-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво каналізації на території житлового фонду приватного сектору у мікрорайоні Ялти у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
7 109 069.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 545.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 545.35 UAH
Період оскарження:
10.12.2018 16:58 - 20.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо документів ТОВ "НІМФАН"
Номер:
60480ebdc80a4972b15909625cc3bace
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-10-000963-a.c2
Назва:
Щодо документів ТОВ "НІМФАН"
Вимога:
За результатами аукціону за цією закупівлею найкращою визначено пропозицію ТОВ "НІМФАН". Однак, просимо Замовника звернути увагу на ряд невідповідностей документів цього Учасника тендерній документації, а саме:
1.Згідно внесених у Додаток 1 до ТД змін від 22.12.2018 була змінена форма «Тендерна пропозиція». ТОВ "НІМФАН" у складі своє пропозиції надав форму «Тендерна пропозиція» № 1/1-тд від 22.01.2019, яка не відповідає встановленій Замовнику формі.
2. Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі за встановленою формою. До довідки включаються будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, та передбачені проектом будівництва, що пройшов державну експертизу, а саме:
- Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т;
- Бульдозери;
- Екскаватори;
- Машина для перевезення грунту;
- Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб;
- Електростанція пересувна;
- Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання;
- Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т;
- Автомобіль вантажопідйомністю 10 т з бортовим краном-маніпулятором гідравлічним максимальною вантажопідйомністю 4.1 т;
- Апаратура пошуку підземних комунікацій АППК-2000 АС;
- Змішувальні вузли для готування бурової рідини, ємкість бака 5000 л;
- Машина асенізаційна на базі ЗИЛ, місткість цистерни до 5 м3;
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л;
- Установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 36300 кг;
- Автогідропідіймачі, висота підйому 28 м;
- Трактори на гусеничному ходу з лебідкою.
Під зазначенням конкретної будівельної машини і механізму, в вищезазначеному переліку, необхідно розуміти, як можливість використання аналогу.
У випадку зазначення у довідці аналогу будівельної машини і механізму, обов’язкове відображення інформації замість якої саме будівельної машини і механізму з переліку, наданого Замовником, планується їх використовувати.
Однак, довідка ТОВ "НІМФАН" від 22.01.2019 № 1/3-тд не містить інформації, яку машину чи механізм планує використовувати замість змішувальних вузлів для готування бурової рідини, ємкість бака 5000 л.
Одночасно, в ТД Замовником був наведений приклад заповнення вказаної довідки про наявність будівельних машин. Серед іншого, при залученні власної техніки у ній необхідно було зазначити реквізити договору придбання цієї техніки. Всупереч зазначеному, довідка ТОВ "НІМФАН" від 22.01.2019 № 1/3-тд за позиціями 1, 2, 5-7, 10, 16-18, 24-33 та 35-42 цієї інформації не містить. Також, вказана інформація взагалі відсутня у документах пропозиції Учасника.
3. Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції лист-згоду власника транспортних засобів (машин та механізмів) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі. Лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) повинен містити серед іншого прізвище, ім'я, по-батькові керівника та номер телефону. Однак, наданий ТОВ "НІМФАН" лист-згода ТОВ «Крани-України» від 18.01.2019 № 18.01.2019 не містить вказаної інформації.
4. Згідно п. 3 додатку 2 до тендерної документації учасник має надати відгук від контрагента, що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити повне прізвище, ім'я, по-батькові керівника. Однак надані ТОВ "НІМФАН" відгуки УКБ Чорноморської міської ради від 22.01.2019 № 14 та КП «Чорноморськводоканал» не містять вказаної інформації.
5. Згідно умов тендерної документації Учасник мав надати скановані оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), наказів про призначення або трудових книжок, аналогічних договорів з усіма додатками. Однак, пропозиція ТОВ "НІМФАН" містить лише копії вказаних документів.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "НІМФАН" не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт «Нове будівництво каналізації на території житлового фонду приватного сектору у мікрорайоні Ялти у м. Миколаєві», а отже має бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон № 922-VІІІ).
Сподіваємося, що при обранні переможця Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради керуватиметься встановленими ст. 3 Закону № 922-VІІІ принципами щодо недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
З повагою директор ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІІ» О.В. Жак
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2019 08:45
Вирішення:
Рішення Замовника затверджено протоколом від 01.02.2019 №8
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога на умови закупівлі
Номер:
e55c6251d8cc45ef892d09f7e21ab380
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-10-000963-a.b1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Відповідно до вимог п. 5 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 08.01.2019 № 2 «якщо в складі своєї пропозиції Учасник надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності та не подав заяву до Державної архітектурно-будівельної інспекції України на приведення її у відповідність до чинного законодавства, така пропозиція буде відхилена».
На дату оголошення вказаної закупівлі ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» має діючу ліцензію від 15.03.2017 № 11-Л на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності (додається). Коди та види робіт додатку до вказаної ліцензії відповідають вимогам Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30.03.2016 № 256 (зі змінами).
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (надалі – Закон № 222-VIII) зі змінами та доповненнями згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 № 1817-VIII (надалі – Закон № 1817-VIII) ліцензуванню підлягає, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Також, за ч. 6 ст. 21 Закону № 222-VIII ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Згідно п. 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1817-VIII з дня набрання чинності цим Законом об’єкти будівництва III (крім об’єктів, які виробляють електричну енергію з енергії вітру) та IV категорій складності належать відповідно до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, а об’єкти V категорії складності належать відповідно до об’єктів із значними (СС3) наслідками.
Одночасно, згідно ч. 3 ст. 8 Закону № 222-VIII у разі зміни згідно з цим Законом назви виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, яка не призводить до зміни предмета такої діяльності, відповідні ліцензійні умови надалі поширюються на такий вид діяльності. Ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності продовжують діяти.
Крім того, жоден з вказаних Замовником нормативних актів, а також інші нормативні акти з питань ліцензування будівельної діяльності не містять обов’язкових вимог щодо переоформлення ліцензій на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності або приведення їх у відповідність до чинного законодавства саме з причин запровадження класифікації об’єктів будівництва за класами наслідків (відповідальності), а не за категоріями складності.
Таким чином, ліцензії на провадження видів господарської діяльності з будівництва, що на день набрання чинності Законом № 1817-VIII є чинними і коди та види робіт з переліку робіт (додатку до таких ліцензій) яких відповідають вимогам Постанови КМУ від 30.03.2016 № 256 (зі змінами), продовжують діяти і не потребують переоформлення або приведення їх у відповідність до чинного законодавства. Суб’єкти господарювання можуть на підставі таких ліцензій провадити будівельну діяльність.
В той же час, встановлення Замовником вказаних вище вимог, призводить до того, що не будуть відхилені пропозиції лише тих учасників, які мають нові, отримані після набрання чинності Законом № 1817-VIII ліцензії.
Вказане призводить до звуження кола учасників за вказаною закупівлею та до їх дискримінації, що порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон № 922-VIII). Крім того, встановлення таких вимог порушує умови ч. 3 ст. 5 Закону № 922-VIII щодо заборони Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо ще раз переглянути обов’язковість встановлення умови, наведеної у п. 5 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, щодо відхилення пропозиції учасника, який надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності та не подав заяву до Державної архітектурно-будівельної інспекції України на приведення її у відповідність до чинного законодавства, та усунути порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення необхідних змін до тендерної документації.
З повагою, директор ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» О.В. Жак
Пов'язані документи:
Учасник
- Ліцензія 2017.pdf 14.01.2019 20:32
Дата подачі:
14.01.2019 20:33
Вирішення:
Ваше звернення було розглянуто на засіданні тендерного комітету та принято рішення про внесення змін до тендерної документації з даного питання.
Статус вимоги:
Задоволено