• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання, експлуатації та доглядання за адміністративним будинком Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Завершена

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2018 16:02 - 11.01.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до АМК

Номер: c32eaa62a6bc4487b850507292ce71b7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000926-c.c1
Назва: Скарга до АМК
Скарга:
С К А Р Г А про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольний комітет України (надалі – Замовник) оголосив закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі UA-2018-12-29-000926-c за предметом закупівлі «Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги, код за 98340000-8 (послуги з прибирання, експлуатації та доглядання за адміністративним будинком)» з очікуваною вартістю 4 100 000 грн. Подали свої пропозиції та прийняли участь у аукціоні 4 учасника: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "ФАЙНО ПЛЮС" 3 392 400,00 UAH з ПДВ 3 249 900,00 UAH з ПДВ ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТКОМ" З ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНІСТРАТИВНОГО БУДИНКУ 3 988 247,54 UAH з ПДВ 3 250 000,00 UAH з ПДВ Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" 3 977 000,00 UAH з ПДВ 3 956 500,00 UAH з ПДВ ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 3 977 004,00 UAH з ПДВ 3 956 504,00 UAH з ПДВ Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Антимонопольного комітету України № 3 від 18 січня 2019р. пропозиція ТОВ «Файно Плюс» визначена переможцем процедури закупівлі, оскільки за рішенням Тендерного комітету пропозиція «Файно Плюс» відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник, розглянувши детально тендерну пропозицію Переможця дійшов до висновку про її невідповідність вимогам Тендерної документації, а саме: ПО-ПЕРШЕ: Пропозиція переможця містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за рекомендованою формою за додатком 1.2. до тендерної документації. Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено обов’язковість наявності у Учасника наступного персоналу: № п/п Найменування вимог Показники 1 Кількість працюючих: прибиральниці приміщень Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткув. 5р. Слюсар-сантехнік Двірник Тесляр Підсобник (Вантажник) Працівник Бюро перепусток Потрібна кількість прибиральниць повинна бути розрахована згідно регламентів Центру з наукової організації праці і управління виробництвом Мінжилкомгоспу України «Нормативи чисельності робітників зайнятих обслуговуванням громадських будинків», для забезпечення якості прибирання, але не менша ніж 16 - прибиральниць основних, 2 - чергові продовж робочого дня. 2 особи 2 особа 1 особи 1 особа 1 особа 1 особа Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про можливість забезпечення Учасником наявності працівника бюро перепусток. У той час в довідці є посада «каштелян», що за класифікатором професій ДКХП (Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників) не відповідає функціональним обов’язкам передбаченим для працівника бюро перепусток. Для наочності надаємо порівняльну таблицю: Критерій за ДКХП Посада «Каштелян» Посада «Працівник бюро перепусток» Завдання та обов'язки Одержує, перевіряє і видає спецодяг; спецвзуття, санітарний одяг, білизну, чохли, портьєри тощо та запобіжні засоби. Сортує одяг, білизну і таке інше, що було у вжитку, намічує його, відправляє до пральні. Виконує дрібний ремонт та підпрасовує після прання. Веде облік і контроль за правильним використанням спецодягу, білизни тощо. Бере участь у складанні актів на списання спеціального і санітарного одягу, взуття, білизни та інших предметів, які непридатні до вжитку. Оформляє встановлену документацію. Виписує, оформлює і видає відповідно до встановленого порядку постійні, тимчасові і разові перепустки та інші пропускні документи, які надають право проходу (виходу) на підприємство або в'їзду (виїзду) на його територію. Реєструє в журналах або інших формах документів і веде облік одержуваних незаповнених бланків, виданих і повернених перепусток. Складає щоденні звіти про видавання і повернення перепусток різних видів і готує необхідні довідки, пов'язані з оформленням пропускних документів. Повинен знати Порядок одержання, видання, зберігання і списання внаслідок зносу спеціального і санітарного одягу, взуття, білизни, запобіжних засобів; терміни носіння спеціального та санітарного одягу, взуття, білизни, терміни заміни та правила намічування; порядок ведення встановленої документації. Постанови, розпорядження, накази, положення, інструкції, нормативні та інші керівні матеріали, що регламентують пропускний режим на підприємстві; правила й порядок видання перепусток та інших пропускних документів; структуру підприємства і режим роботи його підрозділів; порядок одержання;, обліку й зберігання бланків і повернених перепусток; форми документів, за якими оформлюються різні види перепусток; порядок обліку й складання встановленої звітності; правила внутрішнього трудового розпорядку; основи організації праці. Кваліфікаційні вимоги Базова загальна середня освіта або початкова загальна освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Перелік та опис послуг Учасник повинен підтвердити можливість надання послуг по роботі бюро перепусток, а саме: 18 Забезпечення роботи бюро перепусток Забезпечення роботи у робочі дні і години бюро перепусток, оформлення, видача перепусток для відвідувачів Комітету, оформлення постійних перепусток з активізацією внутрішньо-об’єктового режиму користування, контроль технічного стану системи допуску, забезпечення роботи гардеробу. Оскільки в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Файно Плюс» не подало інформацію про наявність працівника бюро перепусток, а «Каштелян» не може виконувати трудові функції «працівника бюро перепусток» вважаємо його пропозицію такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, що вимагаються тендерною документацією. ПО-ДРУГЕ: П.4. розділу 3 «Інші умови тендерної документації» містить вимогу щодо дотримання Учасником – Закону України від 14 серпня 2014 року № 1644-VII «Про санкції»; – Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"; – Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами). У той час, коли Переможець подає в складі своєї тендерної пропозиції довідку з інформацією щодо того, що ТОВ «Файна Плюс» не підпадає під дію п.2 рішення РНБО від 28.04.2017р. не надаючи інформації стосовно дотримання інших нормативних актів, що вимагається п.4 розділу 3 «Інші умови тендерної документації». Таким чином, Переможець не надав підтвердження в повному обсязі щодо відсутності підстав щодо застосування санкцій тощо відносно учасника та/або продукції, яка пропонується учасником згідно з вищенаведеними нормативно-правовими актами, а тому пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає вимогам законодавства і тендерної документації та згідно частини першої статті 30 Закону Замовником відхиляється. ПО-ТРЕТЄ: У П.3. Додатку №1 Тендерної документації міститься вимога надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів) та підтверджуючого документу про його виконання (копія видаткової накладної та/або іншого видаткового документу, що підвереджують факт наявності у такого учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).» На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам ТОВ «Файно Плюс» подав в тому числі Акт надання послуг № 331/2, 331/3, 630/2, без дати. Акт надання послуг № 331/3 без дати, №430/2 від 30,04,2018, містить посилання на додаток до акту, що є невід’ємною частиною акту, проте Переможець не завантажив в систему такий додаток, а тому акт поданий не в повному обсязі, оскільки ймовірно саме в додатку до акту Офіс великих платників податків ДФС і міг зазначити про зауваження до виконаних послуг. А тому, вважаємо, що переможець не виконав умови Тендерної документації належним чином та не надав підтвердження виконання аналогічного договору. З огляду на зазначене вище, вважаємо, що Замовник неправомірно визнав переможцем закупівлі ТОВ «Файно Плюс», оскільки його пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, чим порушив законні права і інтереси ТОВ «УСП». Відповідно до ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) основоположними принципами публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції та керуючись ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеними у тендерній документації та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом 5 днів з дня оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до ч.9 ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника, повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі та в межах отриманої за скаргою інформації, виходячи з положень ч.10 ст.18 Закону. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.3, 5, ст.8, ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі ”, у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення оскаржуваної процедури закупівлі та зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Файно Плюс». 3. Завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги. 2. Інші документи за цією скаргою знаходяться в публічному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-29-000926-c
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.02.2019 19:27
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР", Іванова Ірина Валентинівна tender@usp.partners http://www.e-tender.biz