• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (медичні розчини), що входять до Національного переліку основних лікарських засобів (Глюкоза, Калію хлорид, Лефлоцин, Лонгокаїн, Метронідазол, Натрію хлорид, Офлоксацин)

Завершена

152 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 760.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2019 13:22 - 07.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: eca4cf5b31594d279042ae4ba0611357
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-26-000032-a.b1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Навчально-наукового медичного комплексу "Університетська клініка" Харківського національного медичного університету (далі – Замовник) детально ознайомився з Вимогою UA-2019-01-26-000032-a.b1 від 31 січня 2019 19:11 щодо внесення змін у тендерну документацію процедури закупівлі UA-2019-01-26-000032-a. З приводу наведеного повідомляє наступне: Рішенням Тендерного комітету Замовника від 24.01.2019 року було затверджено Тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю фармацевтичних препаратів, (ДК 021:2015 “33600000-6 Фармацевтична продукція”) (медичні розчини), що входять до Національного переліку основних лікарських засобів (Глюкоза, Калію хлорид, Лефлоцин, Лонгокаїн, Метронідазол, Натрію хлорид, Офлоксацин), яка була підготовлена у чіткому дотриманні Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи, що предметом відкритих торгів є специфічний товар з невеликою кількістю позицій, в тендерній документації, зазначається нагальність в підтверджені фактичної матеріальної бази, для забезпечення в найкоротші строки постачання на адресу Замовника товару, який є предметом відкритих торгів, що в свою чергу, прямо кореспондується с положеннями п. 3 ст. 22 Закону. Вважаємо, що гарантійні листи виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України) гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%. Крім того, маємо негативні прецеденти у свої роботі, коли Учасник-переможець, не виконував свої обов’язки вчасно та у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Відповідно до висновків Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги тендерної документації не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) . Тоді як встановлення в тендерній документації обов'язку щодо надання Учасниками сканкопії оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни не ставить Учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх Учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону. У Вимозі, що розглядалася, зазначено, що умова надати сканкопії оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни є дискримінаційною, тому що потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб, крім того потенційний учасник має на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та здешевлення предмету закупівлі, а також з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних препаратів учасником торгів, зважаючи на відсутність підтвердження факту відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів, тендерним комітетом було прийнято рішення внести зміни до ТД, а саме доповнити п. 9 Додатку 3 до ТД та викласти його в наступній редакції. «9. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація: 9.1 надати у складі тендерної пропозиції сканкопії оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників/ дистриб’юторів/ філій (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, ідентифікатор закупівлі, розміщеного оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі згідно з оголошенням. Або 9.2. Копію договору з виробником або його офіційним представником/ дистриб’ютором/ філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією.»
Статус вимоги: Відхилено