-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (студентські квитки державного зразка)
студентські квитки державного зразка
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2019 15:42 - 28.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Розгляд та оцінка пропозицій.
Номер:
4bc2bc6e0d764760aea05cee66a6074d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001267-b.b2
Назва:
Розгляд та оцінка пропозицій.
Вимога:
Шановні колеги!
Протоколом № 12 від 16 січня 2019 р. тендерного комітету Київського національного торгово-економічного університету прийнято рішення на закупівлю товару ДК 021:2015 код 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (студентські квитки державного зразка) Кількість: 5000 шт. Процедура закупівлі: відкриті торги.
В п. 1 Розділу ІІІ Документації зазначено:
- Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції учасника подаються у вигляді скан-копій паперових документів та повинні бути завантажені у форматі PDF з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи Учасника, мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів. Рекомендовано всім завантаженим файлам присвоювати назву, яка відповідає змісту завантаженого документу. Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом. Звертаємо вашу увагу – не тендерна пропозиція, а всі документи тендерної пропозиції – це суттєво важливо.
В п. 5 Розділ ІІІ документації зазначено:
- Спосіб документального підтвердження відповідності учасників вище зазначеним критеріям:
1. Довідка (у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою Учасника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказати наявність транспортних засобів, офісного приміщення, а також найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване (довідка повинна стосуватись предмета закупівлі) – також суттєві вимоги тендерної документації.
04.02.2019 року на електронному майданчику https://my.zakupki.prom.ua/ було проведено аукціон на закупівлю вище вказаних послуг, в якому прийняли участь компанії (інформаційно-виробничі вузли ІВС «ОСВІТА»), з наступними пропозиціями:
- ТОВ «Регіональний центр "Студсервіс"» - 149 900 грн з ПДВ;
- ДП Поліграфічний комбінат Зоря - 149 950 грн з ПДВ;
- ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР В ГАЛУЗІ ОСВІТИ" - 150 000 грн з ПДВ;
- Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" - 240 000 грн. з ПДВ
Аналізуючи висвітлені на сайті «Прозорро» https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/9846760 документи Учасників нами встановлено наступне:
- учасником ТОВ "Регіональний центр "Студсервіс", не накладено електронний цифровий підпис на документи та не надано довідку про наявність автотранспорту та орендованих чи власних приміщень (мінімум недоліків за вимогами тендерної документації), тому пропозиція даного Учасника має бути (на наш погляд) дискваліфікована.
- учасником ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» не накладено електронний цифровий підпис на документи пропозиції, як того вимагає тендерна документація (дивимось вище), а накладено електронний цифровий підпис лише на всю тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам тендерної документації (дивимось вище), затвердженої вашим тендерним комітетом, тому пропозиція даного Учасника має бути (на наш погляд) дискваліфікована.
- Учасником ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР В ГАЛУЗІ ОСВІТИ" - не надано довідку про наявність автотранспорту та орендованих чи власних приміщень (мінімум недоліків за вимогами тендерної документації) та не накладено електронний цифровий підпис на документи пропозиції, як того вимагає тендерна документація (дивимось вище), а накладено електронний цифровий підпис лише на всю тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам тендерної документації (дивимось вище), затвердженої вашим тендерним комітетом, тому пропозицію даного Учасника має бути (на наш погляд) дискваліфіковано.
З огляду на вищевикладене пропонуємо звернути увагу на наші зауваження, розглянути всі пропозиції стосовно відповідності вимог тендерної документації та прийняти законне рішення.
З повагою
Генеральний директор СП «Макрохем-Україна» В.М. Шпак
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на вимогу.docx 12.02.2019 14:11
Дата подачі:
09.02.2019 14:20
Вирішення:
Відмовити у задоволенні Вимоги учасника Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем – Україна».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо несутєвих помилок (відсутність електронного цифрового підпису тендерной пропозиції)
Номер:
ed8e1b871747450980c093be59370232
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-001267-b.a1
Назва:
Вимога щодо несутєвих помилок (відсутність електронного цифрового підпису тендерной пропозиції)
Вимога:
Шановні пані!
Ми просимо вважати несуттєвим відсутність при наданні тендерної пропозиції ЕЦП (електронної цифрової підписи) щодо питання визначення переможця у відкритих торгах.
В Вашой тендерной документації вказано, що «…В тендерній пропозиції допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції..»
Просимо прийняти до відома консультацію, що ми отримали у відношенні до цього питання.
Пунктом 5 ч. 1 ст. 1 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 30 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
Зауважте, що в силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Водночас відповідно до абзацу третього ч. 3 ст.12 Закону № 922 законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851-15).
Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону).
При цьому згідно з ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15).
В Законі № 922 законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП).
Натомість відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922.
З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію.
Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону).
Ми надали найнижчу ціну серед іншіх учасників торгів на виготовлення студентських квитків для Вашого Університету.
Ми 14 років забезпечуємо навчальні заклади України студентськими квитками державного зразка своєчасно та якісно.
З повагою, директор Тов. "Регіональний центр Студсервіс"
Броніна К.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол вимоги.docx 08.02.2019 15:31
Дата подачі:
07.02.2019 21:52
Вирішення:
Відмовити у задоволенні Вимоги учасника ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс».
Статус вимоги:
Відхилено