-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир твердий, сир кисломолочний
Торги відмінено
388 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 943.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 943.50 UAH
Період оскарження:
30.01.2019 15:09 - 11.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена
щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
65a68a2b021f420cb197ceecd1df5c0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-000715-a.a1
Назва:
щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом:
1. Щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу до фасування сиру кисломолочного 9%-10% жирності фасований по 0,21 -0,23 кг. Вказане фасування суттєво обмежує коло потенційних учасників, оскільки не є у широкому доступі на ранку. При цьому загальна кількість продукції згідно специфікації Замовника дорівнює 110 кг, що не є кратною кількістю до зазначеного фасування: 110 кг / 0,21 кг = 523,809шт або 110 кг/ 0,23 кг = 478,260 шт. На нашу думку більш доцільним є встановлення вимогу щодо фасування від 0,2кг до 0,23к грам. Оскільки переважна більшість виробників випускає сир кисломолочний фасуванням 0,2 кг, до того ж таке фасування є кратним загальної кількості закупленого товару – 110 кг дорівнюватиме 550 штукам.
Нашу думку стосовно недостатньої обґрунтованості та навіть недоцільності вимоги Замовника щодо такого фасування підтримує і Антимонопольний комітет України наприклад у такому рішенні № 4294-р/пк-пз від 30.06.2017 року.
2. Суттєво обмежує коло потенційних учасників вимоги замовника по Додатку 4, щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- гарантійного листа від виробника щодо виконання обсягів згідно предмету закупівлі для кожного найменування товару (п.7)
- лист про співпрацю (надається на бланку, завірений підписом уповноваженої особи) від виробника, дистриб’ютора, у якого учасник отримує чи планує отримувати товар для постачання до навчальних закладів у випадку перемоги, із зазначенням конкретного товару, з наданням документів, що підтверджують якість товару відповідно до ДСТУ або ТУ (за умови, що ТУ на зазначений товар мають показники не нижчі, ніж визначено в державних (національних (регіональних)) стандартах): сертифікати відповідності на продукти харчування, та/або посвідчення про якість, та/або декларації виробника або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі – у разі, якщо Учасник не є виробником. (п.2. Технічні вимоги)
Звертаємо увагу також на актуальну практику рішень Антимонопольного Комітету України стосовно дискримінаційних умов тендерної документації в частині надання будь-яких листів від виробників: Рішення № 10177-2/пк-пз від 03.10.2018р, Рішення № 9702-р/пк-пз від 19.09.2018 року, Рішення № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р.
Зазначені вимоги прямо суперечать п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки у сукупності не дають можливості запропонувати еквівалентну продукцію та прийняти участь у торгах широкому колу постачальників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.02.2019 16:16
Дата подачі:
04.02.2019 16:16
Вирішення:
Зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено