-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ІНШІ (ДРУК КВИТАНЦІЙ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ)»
Торги відмінено
1 287 936.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 439.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 439.68 UAH
Період оскарження:
02.11.2018 15:44 - 14.11.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника при проведенні відкритих торгів
Номер:
087b5b1b74da469185d59a2843c5d8d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-02-002012-b.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника при проведенні відкритих торгів
Скарга:
21 листопада 2018 року пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» було дискваліфіковано згідно Протоколу засідання тендерного комітету, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» наявні всі документи, що відповідають вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації«Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції». Крім того, відповідно до п. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, останній зазначає, що «Відповідно до статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:… Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації.» Жодна з зазначених вимог тендерної документації, порушення яких є підставою для відхилення пропозиції не була порушена Учасником у своїй тендерній пропозиції. Всі необхідні документи, що вимагались Замовником у Додатку 3 Тендерної документації було надано Учасником у повному обсязі, про що свідчить інформація розміщена Учасником на сайті Уповноваженого органу. Таким чином Замовником безпідставно та необґрунтовано відхилено економічно вигіднішу пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» нижча від ціни переможця на 118 301,00 грн.), чим порушено ч.1 ст. 3 Закону. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно протоколу від 21 листопада 2018 року засідання тендерного комітету Замовник визнає переможцем ПП «ФОРМАТ Л» незважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає в повній мірі вимогам, які були прописані в тендерній документації, а саме:..тендерна пропозиція ПП «ФОРМАТ Л» підлягає відхиленню на підставі статті 15 та пункту 4 статті 30 Закону України про Публічні Закупівлі.Також наголошуємо, що Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» та не правомірне обрано переможцем ПП «ФОРМАТ Л» чим грубо порушено принципи максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принцип відкритості та прозорості. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3,8,18,28,30 Закону,ПРОСИМО:1.Прийняти Скаргу до розгляду.2.Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі Замовником.3.Прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі на строк винесення рішення за скаргою.4.Визнати протиправним та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» та про визначення переможцем ПП «ФОРМАТ Л». 4.Зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі.Запросити до участі у розгляді даної Скарги представника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР».Додатки:Підтвердження оплати за розгляд Скарги (сканований оригінал платіжного доручення від 27 листопада 2018 року № 3092, файл формату pdf , що має назву «Платіжне доручення»). В.о. директора Куркін В.В
Супровідна документація: повний текст скарги (вих. №Л-1/2711 від 27.11.2018р.) та платіжне доручення (від 27 листопада 2018 року № 3092) у форматі pdf (прикріплено)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.11.2018 17:48
- Платіжне доручення.pdf 27.11.2018 17:48
- рішення від 29.11.2018 №12204.pdf 30.11.2018 09:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2018 № 12816.pdf 18.12.2018 13:53
- Рішення від 17.12.2018 № 12816.pdf 20.12.2018 20:01
- Протокол розгляду АМКУ.doc 21.02.2019 15:42
- Протокол розгляду АМКУ.doc 21.02.2019 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2018 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.12.2018 20:02
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2019 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано Замовником
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії тендерного комітету
Номер:
e3dea2cee80747adb0165060db235a50
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-02-002012-b.a3
Назва:
Скарга на дії тендерного комітету
Вимога:
Шановний замовник згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація повинна містити таку інформацію, а саме п.2 інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, згідно якої готуються документи, які УЧАСНИК повинен завантажити на етапі подачі своєї пропозиції до системи електронних торгів.
Я дуже уважно вивчила ваш протокол мені не потрібно його дублювати у відповідь. Від вас вимагається лише одне ДІЯТИ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ І ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
с
Якщо ви не уважно читали закон, то прикріплюю вам статтю 22 де описано вимоги до тендерної документації. Неможливо вимагати, те що не прописано у вас навіть посилання на той розділ не було.
Стаття 22. Тендерна документація
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
2. Тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2018 13:00
Вирішення:
Відповідно до Вашої вимоги: "....тендерна документація повинна містити таку інформацію, а саме п.2 інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, згідно якої готуються документи, які УЧАСНИК повинен завантажити на етапі подачі своєї пропозиції до системи електронних торгів." Постає питання: де в Законі України "Про публічні закупівлі" вказано, що саме і лише в п.2 інструкція з підготовки тендерних пропозицій повинні міститись вимоги щодо надання учасниками документів для участі в торгах?
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії тендерного комітету
Номер:
f91acb5ba1a6476aa01c1b798101fc35
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-02-002012-b.a1
Назва:
Скарга на дії тендерного комітету
Вимога:
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» вивчивши тендерну документацію КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» вирішили прийняти участь у закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ІНШІ (ДРУК КВИТАНЦІЙ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ)».
Замовник розглянувши пропозиції учасників відхиляє пропозицію ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25».
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з таким рішенням, адже причини за якими Замовник відхилив нашу пропозицію не відносяться до етапу подачі пропозицій до електронної системи.
В протоколі розгляду від 21 листопада 2018 р. тендерний комітет встановив, що зазначена пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої пропозиції:
відповідно до тендерної документації учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: 1) Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати копію паспорту особи, що буде підписувати договір. 2) довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. 3) Довідка складена в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" відсутні вищевказані документи, що є порушенням умов документації в цій частині.
Згідно тендерної документації цей перелік документів знаходиться в розділі 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю». В розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» жодного посилання на перелік документів, який знаходиться в розділі 6 немає, отже цей перелік документів не стосується етапу подачі документів у складі пропозиції до початку електронних торгів.
Отже виникає ряд запитань до Замовника:
1) Яким чином критерії, які встановлені до етапу заключення договору можуть слугувати причиною відхилення пропозиції на етапі аукціону?
2) З яких причин Замовник вказує кваліфікаційні критерії таким чином, щоб ввести учасника в оману?
Аналізуючи закупівлі Замовника за «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ІНШІ (ДРУК КВИТАНЦІЙ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ)» було виявлено, що Замовник визначає переможцем саме ПП «ФОРМАТ Л» постійно відхиляючи пропозиції інших учасників, які є найменшими. Під час аналізу за допомогою електронних ресурсів було виявлено, що ПП «ФОРМАТ Л» прийняв участь у 5 закупівлях протягом 2016-2018 р.р. і у всіх них він був Переможцем, а Замовником був КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ». В інших закупівлях за таким же кодом ПП «ФОРМАЛ Л» не приймав участі.
Хотіла б звернути увагу на закупівлю № UA-2017-06-08-001121-b в якій переможцем був ПП «ФОРМАТ Л». Замовнику не завадив такий вагомий критерій оцінки пропозиції учасника, як наявність в переможця на момент подачі пропозиції боргу до державного бюджету в розмірі 15000,00 грн. і навіть на дату укладення договору в учасника-переможця, з яким заключався договір борг не був погашений у повному обсязі. В документах учасник надав неправдиву інформацію про відсутність заборгованості з податків. Надання неправдивої інформації є вагомою причиною відхилення такої пропозиції, але для Замовника це зовсім не важливо.
Виходячи з вище наведених фактів, які є у відкритому доступі у системи прозорро, просимо Замовника розглянути пропозиції учасників у відповідності до вимог тендерної документації та чинного законодавства України, які зазначені у відповідному її розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації».
У разі відміни закупівлі змушені будемо звернутися до всіх відповідних органів для подальшого розслідування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2018 18:17
Вирішення:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" було встановлено, що зазначена пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої пропозиції: відповідно до тендерної документації учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: 1) Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати копію паспорту особи, що буде підписувати договір. 2) довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. 3) Довідка складена в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" відсутні вищевказані документи, що є порушенням умов документації в цій частині. Зважаючи на викладене, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, додатково повідомляємо, що учасник при формуванні своєї пропозиції та підтверджуючих документів, які він надає в складі пропозиції має дотримуватись усіх вимог тендерної документації, а не лише вимоги розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Також, нам не зрозуміло, чим учасник керується, коли приймає рішення, що вимоги розділу 3 тендерної документації потрібно дотримуватись, а вимоги та умови інших розділів цієї ж документації не є обов'язковими для виконання. Тим більше, в документації чітко зазначено: "Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ПОВИНЕН НАДАТИ наступні документи...." Отже, не після того, як його оголосять переможцем, а під час подання тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні