-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний мультимедійний комплекс (у складі: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук)
Торги відмінено
184 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 850.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2019 16:00 - 25.02.2019 16:00
Вимога
Без відповіді
Щодо технічних вимог
Номер:
fe36437bf5d64f86a78fffaaa63a197c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-002205-b.c3
Назва:
Щодо технічних вимог
Вимога:
Шановний замовнику. Кількість кнопок (обов’язково 22 з кожного боку) не може покращити, чи погіршити навчальний процес, адже для користувача має значення набір функцій, а не кількість кнопок. Теж саме стосується і зовнішніх розмірів електронної дошки. Адже дошка іншого виробника, що має розмір робочої зони (або діагональ) не менше ніж вимагається, ніколи не співпаде за зовнішніми розмірами та товщиною. А ці параметри унеможливлюють участь у тендері інших виробників дошок, окрім INTBOARD. Дайте будь-ласка чітку відповідь чи будете Ви розглядати пропозиції інших виробників за умови, якщо їх продукція буде відповідати основним вимогам тендерної документації, що стосується функціоналу, якісних та кількісних характеристик, але у різних виробників цей набір функцій може бути реалізований дещо інакше. Хочемо зазначити, що це дозволить Вам отримати значно більше пропозицій, із яких Ви зможете вибрати найбільш економічно вигідну. Дякуємо і чекаємо на відповідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2019 06:41
Вимога
Без відповіді
Внесення змін до документації
Номер:
827c9d0b574143279cf55599d3d0864f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-002205-b.a2
Назва:
Внесення змін до документації
Вимога:
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, надайте пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Згідно п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами є обмеженням конкурентного середовища і прямим порушенням принципу добросовісної конкуренції. Ви прописали конкретну назву обладнання та його точні характеристики, то ж дайте пояснення, яким наказом ви керувались прописуючи саме ці засоби? Адже є основні вимоги до мультимедійного обладнання, що передбачені Наказом МОН №704. Складається таке враження, що ви заздалегідь обрали Постачальника та не залишили можливості запропонувати товар інших виробників, які за своїми характеристиками не гірші, а, навіть кращі, ніж заявлені вами товари та мають конкурентну ціну. Отже, виходячи з вищенаведеного, вимоги, встановленні Вами у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель, призводять до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Усі ці факти свідчать про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем. Таким чином, просимо внести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2019 18:04
Вимога
Є відповідь
Дискримінація
Номер:
763bb1174c824a7a8df698d64f312049
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-002205-b.b1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний замовнику. Нагадуємо що один з шести принципів закону про державну закупівлю статті 3 та статті 5 п.3 закону є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Також згідно закону Статті 22 п3. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Проаналізувавши Ваші вимогу можна з точністю сказати що вона є "дискримінаційною", а саме модель інтерактивної дошки та програмне забезпечення 100% співпадають тільки з однією торговою маркою та однією структурою яка здійснює продаж на території держави Україна. Це торгова марка INTBOARD. Програмне забезпечення э унікальною розробкою ТОВ "КРЕО СИНЕРДЖІ" представника торгової марки INTBOARD в України і є невід'ємною частиною до дошки INTBOARD UT-TBI82I яка вказана в тендерній документації. З цього приводи можна зробити висновок що тендерна документація цілеспрямовано зроблена під цю торгову марку, є "монопольною" і носить дискримінаційний характер не допускаючи інших учасників з аналогічним обладнанням інших торгових марок до участі у тендері. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги для відновлення добросовісної конкуренції та участі інших учасників які можливо нададуть нижчу ціну що є також ондим з принципів згідно статті 3 закону України "Про Державні закупівлі" - "максимальної економії та ефективності". Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2019 20:16
Вирішення:
Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що дана закупівля - допорогова.
Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу , згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може (але не зобовязаний – авт.) вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, непоширюються на допорогові закупівлі.
Тому, вважаємо, що Ваша вимога є необгрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено