• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу пожежної сигналізації для Чемужівської ЗОШ І-ІІІ ст., яка знаходиться за адресою: 63430, Харківська область, Зміївський район, с. Чемужівка, вул. Кришталя, б.1в)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2019 16:06 - 11.02.2019 16:40
Вимога
Відхилено

Неправомірність рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ФОП Ткаченко С.М.

Номер: 44a239001ad443168b8f3672177e1943
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-06-002556-b.c3
Назва: Неправомірність рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ФОП Ткаченко С.М.
Вимога:
ТОВ “Лугспецтехносервіс” було проаналізовано подану тендерну документацію учасника ФОП Ткаченко Сергія Миколайовича за оголошенням №UA-2019-02-06-002556-b код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу пожежної сигналізації для Чемужівської ЗОШ І-ІІІ ст.,яка знаходиться за адресою: 63430, Харківська область, Зміївський район,с. Чемужівка, вул. Кришталя, б.1в). В ході ознайомлення було встановлено наступне: 1. В порушення п. 4 Оголошення Замовника копії наданих документів завірені не належним чином, а саме: відсутні дати завіряння та ПІБ уповноваженої особи. 2. На завірених копіях документів підписи уповноваженої особи, яка зазначена у інформаційному листі від 11.02.2019р. за №1/02 не схожі на зразок підпису у паспорті Ткаченко С.М. та відрізняються від підписів на таких документах, як “пропозиція”, “повноваження підпису”, “технічні характеристики”, “аналогічні-договори”, “Гарантія-Достовірності”, “ВИТЯГ”. З цього можна зробити висновок, що підписи на копіях ставила не уповноважена особа, що є порушенням п. 4 Оголошення Замовника та ставить підсумнів їх достовірність. 3. Копії сторінок №№12-15 паспорта Ткаченко С.М., на яких зазначено фактичне місце проживання Ткаченко С.М., яке є місцем фактичної реєстрації ФОП Ткаченко С.М., не завірені належним чином, а саме відсутні підпис, печатка, відмітка «згідно з оригіналом», ПІБ уповноваженої особи Учасника. 4. Лист-відгук про співпрацю з відділом культури та туризму Харківської районної державної адміністрації надрукований не на бланку установи та у ньому зазначені договори за номерами “8/2”, “8/3”, “8/4”. Фактично у складі тендерної документації наведено договори за номерами “8\2”, “8\3”, “8\4”. Крім того у документі “Інформаційна довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору” не вказані номера та дати договорів, що є порушенням п. 4.12 Оголошення Замовника. 5. У свідоцтві про державну реєстрацію, у свідоцтві платника єдиного податку та у витягу з реєстру платників єдиного податку ФОП Ткаченко С.М., які надано Учасником в складі своєї тендерної документації вказано юридичну адресу “61022, м. Харків, просп. Правди, буд.1, кв.67-68”, що свідчить про те, що надані документи не є актуальними, не дійсними та такими, що не відповідають фактичному місцю реєстрації ФОП Ткаченко С.М. На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ФОП Ткачекнко С.М. неправомірним оскільки тендерна пропозиція ФОП Ткаченко С.М. не відповідає вимогам Оголошення Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в Оголошенні та вимагаємо: 1. Повторно розглянути тендерну документацію ФОП Ткаченко С.М. на предмет відповідності Оголошенню Замовника. 2. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Ткаченко С.М. (протокол №53 від 19.02.2019 р.).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. Детально розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: На всіх копіях документів ФОП Ткаченко С.М. проставлені відмітка «Згідно з оригіналом», ПІБ уповноваженої особи (на печатці), підпис, що відповідає умовам, зазначеним в оголошенні. В копії паспорту ФОП Ткаченко С.М. , яку було надано ним в складі своєї тендерної пропозиції, зазначено, що ним було в січні 2019 року змінено місце реєстрації на 61045, ХАРКІВСЬКА ОБЛ., МІСТО ХАРКІВ, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН, ПРОВУЛОК ОТАКАРА ЯРОША, БУДИНОК 20, КОРПУС 1, КВАРТИРА 43. Також у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копію якого було надано ФОП Ткаченко С.М. в складі своєї тендерної пропозиції, зазначено адресу як 61045, ХАРКІВСЬКА ОБЛ., МІСТО ХАРКІВ, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН, ПРОВУЛОК ОТАКАРА ЯРОША, БУДИНОК 20, КОРПУС 1, КВАРТИРА 43, що відповідає даним безпосередньо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Таким чином тендерна пропозиція ФОП Ткаченко С.М. відповідає умовам оголошення, містить усі документи, які вимагав Замовник, зокрема для підтвердження кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам та інше, та підстави для відмови ФОП Ткаченко С.М. відсутні. А, отже рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ФОП Ткаченко С.М. цілком правомірне та таким, що повністю відповідає вимогам Закону України про публічні закупівлі та діючому законодавству в цілому.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірність рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Лугспецтехносервіс»

Номер: 7712dad824c143bf8f5dfa86de1a8e02
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-06-002556-b.b2
Назва: Неправомірність рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Лугспецтехносервіс»
Вимога:
Шановний Замовник. За закупівлею «Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу пожежної сигналізації для Чемужівської ЗОШ І-ІІІ ст., яка знаходиться за адресою: 63430, Харківська область, Зміївський район, с. Чемужівка, вул. Кришталя, б.1в)» UA-2019-02-06-002556-b протоколом тендерного комітету №48 від 15.02.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «Лугспецтехносервіс». Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Лугспецтехносервіс» не відповідає вимогам Оголошення Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в Оголошенні, а саме: 1. В порушення п.4 тендерної документації Замовника ТОВ «Лугспецтехносервіс» в складі своєї тендерної пропозиції не надав: копії паспорту та ідентифікаційного коду директора. 2. Відповідно до п.4.4 тендерної документації Замовника учаснику необхідно надати «Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з актуальними відомостями про постачальника, сформований у 2019 році». В порушення цієї вимоги ТОВ «Лугспецтехносервіс» в складі своєї тендерної пропозиції надає Витяг від 29.10.2018 р. 3. В порушення п.4 тендерної документації Замовника ТОВ «Лугспецтехносервіс» в складі своєї тендерної пропозиції надає документ «письмо заказчика.jpg» у форматі іншому ніж pdf. 4. Копії наданих документів ТОВ «Лугспецтехносервіс» не завірені належним чином, а саме відсутні відмітки «згідно з оригіналом», ПІБ уповноваженої особи Учасника. 5. ТОВ «Лугспецтехносервіс» в складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про те, що службова (посадова) особа учасника (вказати ПІБ), яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, але в ній не зазначає ПІБ такої Службової особи, що є порушенням п. 4.12 тендерної документації. 6. Протокол загальних зборів учасників ТОВ «Лугспецтехносервіс» від 29.02.2012 р. не може вважатись правомочним, оскільки його складено з порушенням діючого законодавства – відсутній секретар загальних зборів. Відповідно рішення Загальних зборів про призначення директором Стахова К.Є. документально не підтверджено. 7. В порушення вимог ТОВ «Лугспецтехносервіс» в складі своєї тендерної пропозиції змінено форму цінової пропозиції – відсутня графа «Сума з ПДВ». Також просимо взяти до уваги, що Учасником , який запропонував за результатами аукціону найнижчу ціну після ТОВ «Лугспецтехносервіс» є ТОВ «Саламандр». Але в тендерній пропозиції ТОВ «Саламандр» є також суттєві помилки та невідповідності, які свідчать про невідповідність ТОВ «Саламандр» вимогам Оголошення Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в Оголошенні, а саме: 1. В порушення п.4 тендерної документації Замовника ТОВ «Саламандр» в складі своєї тендерної пропозиції не надав: копії паспорту та ідентифікаційного коду директора. 2. Згідно Наказу про призначення директора ТОВ «Саламандр» від 27.01.2018 р. Грегу Ю.С. було призначено на посаду директора 27.01.2018 р. , але відповідно до наданих учасником документів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Грега Ю.С. є керівником ТОВ «Саламандр» з 05.05.2017 р. 3. Протокол №2 загальних зборів учасників ТОВ «Саламандр» від 26.01.2018 р. надано на двох аркушах. При вивченні вищезазначеного документу виявляється, що перша та друга сторінки цього протоколу не мають спільного змісту, а саме друга сторінка протоколу не є продовженням першої сторінки. Відповідно до цього документу не можливо визначити хто саме є уповноваженою особою від ТОВ «Саламандр» на підписання тендерної пропозиції та документів в її складі. 4. В порушення п.4 тендерної документації Замовника ТОВ «Саламандр» в складі своєї тендерної пропозиції надає документи «акт чемужівка.jpg», «Документ_ЄДР_1004891621.zip», «Документи 2019(завірені копії).rar», «відгук чорноморськ.jpg» в іншому форматі ніж pdf. 5. Копії наданих документів ТОВ «Саламандр» не завірені належним чином, а саме відсутні відмітки «згідно з оригіналом», ПІБ уповноваженої особи Учасника. 6. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.01.2019 р. не завірено взагалі. 7. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зроблена не з оригіналу, але завірена, як копія з оригіналу. Також підписи уповноваженої особи на цьому документі візуально сильно відрізняються від підписів уповноваженої особи на фірмових бланках ТОВ «Саламандр» 8. На наказі про призначення директором Греги Ю.С. його підпис як Директора безпосередньо на наказі, та підпис Греги Ю.С., як уповноваженої особи, яка завірила копію наказу» візуально є абсолютно різними. 9. ТОВ «Саламандр» в складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про те, що службова (посадова) особа учасника (вказати ПІБ), яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, але в ній не зазначає ПІБ такої Службової особи, що є порушенням п. 4.12 тендерної документації. 10. В порушення вимог ТОВ «Саламандр» в складі своєї тендерної пропозиції змінено форму цінової пропозиції – відсутня частина тексту. 11. В виписці з ЄДР 11.05.2017 особою, що може вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності є ПриходькоА.В., в Виписці з ЄДР від 30.01.2018 – Приходько А.В. та Грега Ю.С., Виписка/Витяг з ЄДР від 2019 року відсутні, що є порушенням п.4.4 тендерної документації Замовника. 12. ТОВ «Саламандр» не надає в складі своєї тендерної пропозиції ліцензії на вид діяльності, що відповідає умовам закупівлі. Натомість надає лист (Наказ ДСНС України №345 від 22.06.2017 р.) та копію листа - роз’яснення стосовно електронної ліцензії від ТОВ «Саламандр» датований 01.08.2018, при цьому оригінал такого листа відсутній. 13. ТОВ «Саламандр» в складі своєї тендерної пропозиції надає Свідоцтва своїх співробітників про проходження ними навчання з питань пожежної безпеки, але в жодному з цих свідоцтв не вклеєні відповідні фотографії співробітників. 14. Копія статуту зроблена не з оригіналу а з копії, при цьому її завірено Учасником як копія з оригіналу. 15. Копії трудових книжок співробітників зроблені не з оригіналів а з копій, при цьому їх завірено Учасником як копії з оригіналу. На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Лугспецтехносервіс» неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Лугспецтехносервіс» не відповідає вимогам Оголошення Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в Оголошенні та вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Лугспецтехносервіс» (протокол №48 від 15.02.2019 р.) 2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. В разі незадоволення наших вимог залишаємо за собою право звертатись до органу оскарження, а також до інших уповноважених органів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вашу вимогу буде задоволено.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.02.2019 14:58
Вимога
Відхилено

