-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 44510000-8 Знаряддя (лот №1 - фрези кінцеві з конічним хвостовиком; лот №2 - фрези кінцеві з циліндричним хвостовиком; лот №3 - фрези шпоночні; лот №4 - свердла центрувальні).
Поставка товару до 31.12.2019 (окремими партіями).
Торги не відбулися
221 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 54.00 UAH
мін. крок: 0% або 54.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2019 15:10 - 07.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
До тендерного комітету Казенного науково-виробничого об'єднання "Форт" МВС України
Номер:
37635109d9804813931e899c311a1f53
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-25-000959-c.b1
Назва:
До тендерного комітету Казенного науково-виробничого об'єднання "Форт" МВС України
Вимога:
Шановний ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ !
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з чим, ми (ФОП КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ) вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в ПРОТОКОЛІ засідання Тендерного комітету від 18.02.2019 за № 46, тому просимо Вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації та невідповідності кваліфікаційним критеріям.
ФОП КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ вважає, що не порушив кваліфікаційні вимоги відповідно до статті 16 Закону України, тендерна пропозиція можливо не в повній мірі відповідає вимогам Замовника, але визнані Вами «порушення» щодо нашої тендерної пропозиції не погіршують якість запропонованого нами Товару (документи виробника надані).
Щодо основних невідповідностей, які Ви зазначили у Протоколі засідання ТК від 18.02.2019 за № 46, а саме:
Вимога Замовника Підтвердження Учасника
Додаток № 3:
Пункт 2 «Копії документів, відповідно до яких виготовляється продукція:
– титульний лист нормативного документу/стандарту (ТУ;ТЗ;ГОСТ;ДСТУ тощо), завірений учасником торгів та виробником продукції;
або:
–лист-підтвердження (довідка/сертифікат) від виробника що також містить гарантії щодо якості та витяг з каталогу продукції виробника; Учасником наданий Гарантійний лист від заводу – виробника та Сертифікат якості (не сканкопію як Ви вказуєте, а оригінал на українській мові з печаткою виробника) на продукцію, завірений належним чином.
Щодо витягу з каталогу, виробник немає каталогу, вся інформація на сайті виробника. У зв’язку з чим ми надали Довідку «Інформація про товар» із зазначення технічних характеристик Товару.
Тому вимагаючи таку інформацію це є дискримінація і зменшення таким чином конкурентного середовище
Додаток № 3
Пункт 5 Зразки документів виробника, що підтверджують якість продукції, та будуть надані при постачанні продукції (паспортів та/або сертифікатів ISO 9001:2008, етикеток, або подібне). Якщо виробників декілька то зазначені документи повинні бути надані на кожного виробника продукції. Надання відповідних документів, що посвідчують якість на кожну партію Товару, що постачається, надаються в тому випадку, якщо це передбачено виробником згідно чинного законодавства.
Нами був наданий Гарантійний лист про надання відповідних документів при постачанні товару.
Також у складі тендерної пропозиції надані нормативні документи (ГОСТ) та Сертифікат якості, Гарантійний лист від виробника
П.1 Розділ 3
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та документи що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Оформлення документації не одним файлом, а в декількома - не є невідповідністю щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, тим більше, що це не впливає на якість Товару. Висунута Вами вимога є дискримінаційною.
Замовник навмисне висунув такі вимоги, щоб встановити дискримінацію і тим самим обмежив потенційне коло учасників тендеру. Отже, певні положення тендерної документації Замовника мають ознаки дискримінації.
Оголошуючи чергову закупівлю, ваша мета – статус «Закупівля відмінена» і всім зрозуміло, що це відбувається навмисно.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону Замовник не може встановлювати
дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено,
що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не
мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним
принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та
дискримінаційними.
Враховуючи вищевикладене, просимо терміново надати ЧІТКЕ роз’яснення щодо нашої дискваліфікації, так як на нашу думку, рішення є необґрунтованим і неправомірним, в іншому випадку, ми будемо змушені офіційно повідомити Міністерство внутрішніх справ України та Антимонопольний комітет України щодо дискримінаційного характеру тендерної документації КНВО «Форт» МВС України .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 26.02.2019 20:33
- Роз’яснення на звернення-вимогу 28.02.2019 15:55
Дата подачі:
26.02.2019 20:33
Вирішення:
1. Учасником ФОП «Кислицький Костянтин Юрійович» не дотримано вимог п.2 Додатку №3 тендерної документації, а саме – надано сканкопію копії перекладу на українську мову Сертифікату якості, який не засвідчено написом «ПЕРЕКЛАД ВІРНИЙ» і підписом особи, яка виконала переклад, із зазначенням її прізвища та ініціалів згідно п.7 Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації, також відсутній витяг з каталогу продукції виробника:
- Іноземні компанії – виробники надають Сертифікати якості (та й іншу документацію) виключно мовою оригіналу або мовою оригіналу та перекладом одночасною. Відповідно документ наданий учасником на виконання п.2 Додатку №3 тендерної документації було розцінено, як перекладу на українську мову.
- Вимогу замовника надання витягу з каталогу продукції виробника не можна вважати дискримінаційною, так як дискримінаційними вважаються вимоги яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
2. Гарантійний лист від виробника, Сертифікати якості, ГОСТ 17026-71, що завантажені ФОП «Кислицький Костянтин Юрійович» в електронну систему закупівель, не відповідають вимогам п.5 Додатку №3 тендерної документації.
3. Згідно п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником вимагалися документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, які подаються в окремому файлі, та накладення електронного цифрового підпису на подану документацію. Учасник ФОП «Кислицький Костянтин Юрійович» подає дані документи, не в окремому файлі, також електронний цифровий підпис на подану документацію накладено після завершення прийому пропозицій, чим порушено вимоги тендерної документації:
- Подання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, можна віднести до формальної помилки, але учасник не наклав електронний цифровий підпис на подану документацію після завершення прийому пропозицій, чим порушено вимоги п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Тим більше наголошуємо, що згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації замовника, то замовник відхиляє таку пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо прийняте рішення тендерним комітетом КНВО «Форт» МВС України згідно протоколу №46 від 18.02.2019р. щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника №1 ФОП «Кислицький Костянтин Юрійович» є правомірним та обгрунтованим.
Статус вимоги:
Не задоволено