• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту

Торги не відбулися

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2019 16:18 - 20.02.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін в тендерну документацію

Номер: c514377a5849451db384c29f03b27fcf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-07-002640-b.b1
Назва: Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області було оголошено закупівлю ID UA-2019-02-07-002640-b на ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: 1. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога про оригінал, або завірений належним чином документ, що підтверджує наявність власного чи орендованого приміщення, в якому розміщена СТО у м. Кривому Розі (відстань між юридичною адресою замовника та СТО має становити не більше 5 км. шляху). Разом з тим, зазначаємо, що встановлення обмежень по відстані між юридичною адресою замовника та СТО,в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 2.Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступним Пунктом 5 ТД «Кваліфікаційні критерії до учасників, згідно статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону.» 3.У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявність досвіду виконання аналогічних договорів за 2018 рік (не менше двох договорів). Під аналогічними договорами слід вважати договір, укладений з юридичною особою комунальної чи державної власності на надання послуг ремонту та технічного обслуговування автомобілів. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. До того ж автотранспорт приватних компаній,за своєю якістю не в якому разі не гірший. за автотранспорт комунальних чи державних підприємств. Тому, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь міститься у листі ,що додається.
Статус вимоги: Не задоволено