-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо великої рогатої худоби охолоджене; м’ясо свиней охолоджене; печінка яловича заморожена; філе куряче охолоджене
ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м'ясо великої рогатої худоби охолоджене; м’ясо свиней охолоджене; печінка яловича заморожена; філе куряче охолоджене)
Завершена
700 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 100.60 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 100.60 UAH
Період оскарження:
08.01.2019 12:17 - 20.01.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії замовника
Номер:
edff22de4a2543dfbbb7f87753cbeef1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-08-000104-b.a3
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга
на дії (бездіяльність) Замовникапроцедури відкритих торгів
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
08.01.19 Замовником - Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 ім.Б.Беретовського оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м'ясо великої рогатої худоби охолоджене; м’ясо свиней охолоджене; печінка яловича заморожена; філе куряче охолоджене) (№ закупівлі: UA-2019-01-08-000104-b) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі.
В закупівлі взяли участь:
1 ФОП "ШЕВЦОВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
2 ФОП Коваленко Сергій Миколайович
3 ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат
4 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
5 ФОП Сергієнко Володимир Іванович
25.01.2019 Замовник визначив переможцем ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат, однак з аналізу пропозиції переможця вбачається її невідповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад:
1. Відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники мали надати:
Довідку в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову;
- складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування;
На підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці учасники подають копії відповідних документів:
- для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування) або копіями інших документів, що посвідчують законність володіння/користування;
- для нерухомого майна: копії договорів; акти на право власності або копії інших документів, що посвідчують законність володіння;
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат надав вищевказану довідку, в якій наявна інформація, зокрема про наявність аміачно-холодильної компресорної, загальна площа 296,2 кв.м., яка знаходиться за адресою: 42700, Сумська обл., м. Охтирка, вул. Грибоєдова, 27. Відповідно до наданої довідки, учасником було надано на підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці Свідоцтво про право власності на нерухоме майно відповідно до якого, об’єктами нерухомого майна учасника є адмінбудівля двоповерхова, м’ясожировий цех з прибудовами, ковбасний цех з прибудовами, кочегаркою, навісом, їдальня, адмінбудівля №2, трансформаторна підстанція , насосна, ГП, градирня, арт свердловина, гараж-баня-пральня, ремонтна майстерня, матеріальний склад №2, матеріальний склад, котельня з прибудовами, шкуро засольний цех, насосна, убиральня, склад ПММ, навіс, склад ПММ, пункт прийому худоби з тамбуром, склад, очисні споруди, сарай, трансформаторна підстанція, склад, склад кісток, огорожа, ворота. Звертаємо вашу увагу, що у вищевказаному свідоцтві відсутній такий об’єкт нерухомого майна як аміачно-холодильна компресорна. Враховуючи, що відповідно до умов тендерної документації копії документів, що подані на підтвердження наявності матеріально-технічної бази мають бути, щодо об’єктів інформація про які надавалась у довідці про наявність матеріально-технічної бази, учасник не надав підтвердження права володіння об’єктом, який був вказаний в довідці, а саме право володіння аміачно-холодильною компресорною, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації учасник мав надати Копії санітарних паспортів на автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару, що є предметом закупівлі. ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат не надав в складі пропозиції відповідного документу.
3. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації переможець закупівлі мав надати Довідку, видану уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (чинна на дату її подання Замовнику). ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат 29.01.2019 р. о 09:52 завантажив в ЦБД Prozorro довідку про відсутність заборгованості (файл «ДФСУ»), яка не містить підпису уповноважених осіб уповноваженого органу, а саме керівника контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу. Завантажена довідка також не містить ЕЦП. Відповідно до Додатку 1 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, яким затверджена форма довідки про відсутність заборгованості з платежів, така довідка має містити підписи керівника контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу. Таким чином, ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат не підтвердив відсутність підстав, визначених ч. 2 ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, тому,
ПРОШУ
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Перевірити тендерну пропозицію ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м'ясо великої рогатої худоби охолоджене; м’ясо свиней охолоджене; печінка яловича заморожена; філе куряче охолоджене), та визнати такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення переможцем ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м'ясо великої рогатої худоби охолоджене; м’ясо свиней охолоджене; печінка яловича заморожена; філе куряче охолоджене).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.02.2019 21:46
- Платіжне доручення 04.02.2019 21:46
- Рішення від 06.02.2019 № 1263 + лист Замовнику.pdf 07.02.2019 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2019 № 1943.pdf 25.02.2019 17:25
- Рішення від 22.02.2019 № 1943.pdf 27.02.2019 18:04
- пояснення.pdf 11.02.2019 09:48
- Лист Держпродспоживслужби.pdf 11.02.2019 09:49
- Держпродспожив служба.pdf 11.02.2019 09:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.02.2019 21:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.02.2019 18:04
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Номер:
1e52f93a3ad644c6963cc7e7cace2e21
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-08-000104-b.c2
Назва:
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням замовника щодо визначення переможцем закупівлі ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат, а саме:
1. Відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники мали надати:
Довідку в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову;
- складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування;
На підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці учасники подають копії відповідних документів:
- для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування) або копіями інших документів, що посвідчують законність володіння/користування;
- для нерухомого майна: копії договорів; акти на право власності або копії інших документів, що посвідчують законність володіння;
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат надав вищевказану довідку, в якій наявна інформація, зокрема про наявність аміачно-холодильної компресорної, загальна площа 296,2 кв.м., яка знаходиться за адресою: 42700, Сумська обл., м. Охтирка, вул. Грибоєдова, 27. Відповідно до наданої довідки, учасником було надано на підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці Свідоцтво про право власності на нерухоме майно відповідно до якого, об’єктами нерухомого майна учасника є адмінбудівля двоповерхова, м’ясожировий цех з прибудовами, ковбасний цех з прибудовами, кочегаркою, навісом, їдальня, адмінбудівля №2, трансформаторна підстанція , насосна, ГП, градирня, арт свердловина, гараж-баня-пральня, ремонтна майстерня, матеріальний склад №2, матеріальний склад, котельня з прибудовами, шкуро засольний цех, насосна, убиральня, склад ПММ, навіс, склад ПММ, пункт прийому худоби з тамбуром, склад, очисні споруди, сарай, трансформаторна підстанція, склад, склад кісток, огорожа, ворота. Звертаємо вашу увагу, що у вищевказаному свідоцтві відсутній такий об’єкт нерухомого майна як аміачно-холодильна компресорна. Враховуючи, що відповідно до умов тендерної документації копії документів, що подані на підтвердження наявності матеріально-технічної бази мають бути, щодо об’єктів інформація про які надавалась у довідці про наявність матеріально-технічної бази, учасник не надав підтвердження права володіння об’єктом, який був вказаний в довідці, а саме право володіння аміачно-холодильною компресорною, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації учасник мав надати декларацію ( посвідчення ) виробника про якість товару; копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів; у випадку, якщо учасник не є виробником товару, необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів підприємства-виробника товару, який учасник пропонує замовнику. ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат надав в складі тендерної пропозиції декларацію виробника ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат, в якій є посилання на Експлуатаційний дозвіл виробника, а саме ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат № 18-01-68 І-SH-CP від 25.07.2017 р. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат надає інший експлуатаційний дозвіл, виданий на ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат, а саме № a-UA-18-01-68-I-SH-CP; V-MM-MP-MSM; VI-PP-XVI-SP-PS від 25 липня 2016 року.
3. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації учасник мав надати Копії санітарних паспортів на автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару, що є предметом закупівлі. ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат не надав в складі пропозиції відповідного документу. Більше того, ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат не надав жодного документу, який підтверджував би періодичність проведення санітарної обробки транспорту, наприклад, журналу дезинфекції.
4. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації переможець закупівлі мав надати Довідку, видану уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (чинна на дату її подання Замовнику). ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат надав довідку, яка не містить підпису уповноважених осіб уповноваженого органу, а саме керівника контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу. Відповідно до Додатку 1 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, яким затверджена форма довідки про відсутність заборгованості з платежів, така довідка має містити підписи керівника контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу. Таким чином, ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат не підтвердив відсутність підстав, визначених ч. 2 ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищесказане, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Держпродспожив служба.pdf 01.02.2019 15:33
Дата подачі:
29.01.2019 11:08
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Частиною 4 ст. 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В тендерній документації затвердженій Замовником встановлено вимоги про надання учасниками інформації та документів.
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації згідно критерії та методики оцінки в порядку статті 28 Закону було підтверджено відповідність тендерної пропозиції ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником.
1. В ч. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалося надання учасниками:
«Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову;
- складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування;
На підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці учасники подають копії відповідних документів:
- для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування) або копіями інших документів, що посвідчують законність володіння/користування;
- для нерухомого майна: копії договорів; акти на право власності або копії інших документів, що посвідчують законність володіння»
В складі тендерної пропозиції учасник ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» надав довідку про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. У вказаній довідці міститься інформація про наявність в учасника обладнання аміачно-холодильна компресорна в складі: компресори, промпосудини, ресивер, градирня, аміачні насоси. Вказане обладнання не є нерухомим майном, відтак учасники не зобов’язані підтверджувати право володіння вказаним обладнанням. Обладнання знаходиться за адресою м. Охтирка, вул. Грибоєдова, 27 (площа 296,2 кв.м.). На підтвердження права власності на об’єкт за адресою м. Охтирка, вул. Грибоєдова, 27 учасник ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» надав Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, що повністю відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
2. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
- копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів; у випадку, якщо учасник не є виробником товару, необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів підприємства-виробника товару, який учасник пропонує замовнику.
ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» виконав вимогу тендерної документації про надання вказаного вище документу. А саме, надано Експлуатаційний дозвіл виробника №4 від 25.07.2016 року (№a-UA-18-01-68-I-SH-CP; V-MM-MP-MSM; VI-PP-XVI-SP-PS), що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
3. Саттями 43 та 44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закони України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20.09.2016 р., встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.17 р. втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів.
Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Відповідно до листа ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 20.03.2018 № 02/1206 та листа ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 11.07.2017 № 01-27/3517 санітарні паспорти на транспортні засоби не видаються.
Тендерною документацією не вимагалося надання документу, який підтверджував би періодичність проведення санітарної обробки транспорту.
4. В додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати довідку, видану уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (чинна на дату її подання Замовнику). Форма довідки не встановлена.
Учасник ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» надав довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів від 28.01.2019 року № 2141 строк чинності до 06.02.2019 року.
Вказану довідку перевірено на офіційному сайті ДФС за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. Відповідно до інформації за наведеним посиланням довідка від 28.01.2019 року № 2141 видавалася учаснику ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат».
Рішення тендерного комітету не може ґрунтуватися на припущеннях, відтак підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ПрАТ"ОХтирський м'ясокомбінат" не відповідає вимогам тендерної документації
Номер:
edddf2738372468a9ea7300600841b1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-08-000104-b.b1
Назва:
ПрАТ"ОХтирський м'ясокомбінат" не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога:
Документи надані учасником в відкритих торгах ПрАТ"Охтирський м'ясокомбінат", предмет закупівлі ДК 021:2015, код 15110000-2-М'ясо, Замовник КУ Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів № 12, не відповідають вимогам тендерної документації, згідно додатка № 3.ВІдсутні санітарні паспорти на автомобілі,яким буде здійснюватися поставка товара,результати санітарно-мікробіологічного дослідження, токсикологічні показники.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 29.01.2019 10:18
- Держпродспожив служба.pdf 01.02.2019 15:30
- Лист Держпродспоживслужби.pdf 01.02.2019 15:30
Дата подачі:
29.01.2019 10:18
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Частиною 4 ст. 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В тендерній документації затвердженій Замовником встановлено вимоги про надання учасниками інформації та документів.
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації згідно критерії та методики оцінки в порядку статті 28 Закону було підтверджено відповідність тендерної пропозиції ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником.
1. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
- акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігенічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (перевірка складів).
- декларація (посвідчення) виробника про якість товару.
ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» виконав вимогу тендерної документації про надання вказаних вище документів. Тендерною документацією не вимагалося щоб учасник був виробником продукції яку він пропонує до поставки. Ваша позиція про те, що ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» не може бути виробником курятини не підтверджено жодними доказами.
2. В тендерній документації вимагалося надання учасниками акту перевірки складів, інших актів перевірки не вимагалося.
3. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
- результати санітарно-мікробіологічного дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на БГКП, сальмонели, лістерії);
- протоколи випробування на дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики).
В складі тендерної пропозиції учасник ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» надав Експертний висновок №002511 п/18 від 21.12.2018 р. (файл «Експертні 1» та файл «Експертні 2»), який видала Випробувальна лабораторія СУМСЬКОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ. У вказаному висновку вказано, що проведено випробування м’яса на антибіотики; радіонуклідів; токсичних елементів; важкі метали; мікробіологічні випробування (БГКП, КМАФАнМ, патогенні мікроорганізми, в т.ч. сальмонели). Вказаний висновок повністю відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, інформація викладена у Вашій вимозі не підтверджена.
Додатково учасник ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» надав Протоколи випробувань (№17, №18, №19, №20, №21) відповідно до яких проводилась перевірка м’яса вимогам ТУ У 46.38.031-95, «Медико-биологические требования и санитарние норми качества продовольственного сирья и пищевих продуктов» від 01.08.89 № 5061-89, ГН 6.6.1.1-130-2006, ДСанПІН 8.8.1.2.3.4-000-2001. У вказаних Протоколах випробувань наявна інформація про перевірку м’яса на токсикологічні показники.
4. Саттями 43 та 44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закони України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20.09.2016 р., встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.17 р. втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів.
Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Відповідно до листа ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 20.03.2018 № 02/1206 та листа ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 11.07.2017 № 01-27/3517 санітарні паспорти на транспортні засоби не видаються.
Рішення тендерного комітету не може ґрунтуватися на припущеннях, відтак підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено