-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні меблі
Офісні меблі
Завершена
129 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 646.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 646.50 UAH
Період оскарження:
08.02.2019 11:56 - 13.02.2019 14:00
Вимога
Вирішена
Неправомірні рішення Замовника
Номер:
af44ac5a5dd84f128cc0a29d0f4f5623
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-000743-c.b6
Назва:
Неправомірні рішення Замовника
Вимога:
Текст вимоги додано. У випадку відхилення вимоги, ми будемо звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з метою перевірки законності діяльності членів тендерного комітету та притягнення до відповідальності винних осіб, оскільки рішення тендерного комітету суперечать положенням чинного законодавства та свідчать про наявність корупційної складової у відносинах з переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога офісні меблі.PDF 19.02.2019 20:33
Дата подачі:
19.02.2019 20:33
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Згідно вимоги нашої тендерної документації «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал попереднього Акту-узгодження меблів (деталізація, колір, розмір) підписаного Замовником та Учасником. Цей Акт-узгодження гарантує Замовнику, що Учасник зрозумів та взмозі виконати всі вимоги замовника та для впевненості в тому, що Учасник не помилився у своїх розрахунках стосовно типів, конфігурації, розмірів та кольору зазначених меблів. Всі ці показники значно впливають на формування ціни товару.
Вами був наданий Акт-узгодження підписаний тільки Вами.
Щодо наданих фото пропонуємих Вами товарів, які не відповідають технічним вимогам нашої тендерної документації.
Згідно з Додатком 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагалося:
- п.№5 Тумба офісна (чотири висувні полки, верхня – розділена на дві половини) ДхВхШ 1000х800х480, ДСП, колір узгоджується з замовником. Конфігурація тумби офісної надана на фото у Вашій пропозиції - без висувних полок, що не відповідає технічним вимогам.
- п.№7 Тумба офісна під сейф (ліва половина – закрита, праворуч – вгорі дві полиці відкриті, знизу – дві висувні полки) ДхВхШ 1000х900х450, ДСП, колір узгоджується з замовником. Конфігурація тумби офісної під сейф надана на фото у Вашій пропозиції - праворуч п’ять відкритих полиць, що не відповідає технічним вимогам.
Якщо б конфігурація запропонованого Вами товару на фото відповідала технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації, безперечно Ви б були визнані переможцем.
Стосовно визначення переможцем ФОП Пєфтієва Д. М.
Згідно специфікації наданої до договору № 45 ФОП Пєфтієвим Д. М. в якій зазначено, що ФОП Пєфтієв Д. М. поставляв аналогічний товар з аналогічною комплектацією до бюджетної організації, тендерним комітетом Дружківського дитячого будинку -інтернату було прийнято рішення вважати цей договір за аналогічний. Стосовно видаткових накладних, Нами не було зазначено вимоги щодо надання їх у складі тендерної документації. Для підтвердження виконання договору ФОП Пєфтієв Д.М. надав у складі своєї документації лист-відгук № 101 від 11 лютого 2019 раку від замовника стосовно виконання договору № 45 також із зазначенням того, що зауважень до ФОП Пєфтієва немає.
Тому тендерним комітетом прийнято рішення відхилити вашу пропозицію та признати переможцем ФОП Пєфтієва Д.М.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
СВІДОЦТВО ПДВ!
Номер:
7b7072d2f3f84ed2ab2055e596238234
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-000743-c.b5
Назва:
СВІДОЦТВО ПДВ!
Вимога:
Шановний замовнику! В п. 4.3. Додатку 1 зазначено, що учасник повинен надати скан-копію свідоцтва ПДВ. Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день СВІДОЦТВА вже не видаються, ДФС видає ВИТЯГ про сплату ПДВ. (детальніше http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/215016.html ) Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2019 12:44
Вирішення:
Прийнято до відома тендерного комітету. Не підгружена скан-копія ПДВ не буде підставою для відхилення вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
0f760b4e3e3c46e08e2aa49326ae37e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-000743-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо аналогічних договорів
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 11.02.2019 13:41
Дата подачі:
11.02.2019 13:41
Вирішення:
Згідно З. У. « Про публічні закупівлі» статті 16 Кваліфікаційні критерії п.2 зазначено, що «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тому ці критерії кваліфікації учасників не є дискримінаційними. Щодо зазначення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору саме з бюджетними установами ця вимога зазначена саме для впевнення в тому, що постачальник працював САМЕ з бюджетними організаціями і розрахунками через бюджет. Згідно п. 3 СТ. 16 З. У. «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації, тобто визначаються саме Замовниками.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
ac11ef71912a4fcaacc9e15477836687
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-000743-c.b2
Назва:
Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Просимо усунути дискримінаційну вимогу стосовно техничних характеристик у п 1.6. ТД, оригінал попереднього Акту-узгодження меблів (деталізація, колір, розмір) підписаного Замовником та Учасником
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2019 13:24
Вирішення:
Цей Акт-узгодження гарантує Замовнику, що Учасник зрозумів та взмозі виконати всі вимоги замовника та для впевнення того, що Замовник не помилився у своїх розрахунках стосовно розмірів зазначених меблів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
78587966b08a4992806585c6ba64f2b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-000743-c.b1
Назва:
Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо усунути у тендерній документації дискримінаційні вимоги стосовно надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів як:1. Копії документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продукції, які є предметом закупівлі. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно також надати копію документу, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно зазначені в Додатку 1 п. 1.1. ТД. 2. “Копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт (за наявності), що буде використовуватися для поставки товарів, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»). На вказаний автотранспорт повинні бути надані, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або копії договорів оренди, зазначені в Додатку 1 п.1.2 ТД. 3. Копії договорів на проведення профілактичних дезінфекційних робіт (дезінсекційних та дератизаційних) в складських приміщеннях,оскільки предметом закупівлі є меблі, а не продукти харчування, зазначені в Додатку 1 п.1.3
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2019 10:05
Вирішення:
Згідно З. У. « Про публічні закупівлі» статті 16 Кваліфікаційні критерії п.2 зазначено, що «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тому ці критерії кваліфікації учасників не є дискримінаційними. Щодо зазначення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору саме з бюджетними установами ця вимога зазначена саме для впевнення в тому, що постачальник працював САМЕ з бюджетними організаціями і розрахунками через бюджет. Згідно п. 3 СТ. 16 З. У. «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації, тобто визначаються саме Замовниками.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги!
Номер:
af1ce5eb6bbb4267bf31cbb9202b5964
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-000743-c.b4
Назва:
Дискримінаційні вимоги!
Вимога:
Відповідно до п.1.3. Додакту 1 до тендерної документації учасник повинен надати копії договорів на проведення профілактичних дезинфекційних робіт (дезінсекційних та дератизаційних) в складських приміщеннях. Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не встановлено обов'язку проведення таких робіт саме для виробників меблів. Вимога є необгрунтованою та не стосується предмета закупівлі! Безпечність та якість меблів учасник може підтвердити висновками СЕС, а договір на проведення дезінфекції жодним чином не гаратнує якість та безпечність товару. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати цю умову, оскільки вона штучно звужує конкуренцію!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2019 11:00
Вирішення:
Згідно З. У. « Про публічні закупівлі» статті 16 Кваліфікаційні критерії п.2 зазначено, що «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тому ці критерії кваліфікації учасників не є дискримінаційними. Згідно п. 3 СТ. 16 З. У. «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації, тобто визначаються саме Замовниками. Стосовно Копії договорів на проведення профілактичних дезінфекційних робіт (дезінсекційних та дератизаційних) в складських приміщеннях, доставка товару буде здійснюватись партіями, тобто потрібно мати місце для зберігання меблі. Замовник є дитячою установою тому для забезпечення безпечності дитячого здоров’я маємо бути впевненні у якості та безпечності пропонуємого товару, включаючи його зберігання та транспортування.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні