-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво
Торги не відбулися
6 686 606.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2019 15:00 - 24.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника
Номер:
e894d464afcc49f78a9e80d0947f3216
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-11-000470-a.b3
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
Оскарження дискваліфікації та рішення про відміну торгів у порядку ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-01-11-000470-a будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в
с.Р.Комарівці Ужгородського району - будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 14.02.2019 11:58
Дата подачі:
14.02.2019 11:58
Вирішення:
На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 14.02.2019 року №28 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт):
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Щодо пункту 1 Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації учасник процедури має надати, зокрема:
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі, найменування та кількість обладнання, будівельних машин та механізмів, пристроїв тощо.
Відповідно до вищезазначеного вимогою передбачено зазначити у довідці:
перелік адміністративних та виробничих приміщень;
найменування за призначенням та площі,
найменування та кількість обладнання, будівельних машин та механізмів, пристроїв.
Отже, вищезазначена інформація має міститися у довідці учасника.
У Вашій довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначено:
перелік адміністративних та виробничих приміщень;
найменування за призначенням та площі.
Відповідно до пункту 30 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до статті 30 Закону, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, вона відхиляється.
Звертаємо Вашу увагу, що Закон передбачає обов’язок замовника відхилити пропозицію.
Щодо пункту 2 Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації учасник процедури має надати, зокрема:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до вищезазначеного вимогою передбачено зазначити у довідці:
ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом.
Отже, вищезазначена інформація має міститися у довідці учасника.
У Вашій довідці про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі не зазначено:
досвід роботи за фахом.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом не передбачено, що замовник здійснює тлумачення понять «стаж роботи» або «досвід роботи за фахом». Відповідно до Закону, замовник перевіряє відповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Поняття «досвід» передбачено статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
При цьому замовник не встановлює у тендерній документації, що учасник надає інформацію про працівників виключно на підставі трудових відносин. Тендерна документація передбачає можливість цивільно-правові відносини у тому числі.
Відповідно до пункту 30 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до статті 30 Закону, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, вона відхиляється.
Звертаємо Вашу увагу, що Закон передбачає обов’язок замовника відхилити пропозицію.
При цьому, звертаємо Вашу увагу на Рішення 1314-р/пк-пз від 14.02.2018 року Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (частина 2 рішення).
Щодо пункту 3 Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації учасник процедури має надати, зокрема:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 1. Завірена підписом уповноваженої особи учасника копія аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 1 договору) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт.
Аналогічним договором в цій тендерній документації вважаються договір на виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції об’єктів.
2. Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором.
Відповідно до вищезазначеного вимогою передбачено зазначити у довідці:
інформацію про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором.
Отже, вищезазначена інформація має міститися у довідці учасника.
У Вашій довідці про виконання аналогічного договору не зазначено:
інформацію про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором.
Відповідно до пункту 30 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до статті 30 Закону, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, вона відхиляється.
Звертаємо Вашу увагу, що Закон передбачає обов’язок замовника відхилити пропозицію.
Щодо пункту 4 Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 5 Розділу 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Учасником процедури має бути надано, зокрема:
Власна інформаційна довідка із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є Учасником).
У Вашій пропозиції довідка від 24.01.2019 року №12 містить інформацію про наявність інформації про кінцевого бенефіціарного власника, при цьому у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не міститься інформації про кінцевого бенефіціарного власника, а містить інформація про засновника.
Тендерна документація передбачала надання Власної інформаційної довідки із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі ЄДР) інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником.
До прикладу:
Інформація про кінцевого беніфіціарного власника відсутня:
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа …………………………………
Інформація про кінцевого беніфіціарного власника наявна:
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа ________________________________________
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК(КОНТРОЛЕР)
……..
У Вашій довідці від 24.01.2019 №12 Вами не надано інформації відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога замовнику щодо скасування результату закупівлі
Номер:
2f5c872fd65e4c7fb5d556685c3ae82e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-11-000470-a.b2
Назва:
Вимога замовнику щодо скасування результату закупівлі
Вимога:
Оскарження результату закупівлі у порядку ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-01-11-000470-a будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району - будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 11.02.2019 19:27
Дата подачі:
11.02.2019 19:27
Вирішення:
На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 11.02.2019 року №26 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Батфа Ужгородського району - будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт):
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога замовнику щодо скасування результату закупівлі
Номер:
13598c4387dd4322b24fbb26c6c7a5e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-11-000470-a.a1
Назва:
Вимога замовнику щодо скасування результату закупівлі
Вимога:
Оскарження результату закупівлі у порядку ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-01-11-000470-a будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району - будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2019 19:09
Опис причини скасування:
Не завантажено документ
Дата скасування:
11.02.2019 19:25