• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

1 125 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 628.60 UAH
Період оскарження: 29.01.2019 11:43 - 09.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 0f31700b718f481c9bf9931d38a31012
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001273-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
1. Скасувати Протокольне рішення про обрання переможцем Учасника, з підстав неповної відповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації; 2. Розглянути тендерну пропозицію наступного учасника після усунення порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради на Вашу Пропозицію щодо скасування неправомірного рішення стосовно визначення переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ» від 18.02.2019 року повідомляє наступне: Тендерна документація до відкритих торгів розроблена управлінням освіти виконавчого комітету (далі Замовник) у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі» та наказу МЕРТ № 680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації ». Одним із кваліфікаційних критеріїв, які визначені у статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» і зазначені в частині 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». У цій же частині тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасникам необхідно було надати «Інформаційну довідку в довільній формі, із зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації природного газу, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, номерами та датами укладання таких договорів» Замовник не обмежував учасників закупівлі у наданні інформації щодо того скільки саме (один чи декілька) таких договорів укладалось і цим же не дискримінував учасників – не встановлював певної кількості договорів. Учасником торгів ПП «ОККО КОНТРАКТ» у своїй тендерній пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору (№07/02 від 07.02.2019 р) із зазначенням одного договору, та на підтвердження цієї інформації учасником долучено копію самого договору та лист-відгук від споживача. Тендерний комітет управління освіти вважає, що надана інформація достатня для підтвердження кваліфікаційного критерію. Крім того тендерний комітет нагадує, що у частині 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, яку сформовано у відповідності до статті 28 Закону України «Про Публічні закупівлі», визначено, що критерієм оцінки пропозиції є ціна. Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради у прийнятті свого рішення про обрання переможця торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-29-001273-b) дотримувався принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про Публічні закупівлі». З повагою голова тендерного комітету І.І. Адамчук
Статус вимоги: Відхилено