• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

346 224.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 462.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2019 15:29 - 21.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінація під час обрання переможця

Номер: e7bcbe606eed4c8abd44b1daff9fcf23
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-10-001315-c.b1
Назва: Дискримінація під час обрання переможця
Вимога:
Тендерним комітетом було застосовано дискримінаційним підхід під час розгляду тендерної пропозиції учасників закупівлі, зокрема: Згідно протоколу розгляду пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" було дискваліфіковано через ненадання аналогічних договорів у повному обсязі. При цьому, тендерною документацією не було зазначено необхідність надання 3-х аналогічних договорів, а зазначено що учасник має надати інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх трьох років. Таким чином, дана вимога дає можливість надавати учаснику як один договір, так 2 чи 3. Тим самим шляхом йде практика АМКУ, як органу оскарження в даній закупівлі. З приводу надання інформації по договору ПАТ "Хлібпром" не у повному обсязі інформуємо, що договір було надано у повному обсязі зі всіма додатками та додатковими угодами, які є його невід'ємною частиною. Учасники мають право закривати інформацію в договорах, яка обгрунтовано є конфіденційою. Разом з тим. вимогами тендерної документації не було передбачено обов'язку надавати договір з конкретною сумою. Таким чином, вважаємо нашу дискваліфікацію незаконною і дії замовника протиправними. Принагідно інформуємо, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ "Закарпатгазазбут" наявна довідка про відсутність підстав передбачених статтею 17 з недостовірною інформацією. Зокрема, відповідно до ст.17 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ВІДСУТНЯ інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Згідно з п.9 ч.2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. Аналізом тендерної пропозиції учасника, а також інформації згідно з ЄДР, яку замовник зобов'язаний самостійно перевіряти, у пропозиції ТОВ "Закарпатгаззбут" відсутня вище зазначена інформація. Таким чином, замовник при розгляді тендерних пропозицій двічі порушив чинне законодавство. Вимагаємо взяти дану інформацію до уваги та усунути порушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Скаржник зазначає, що відносно Учасника-переможця у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Вважаємо, що позиція Скаржника не ґрунтується на нормах чинного законодавства. Зокрема, у відповідності до частини 2 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Так, пунктом 20 частини 1 статті 1 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» визначено, що кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» законодавчоврегульовано питання внесення відомостей до Єдиного державного реєстру у разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Так, пунктом 9 частини 2 статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» встановлено, що інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. З огляду на вищевказане, Закон України передбачає як підстави наявності, так і підстави відсутності кінцевого бенефіціарного власника. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в інформації про ТОВ «Закарпатгаз Збут» з приводу бенефіціарного власника записано – КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ - ВІДСУТНІЙ, ПІДСТАВА – ІНФОРМАЦІЯ ВІДСУТНЯ. Такий запис підтверджує те, що при реєстрації суб’єкта господарювання, Державному реєстратору було надано всі необхідні з боку ТОВ «Закарпатгаз Збут» документи для внесення відповідних відомостей в ЄДР. Таким чином, вказаний запис відповідає вимогам п. 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Статус вимоги: Задоволено