-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний формату А 4, 80 г/м2, 500 арк. в пачці, колір -білий
Завершена
30 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2019 16:04 - 13.02.2019 16:09
Вимога
Відкликано скаржником
Дисквалафікація ТОВ "Екопром Сістем" не обгрунтована
Номер:
e1323f1a84734a82bcb7d8bbb6d39d26
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000781-c.b2
Назва:
Дисквалафікація ТОВ "Екопром Сістем" не обгрунтована
Вимога:
Шановний Замовник!
У протоколі про нашу дискваліфікацію Ви стверджуєте, що зроблені нами помилки, що містяться в нашому файлі з ціновою пропозицією, "унеможливлюють визначення правильної вартості пропозиції". Стосовно цього висновку вважаємо за необхідне заявити про наступне:
1) сподіваємося, Ви не будете заперечувати, що виявлена Вами помилка мала технічний характер, тобто була зроблена через неуважність менеджера, який готував цінову пропозицію;
2) ця помилка аж ніяк не могла "унеможливити" визначення правильної вартості нашої пропозиції. Справа в тому, що згідно з п.п. 6.6. "Порядку здійснення допорогових закупівель" (яким повинні керуватися і постачальники і замовники, якщо здійснюється так звана допорогова закупівля), "подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи". Отже, якщо Ви виявили невідповідність між ціною, вказаною нами в екранній формі, і ціною, вказаною у файлі з ціновою пропозицією, Ви, згідно з п.п. 6.6 -"Порядку здійснення допорогових закупівель" (надалі - Порядок) повинні були розглядати як "правильну" ціну, вказану нами в екранній формі. Таким чином, будь-які технічні помилки, зроблені нами у файлі з ціновою пропозицією, не могли завадити Вам правильно визначити нашу цінову пропозицію, тим більше, що ми завантажили в систему після аукціону остаточну цінову пропозицію, в якій уже не було ніяких технічних помилок;
3) нарешті, згідно з п.п. 9.2. Порядку, "... виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору". Наша пропозиція повністю відповідає оголошеним Вами умовам закупівлі і ми заявляємо про свою готовність підписати договір постачання офісного паперу за ціною, вказаною нами в ході аукціону. Таким чином, ми вважаємо, що у Вас не було правових підстав дискваліфікувати нас.
Наполегливо просимо Вас скасувати Ваше рішення про нашу дискваліфікацію.
З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 20.02.2019 14:48
Дата подачі:
19.02.2019 19:26
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення про скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» № 2 від 19.02.2019 р. та визнати його переможцем електронного аукціону за предметом код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату A 4, 80г/м2, 500 арк. в пачці, колір – білий) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-11-000781-c) з ціновою пропозицією 26 519,00 з ПДВ (двадцять шість тисяч п’ятсот дев’ятнадцять грн. з ПДВ).
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
20.02.2019 14:50
Вимога
Відхилено
Технічні показники запропонованого предмета закупівлі
Номер:
36634287e7914f6c81c9fed20f2cff33
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000781-c.a1
Назва:
Технічні показники запропонованого предмета закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-02-11-000781-с на закупівлю Код ДК 021-2015 (СPV): 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4, 80 г/м2, 500 арк. в пачці, колір - білий), де Замовником виступає Вишгородська міська рада.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-02-11-000781-с нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4, 80 г/м2, 500 арк. в пачці, колір - білий, були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник Непрозорість, % – не менш ніж 93. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас змінити параметр до паперу офісного формату А4, 80 г/м2, 500 арк. в пачці, колір - білий і викласти його в наступній редакції: показник Непрозорість, % – не менш ніж 92 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 13.02.2019 17:06
Дата подачі:
13.02.2019 14:57
Вирішення:
Пунктом 6.1 Наказу №35 від 13.04.2016 р. “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” визначено, що закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів для потреб Замовника. Водночас зазначаєно, що Замовнику для здійснення своєї діяльності потрібен папір зазначеної в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель якості. З метою недопущення поставки неякісного паперу учасниками процедури закупівлі, Замовник не буде змінювати показники якості товару на гірші, ніж вказані в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Сподіваємось на Ваше порозуміння!
Статус вимоги:
Відхилено