вимога про усунення порушень

Номер: 8ea10d6b517247d9a298675803ae3f47
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-06-002556-b.a1
Назва: вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимогою на здійснення виїзду учасника на об"єкт значно обмежує коло потенційних учасників. Вбачаємо, що у замовника вже заздалегідь є переможець тендеру. Для підрахунку ціни достатньо специфікації обладнання для монтажу і все! Допорогова закупівля має скорочений час підготовки пропозиції. Маючи великий досвід роботи в загальньо-освітніх школах, не бачимо перешкод для виконання монтажних робіт, та спеціального виїзду для цього на об"єкт. Просимо видалити дану вимогу і провести тендер на рівних умовах до всіх учасників. Тим більше, що об"єкт знаходиться в сільській місцевості і не весь транспорт туди їздить. Виставіть проект, нормальна монтажна організація по ньому врахує всі умови виконання та розрахує корекну ціну на підставі чинних кошторисних норм! Вимагаємо внести зміни в Документацію щодо обов"язкового виїзду на об"єкт та видалити дану вимогу , як дискримінаційну, твку , що порушує права учасників, ставить їх у нерівне положення, та звужує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до Закону України про публічні закупівлі та діючого законодавства Замовник визначає кваліфікаційні критерії та вимоги до потенційних учасників закупівлі. Вимогу щодо здійснення виїзду учасника на об'єкт було включено для того, щоб Учасник детально ознайомився з обсягом робіт безпосередньо на об'єкті, отримав для себе вичерпну інформацію щодо об’єкту, на якому буде проводитись монтаж, особливостей приміщень, їх стан, отримав інформацію про розташування об’єкту на місцевості, шляхи під’їзду транспорту та інше. Також виїзд на місце монтажу необхідний для попереднього планування графіку робіт та термінів їх виконання. Таким чином оголошення Замовника та вся інша документація за закупівлею складена з повним дотриманням положень та принципів у відповідності до Закону України про публічні закупівлі та діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено