-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки, фотокопіювальних пристроїв (багатофункціональних пристроїв, копіювальних апаратів) - код згідно ЄЗС ДК 021-2015; 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2019 10:11 - 07.02.2019 11:00
Вимога
Відхилено
Порушення вимог тендерної документації
Номер:
0cc266e603d34bdfb0eb70dd61433c31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-000535-b.a2
Назва:
Порушення вимог тендерної документації
Вимога:
ФОП Сидоренко О.М. не погоджується з вказаним рішенням Замовника, так як вважає його необгрунтованим і таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України) про об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, щодо до визнання переможцем пропозицію ФОП Руденка Є.М. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1.Згідно тендерної документації додатка 4 , Учасник повинен вказати термін постачання послуг. В цінової пропозиції ФОП Руденко Є.М. зазначив термін надання послуг 1 – 3 дня з моменту заявки замовника, що не відповідає вимогам Замовника. Термін надання послуг згідно п. 3.4 оголошення - до 31 грудня 2018 року згідно Замовлень (заявок) Замовника.
2.Згідно тендерної документації п 4.2 Учасник повинен надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи):
- ФОП Руденко Є.М. надав в складі своєї пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали які застосовуються при постачанні послуг: тонер, фотобарабан, чип, вал первинного заряду, лезо дозування, лезо очищення, картридж, оболонка магнітного валу, але не надав сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, що не відповідає умовам закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ФОП Сидоренко О.М..pdf 20.02.2019 13:05
Дата подачі:
20.02.2019 13:06
Вирішення:
Допорогова закупівля Замовником здійснюється з метою відбору надавача послуг із використанням електронної системи закупівель, оскільки вартість є меншою за вартість, що встановлена в абзацом другим частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівля здійснюється відповідно до Порядку, затвердженому наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
Порядком встановлено, що під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Слід зазначити, що у листі Мінекономрозвитку України від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06, який адресований органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель, вказано, що відносини, які виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України, виходячи зі змісту норм якого управління бюджетними коштами передбачає сукупність дій учасника бюджетного процесу, які спрямовані на досягнення цілей, завдань і конкретних результатів своєї діяльності та забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів.
При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватись принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
В процесі здійснення закупівлі послуг з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки, фотокопіювальних пристроїв (багатофункціональних пристроїв, копіювальних апаратів) - код згідно ЄЗС ДК 021-2015; 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, розглядаючи цінову пропозицію учасника ФОП «Руденко Євген Миколайович» (код ІПН 2987408034), остаточна цінова пропозиція якого склала 182`700.00 грн. з ПДВ, тендерний комітет дійшов згоди та прийняв рішення щодо визнання його переможцем у цій закупівлі.
Щодо порушень, зазначених у скарзі ФОП Сидоренко О.М. (код ІПН 3127103940), слід зазначити наступне:
ФОП «Руденко Євген Миколайович» у своїй ціновій пропозиції зазначив термін надання послуг протягом 1-3 днів з моменту отримання замовлення.
Крім того, цей учасник зобов’язався підписати договір на умовах, зазначених у проекті договору, вказаному в оголошенні про закупівлю, пунктом 10.1 якого передбачено, що Договір набирає чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов’язань.
З цього випливає, що відповідно до цінової пропозиції ФОП «Руденко Євген Миколайович» зобов’язується надавати послуги в термін до 31 грудня 2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов’язань.
Пунктом 4.2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в форматі pdf, doc, docx, xls в складі своєї пропозиції в тому числі документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
ФОП «Руденко Євген Миколайович» у складі своєї цінової пропозиції надав висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали. Щодо сертифікату відповідності або свідоцтва про визнання відповідності, то відповідно до листа ДП «Укрметртестстандарт» від 06.06.2018 № 21-09/912, наданого генеральному директору ТОВ «В.М.», у зв’язку з втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1999 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», обов’язкова сертифікація витратних матеріалів, які мають використовуватися під час надання послуг, не проводиться. Вимагати документи, які законодавством не передбачені, Замовник не має права.
Таким чином, дискваліфікувати учасника - ФОП «Руденко Євген Миколайович» (код ІПН 2987408034), який запропонував найменшу ціну, дотримуючись принципів публічних закупівель, в тендерного комітету підстав немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення вимог тендерної документації
Номер:
e863689f17ac45e69467b4f0be7e6493
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-000535-b.b1
Назва:
Порушення вимог тендерної документації
Вимога:
ФОП Сидоренко О.М. не погоджується з вказаним рішенням Замовника, так як вважає його необгрунтованим і таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України) про об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, щодо до визнання переможцем пропозицію ФОП Руденка Є.М. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1.Згідно тендерної документації додатка 4 , Учасник повинен вказати термін постачання послуг. В цінової пропозиції ФОП Руденко Є.М. зазначив термін надання послуг 1 – 3 дня з моменту заявки замовника, що не відповідає вимогам Замовника. Термін надання послуг згідно п. 3.4 оголошення - до 31 грудня 2018 року згідно Замовлень (заявок) Замовника.
2.Згідно тендерної документації п 4.2 Учасник повинен надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи):
- ФОП Руденко Є.М. надав в складі своєї пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали які застосовуються при постачанні послуг: тонер, фотобарабан, чип, вал первинного заряду, лезо дозування, лезо очищення, картридж, оболонка магнітного валу, але не надав сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, що не відповідає умовам закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2019 12:36
Опис причини скасування:
Технічна помилка - не повністю завантажені документи.
Дата скасування:
20.02.2019 13:00