документів у поданій учасником тендерній пропозиції буде розцінюватися, як невідповідність такої пропозиції вимогам тендерної документації, що є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
Стосовно вимоги щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції кошторису, слід зазначити наступне.
Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з комерційної та технічної частини.
При цьому, пунктом 3.7. розділу 3 тендерної пропозиції «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3, та всі необхідні розрахунки, в тому числі і кошториси, подаються Переможцем після отримання повідомлення про намір укласти договір.
Таким чином, учаснику в складі тендерної пропозиції не потрібно подавати будь-які розрахунки договірної ціни, в тому числі і кошториси, при цьому, дані документи зобов’язаний подати учасник, який став переможцем за результатами електронного аукціону. У разі не надання Переможцем процедури закупівлі вищезазначених документів така тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, що в свою чергу є підставою для її відхилення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо пунктів №6 (розділу 1) та вимог заявки-пропозиції про розрахунок договірної ціни
Номер:
73806d2fd0174b008a5d0c19136e482d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-05-000439-c.c2
Назва:
Щодо пунктів №6 (розділу 1) та вимог заявки-пропозиції про розрахунок договірної ціни
Вимога:
Програма АВК передбачає розрахунок кошторисної вартості на будівництво об’єктів. Кошторисні розрахунки на проектні роботи у цій програмі не вико-нуються. Тому просимо вилучити цю вимогу у п.6 розділу 1 та Додатку 1-1.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2016 14:32
Вирішення:
Замовник мав на увазі надати розрахунки вартості проектних робіт у програмному комплексі, який призначений для таких розрахунків, яким користується учасник. Таким чином, вимога щодо використання саме програмного комплексу АВК не є обов'язковою та надання розрахунків в іншому програмному комплексі не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо інформації, яку необхідно розмістити на веб-порталі у складі пропозиції.
Номер:
ab2b6ac5ffb6484a9f60bb813a6e0758
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-05-000439-c.a1
Назва:
Щодо інформації, яку необхідно розмістити на веб-порталі у складі пропозиції.
Вимога:
В інструкції з підготовки тендерних пропозицій в складі тендерної документації сказано, що «Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.»
«Тендерна пропозиція складається з технічної, кваліфікаційної частин та електроної гарантії.»
«Перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону, визначений у Додатку № 2.»
Додаток 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» включає в себе таблицю «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України», в якій наведено перелік документів, що не являються підтверджуючими відповідність кваліфікаційним критеріям зазначеним Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а вимога п. 1.4. цієї таблиці стосовно розміщення на сайті сканованої копії оригіналу паспорту (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) та вимога п. 1.5. - суперечить ЗУ «Про захист персональних даних».
Просимо надати роз’яснення щодо інформації, яку необхідно розмістити на веб-порталі для подачі Пропозиції та виключити пункти, які суперечать діючому законодавству, з переліку документів, що вимагаються для подачі у складі пропозиції та розміщення на веб-порталі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2016 18:28
Вирішення:
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (далі – Закон) документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України є паспорт громадянина України.
Згідно з вимогами частини 1 статті 21 Закону, паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України на її території.
Згідно з вимогами Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503, паспорт громадянина України дійсний для здійснення банківських операцій та укладання цивільно-правових угод (угод між юридичними особами, направлених на виникнення, зміну або припинення цивільних правовідносин).
Отже, так як на території України паспорт громадянина України є основним документом, що ідентифікує особу, то і для запобігання шахрайських дій, для уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі необхідно надати документ, який містить відомості про нього.
Таким чином, замовник має право самостійно визначати перелік документів, на підставі яких, на його думку, можливо достовірно встановити усі необхідні відомості про особу, яка уповноважена учасником на підписання договору.
Статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що підставою для обробки персональних даних, зокрема, є укладення та виконання правочину, стороною якого є суб'єкт персональних даних або який укладено на користь суб'єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб'єкта персональних даних.
Зазначене вище свідчить, що обробка персональних даних може здійснюватися не лише за згодою фізичної особи на обробку її персональних даних, а й з інших підстав, передбачених статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Єдине обмеження встановлене частиною 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо надання сканованої копії оригіналу паспорту на особу, яку уповноважено учасником на підписання договору, то він має на це право. Більш того, дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги жодним чином не порушують права та законні інтереси потенційних учасників, а також не перешкоджають їм взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Крім того, слід зазначити, що згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, відсутність будь-якого з документів у поданій учасником тендерній пропозиції буде розцінюватися, як невідповідність такої пропозиції вимогам тендерної документації, що є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено