• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Кетамін 5% 2,0 №10 (ketamine), Пропофол 1% 20,0 №5 (propofol), Тіопентал 1,0г (thiopental), Атропін 1% 1,0 №10 (atropine), Сибазон 5% 2,0 №10 (diazepam), Морфіна г/х 1% 1,0(morphine), Амітриптилін 0,025 №25(amitriptyline), Атракуріум 5мг/мл 5,0 №5 (atracurium), Фентаніл розчин д/ін., 0,05 мг/мл по 2 мл в амп. №100 (fentanyl), Трамадол-М 5% 2,0 №10 ( tramadol), Феназепам IC таблетки по 0,0005 г №50 (10х5)(phenazepam), Амітриптилін 1% 2,0 №10 (amitriptyline), Промедол 2% 1,0 (trimeperidine), Дитилін 2% 5,0 №10 (suxamethonium))

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2019 14:16 - 03.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: f801b8b5fdb94f82a75a44dfbbeea3c5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-23-001947-b.b1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Вимога у додатку
Вирішення: Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" : предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; згідно статті 22 вказаного Закону: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно із п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 із змінами і доповненнями (далі – Порядок). Відповідно до Порядку, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Згідно пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, вищенаведеними нормами чинного у сфері публічних закупівель законодавства, не встановлено обов'язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти), в тому числі і у разі надходження відповідного звернення потенційних учасників. Це право Замовнику надано для ефективної організації господарської діяльності. Як вбачається із положень тендерної документації, на виконання вищенаведених приписів закону, Замовник визначив предмет закупівлі за показником третього знака ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, код - 33600000-6, назва – «Фармацевтична продукція (Кетамін 5% 2,0 №10 (ketamine), Пропофол 1% 20,0 №5 (propofol), Тіопентал 1,0г (thiopental), Атропін 1% 1,0 №10 (atropine), Сибазон 5% 2,0 №10 (diazepam), Морфіна г/х 1% 1,0(morphine), Амітриптилін 0,025 №25(amitriptyline), Атракуріум 5мг/мл 5,0 №5 (atracurium), Фентаніл розчин д/ін., 0,05 мг/мл по 2 мл в амп. №100 (fentanyl), Трамадол-М 5% 2,0 №10 ( tramadol), Феназепам IC таблетки по 0,0005 г №50 (10х5)(phenazepam), Амітриптилін 1% 2,0 №10 (amitriptyline), Промедол 2% 1,0 (trimeperidine), Дитилін 2% 5,0 №10 (suxamethonium)) - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6». З огляду на те, що предмет закупівлі визначено з дотриманням приписів Закону та з досвіду проведення закупівель в попередніх роках, тендерний комітет вважає безпідставним висновок про дискримінацію учасників торгів та обмеження конкурентоспроможності потенційних учасників. Слід зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти є недоцільним з огляду на вимоги абзацу третього частини першої статті 3 Закону щодо максимальної економії та ефективності витрачання державних коштів, оскільки об’єктивно створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань та відповідно забезпечення ними цільової групи населення. Голова тендерного комітету Джигалюк В.І. запропонував відхилити вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині поділу специфікації Поділити специфікацію на окремі лоти
Статус вимоги: Відхилено