-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
поточний ремонт господарського приміщення КП «Київкомунсервіс» за адресою: вул..Кудрявська, 23, м. Київ, 04053
Завершена
110 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 551.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 551.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2019 14:34 - 07.02.2019 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
fe7de9b2dbd14dcdb8f6c0e39d3e6543
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-000570-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Голові тендерного комітету
КП»Київкомунсервіс»
Дацюк Т.Л.
04053, м.Київ, вул. Кудрявська, 23
ВИМОГА
Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомуносервіс» (далі – Замовник) було проведено тендерну процедуру закупівлі ДК 021:2015 – 45000000-7 поточний ремонт господарського приміщення КП «Київкомунсервіс».
13.02.2019 р. відбувся аукціон по даній закупівлі. Переможцем зазначеного аукціону стало ТОВ «Профіт-Будцентр», яке запропонувало меншу ціну.
На сьогоднішній день ТОВ «Профіт-Будцентр» визнаний кваліфікаційною комісією як переможець.
Враховуючи, що ТОВ «Профіт-Будцентр»» при подачі документів на закупівлю здійснив порушення тендерної документації, а саме відсутні документи:
1.1. Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 2 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі( пункт 4 оголошення для проведення закупівлі робіт, послуг, затвердженого протоколом від 04.02.2019 року №3/19К).
1.2. Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на підписання договору(пункт 5 підпункт 5.5).
1.3. Договір та додатки до Договору (пункт 5 підпункт 5.6).
1.4. Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами виконати роботу за відсутності авансу та з відстрочкою оплати після підписання Акту виконаних робіт (пункт 3 підпункт 3.1).
1.5. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у наданні послуг(додаток 3 пункт 5 підпункт 5.1).
1.6. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб) (додаток 3 пункт 7 підпункт 7.1).
Більше того ,кошторисна документація ТОВ «Профіт-Будцентр» не пропечатана та не підписана підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу ФОП Дейнека Л.М. до розгляду.
2. Переглянути пропозицію ТОВ «Профіт-Будцентр» на відповідність вимогам тендерної документації.
3. Здійснити розгляд тендерних пропозицій та прийняти рішення відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 20.02.2019 15:53
Дата подачі:
20.02.2019 15:53
Вирішення:
«Шановний учасник !
Надаємо наступну відповідь на Вашу вимогу:
До п.1.1. - Гарантійний лист учасника міститься у файлі пропозиції ТОВ «Профіт-Будцентр» - «ТП Київкомунсервіс.pdf», документ 15;
До п.1.2., 1.3. – надання документів за пунктами 5.5., 5.6. Оголошення вимагається під час укладення договору.
До п. 1.4. - Лист-довідка учасника міститься у файлі пропозиції ТОВ «Профіт-Будцентр» - «ТП Київкомунсервіс.pdf», документ 16;
До п.1.5. – Довідки учасника містяться у файлі пропозиції ТОВ «Профіт-Будцентр» - «ТП Київкомунсервіс.pdf», документи 2,3;
До п.1.6. - Довідка учасника міститься у файлі пропозиції ТОВ «Профіт-Будцентр» - «ТП Київкомунсервіс.pdf», документ 14;
Довідкою про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджено наявність у ТОВ «Профіт-Будцентр» інженера-проектувальника у частині кошторисної документації .
Останнім абзацом п.2.Додатку 3 до Оголошення визначено, що Кошторисна документація на будівництво (поточний ремонт) приймається при наявності підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Згідно п. 5.6. Оголошення, під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати протягом 2 робочих днів у паперовому вигляді Договір та додатки до Договору, оформлені належним чином (п.4 Оголошення).
Дякуємо за участь у торгах та бажаємо перемог у майбутньому !»
Статус вимоги:
Не задоволено