• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з цілодобової охорони території закладу)

Завершена

319 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 192.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2019 15:23 - 24.01.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Уважно прочитавши вашу відповідь на вимогу від 14.01.2019 року за ідентифікатором процедури закупівлі UA-2019-01-10-000380-b.c1, вимагаємо надати більш вичерпну відповідь що до використання службових собак при здійсненні охоронних послуг по даному об'єкту.Для утримання службових собак мають бути створені відповідні умови!!Враховуючи те, що ця умова для учасника є однією з найважливіших, вимагаємо надати вичерпне роз'яснення яким чином службові собаки будуть утримуватися на об'єкті за ідентифікатором UA-2019-01-10-000380-b.c1.Якщо умов, що діють згідно чинного законодавства для утримання службової собаки не існує - вимагаємо скасувати дану умову для учасника!Вимагаємо надати докази належних умов для утримання собаки з фотографіями! Про дозвіл МВС - замовник вимагає дозвіл МВС України на право відкриття та функціонування об'єкту дозвільної системи саме в м. Суми, оскільки Учасники, що мають відповідні дозволи в інших регіонах, не мають права на тривалий постійний обіг зброї на території м. Суми (зберігання, видача) для озброєння груп швидкого реагування. Вказаний дозвіл надає право Учаснику на обладнання кімнати зберігання зброї у відповідності до наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622. Під час участі у торгах Учасник бере на себе всі витрати щодо підготовки документів, отримання відповідних дозволів і ліцензій відповідно до законодавства. Неспроможність Учасника на момент участі в торгах скористатись своїм правом на придбання необхідної матеріально-технічної бази (у тому числі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97).. для забезпечення найбільш якісного надання послуг надає підстави Замовнику брати під сумнів його платоспроможність. Враховуючи вище викладене вами, потрібна лише кімната для зберігання зброї.Кімнатьа яка надає можливість використання, - не більше. Вона аж ніяк не впливає на платоспроможність учасника. Для визначення платоспроможності учасника надається баланс(Звіт про фінансові результати).Ще раз повторимось, дана умова як і службові собаки є неінакше як "відписка", що надає перевагу діючому учаснику ТОВ ОДА "Альфа" та дискримінує інших учасників.який сенс має кімнтата для зброї якщо немає вимог до надання сертифікатів на зброю, посвідчень людей які пройшли спеціальне навчання!?якщо це ГШР то повинні бути свідоцтва всіх працівників про проходження курсів з використання травматичної зброї!а що на рахунок охоронника, що знаходиться на об'єкті???чому немає ніякої інформації про обладнання спецзасобами посту охорони!??? Вимагаємо виключити вищенаведені умови тендерної процедури і припинити дискримінацію інших учасників!

Номер: db6de6fcd9194024bd35f2760a4a3e4e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-10-000380-b.c2
Назва: Уважно прочитавши вашу відповідь на вимогу від 14.01.2019 року за ідентифікатором процедури закупівлі UA-2019-01-10-000380-b.c1, вимагаємо надати більш вичерпну відповідь що до використання службових собак при здійсненні охоронних послуг по даному об'єкту.Для утримання службових собак мають бути створені відповідні умови!!Враховуючи те, що ця умова для учасника є однією з найважливіших, вимагаємо надати вичерпне роз'яснення яким чином службові собаки будуть утримуватися на об'єкті за ідентифікатором UA-2019-01-10-000380-b.c1.Якщо умов, що діють згідно чинного законодавства для утримання службової собаки не існує - вимагаємо скасувати дану умову для учасника!Вимагаємо надати докази належних умов для утримання собаки з фотографіями! Про дозвіл МВС - замовник вимагає дозвіл МВС України на право відкриття та функціонування об'єкту дозвільної системи саме в м. Суми, оскільки Учасники, що мають відповідні дозволи в інших регіонах, не мають права на тривалий постійний обіг зброї на території м. Суми (зберігання, видача) для озброєння груп швидкого реагування. Вказаний дозвіл надає право Учаснику на обладнання кімнати зберігання зброї у відповідності до наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622. Під час участі у торгах Учасник бере на себе всі витрати щодо підготовки документів, отримання відповідних дозволів і ліцензій відповідно до законодавства. Неспроможність Учасника на момент участі в торгах скористатись своїм правом на придбання необхідної матеріально-технічної бази (у тому числі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97).. для забезпечення найбільш якісного надання послуг надає підстави Замовнику брати під сумнів його платоспроможність. Враховуючи вище викладене вами, потрібна лише кімната для зберігання зброї.Кімнатьа яка надає можливість використання, - не більше. Вона аж ніяк не впливає на платоспроможність учасника. Для визначення платоспроможності учасника надається баланс(Звіт про фінансові результати).Ще раз повторимось, дана умова як і службові собаки є неінакше як "відписка", що надає перевагу діючому учаснику ТОВ ОДА "Альфа" та дискримінує інших учасників.який сенс має кімнтата для зброї якщо немає вимог до надання сертифікатів на зброю, посвідчень людей які пройшли спеціальне навчання!?якщо це ГШР то повинні бути свідоцтва всіх працівників про проходження курсів з використання травматичної зброї!а що на рахунок охоронника, що знаходиться на об'єкті???чому немає ніякої інформації про обладнання спецзасобами посту охорони!??? Вимагаємо виключити вищенаведені умови тендерної процедури і припинити дискримінацію інших учасників!
Вимога:
Не вичерпна відповідь
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет диспансеру опрацював Ваші вимоги та прийняв одноголосне рішення щодо відмови у їх задоволенні з наступних підстав: Встановлені Замовником кваліфікаційні критерії відповідають ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу. Небажання Учасника у повній мірі користуватись перевагами та можливостями, що надають йому нормативно-правові документи, що регламентують охоронну діяльність, зокрема Закон України "Про охоронну діяльність", Постанова КМУ від 11 лютого 2013 року № 97 і т. ін., не є дискримінацією його перед іншими Учасниками, котрі скористались такими можливостями. Криміногенна ситуація в області та країні в цілому стрімко погіршується. Це підтверджується не тільки офіційною статистикою силових структур країни у відкритих джерелах, а й простежується неозброєним оком у засобах масової інформації. Враховуючи, що об’єктом охорони є не тільки господарча територія диспансеру, а й територія Парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Асмолова» (площею 5,3787 га), який на сьогодні входить до складу природно-заповідного фонду України та охороняється як національне надбання і є складовою частиною світової системи природних територій та об’єктів, що перебувають під особливою охороною – рівень послуг з фізичної охорони має бути максимальним та повинен забезпечувати високий рівень безпеки. Беручи до уваги особливості охорони об’єкту Замовник вважає за необхідне посилення поста охорони службовою собакою, про що і зазначив у тендерній документації. Можливість та умови використання службових собак Учасниками регламентовано відповідними законодавчими актами, зокрема Законом України "Про охоронну діяльність", контроль за дотриманням яких, полягає на Учасника-переможця за його рахунок. Бажаючи отримати найбільш повний спектр послуг за найменшу ціну в межах очікуваної вартості Замовник визначив одним з кваліфікаційних критеріїв озброєння нарядів груп швидкого реагування Учасників відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97. З метою документального підтвердження вказаного критерію Замовник вимагає дозвіл МВС України на право відкриття та функціонування об'єкту дозвільної системи в м. Суми, що дозволить законно використовувати вказане озброєння на території м. Суми складом нарядів ГШР. Ваші твердження щодо надання переваги діючому учаснику ТОВ ОДА «Альфа» є безпідставними. Небажання чи неспроможність будь-кого з Учасників скористатись своїм законним правом на придбання відповідної матеріально-технічної бази, що дозволена відповідними законодавчими актами у сфері охоронної діяльності, не може розглядатись як дискримінація, а свідчить лише про бажання таких Учасників отримати максимальний прибуток за рахунок неналежного матеріально-технічного забезпечення під час надання послуг, що суперечить законному бажанню Замовника отримати максимальний об’єм якісних послуг за найнижчою ціною в межах очікуваної вартості.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

В тендерній документації вказано про наявність дозволу на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.В даному випадку, ця категорія робіт не має прямого відношення до предмету закупівлі, тому пункт "нотаріально завірена копія договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів." Вимагаємо виключити. Перш за все потрібно пам’ятати, що нападаюча службова собака – це зброя, яка за ступенем травматичності нічим не поступається холодній, для утримання службових собак необхідні певні умови. Під час транспортування до місця призначення службова собака має знаходитися в наморднику і перевозитися в спецтранспорті!!!! Велике скупчення людей також виключає можливість використання службових собак. Як правило, кожна з собак закріплена за одним охоронником-хазяїном, і не може бути як річ, яку передають по журналу, крім того для службової собаки мають бути створені необхідні умови :виділено окреме приміщення чи збудований вольєр ,облаштоване місце для сну, собака-охоронник має пройти всі необхідні перевірки і щеплення, що також має буди документально підтверджено. В тендерній документації та у проекті Договору про умови перебування службової собаки на об'єкті охорони нічого не вказано!!!!Тобто річ іде лише про папірець, який має бути у учасника! Вважаємо, що дана вимога є не інакше як відписка та дискримінація інших учасників, тому вимагаємо ВИКЛЮЧИТИ дану вимогу з інформації про необхідні якісні і кількісні характеристики предмета закупівлі. Пропонуємо внести зміни до вимог тендерної документації, покращити систему охорони обєкту встановленням системи відео спостереження за рахунок Виконавця у кількості камер зовнішнього відео спостереження не менше 8, з роздільною здатністю не менш ніж 3 Мега пікселі. Встановлення 8 камер відео спостереження дозволить контролювати рубежі охороняємого об'єкту на посту охорони шляхом візуального контролю і швидше виявити протиправні дії, а також вчасно попередити протиправні дії. 5,387га це 53870 квадратних метрів, тобто ділянка розміром приблизно 235 на 235 метрів!!!! Контроль в’їзду виїзду та входу виходу буде контролюватися камерами відео спостереження. Пропонуємо, пункт 1.1 Договору викласти у наступній редакції: За цим договором Охорона зобов’язується надати Замовнику протягом 25 лютого -31 грудня 2019 року Охоронні послуги (послуги з цілодобової охорони території закладу) код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги: у визначені Дислокацією години здійснювати цілодобову фізичну охорону території диспансеру з будівлями, КПП, з використанням системи відео спостереження та посиленням поста охорони кнопкою тривожної сигналізації, виводом сигналу на ПЦС та виїздом на виклик групи затримання. за адресою: м. Суми, пл. Троїцька, 14, (далі – Об’єкт) а Замовник зобов’язується своєчасно здійснювати оплату послуг Охорони на умовах і в порядку, встановлених цим Договором. Крім того необхідно посилити охоронника носимою кнопкою тривожної сигналізації, з радіусом дії не менше 200метрів. Замовником також визначена вимога необхідності наступного документу: копія дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми у відповідності до п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622) Даний об’єкт дозвільної системи не є обов’язковим за законом при наданні охоронних послуг, наказ МВС України від 21.08.1998 року № 622 регулює порядок Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів надання дозволу на придбання та умови експлуатації суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії, також не зобов’язує використовувати даний вид зброї як обов’язковий для використання при здійсненні охоронних послуг. Крім того, у тендерній документації зовсім не вказано про забезпечення поста охорони жодними !!!!!!! спеціальними засобами охоронного призначення, що є в край не припустимим!!!! Мінімальна дистанція, на якій дозволено оборонятися за допомогою травматичної зброї становить від 3-х до 3.5 метрів. Конституція України говорить, що «людина, її життя, здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека вважаються в Україні найвищою соціальною цінністю» (ст.3) і закріплює право кожного «захищати своє життя й здоров’я інших людей від протиправних зазіхань» (ч.2 ст.27). Кримінальний кодекс України встановлює поняття, сутність і ознаки необхідної оборони, як обставини, що виключає злочинність діяння (ст.36), закріплюючи конституційні права й крім кримінальної відповідальності у випадку адекватного самозахисту громадянина від протиправних зазіхань. Якщо справа про застосування травматичної зброї дійде до судового розгляду, балістична експертиза визначить, з якої відстані стріляли, а суд на підставі наявних у справі даних буде оцінювати, наскільки реальною була загроза життю й здоров’ю. Враховуючи вищесказане, необхідно чітко розуміти, що застосування травматичної зброї необхідно уникати. Вимагаємо виключити із переліку документів копію дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми Також пропонуємо зняти вимогу до нотаріального подання документів, Виконавець може пред’явити Замовнику оригінали документів для ознайомлення після завершення процедури закупівлі.  

Номер: f17e1061279f4087a9d9621932065f28
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-10-000380-b.c1
Назва: В тендерній документації вказано про наявність дозволу на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.В даному випадку, ця категорія робіт не має прямого відношення до предмету закупівлі, тому пункт "нотаріально завірена копія договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів." Вимагаємо виключити. Перш за все потрібно пам’ятати, що нападаюча службова собака – це зброя, яка за ступенем травматичності нічим не поступається холодній, для утримання службових собак необхідні певні умови. Під час транспортування до місця призначення службова собака має знаходитися в наморднику і перевозитися в спецтранспорті!!!! Велике скупчення людей також виключає можливість використання службових собак. Як правило, кожна з собак закріплена за одним охоронником-хазяїном, і не може бути як річ, яку передають по журналу, крім того для службової собаки мають бути створені необхідні умови :виділено окреме приміщення чи збудований вольєр ,облаштоване місце для сну, собака-охоронник має пройти всі необхідні перевірки і щеплення, що також має буди документально підтверджено. В тендерній документації та у проекті Договору про умови перебування службової собаки на об'єкті охорони нічого не вказано!!!!Тобто річ іде лише про папірець, який має бути у учасника! Вважаємо, що дана вимога є не інакше як відписка та дискримінація інших учасників, тому вимагаємо ВИКЛЮЧИТИ дану вимогу з інформації про необхідні якісні і кількісні характеристики предмета закупівлі. Пропонуємо внести зміни до вимог тендерної документації, покращити систему охорони обєкту встановленням системи відео спостереження за рахунок Виконавця у кількості камер зовнішнього відео спостереження не менше 8, з роздільною здатністю не менш ніж 3 Мега пікселі. Встановлення 8 камер відео спостереження дозволить контролювати рубежі охороняємого об'єкту на посту охорони шляхом візуального контролю і швидше виявити протиправні дії, а також вчасно попередити протиправні дії. 5,387га це 53870 квадратних метрів, тобто ділянка розміром приблизно 235 на 235 метрів!!!! Контроль в’їзду виїзду та входу виходу буде контролюватися камерами відео спостереження. Пропонуємо, пункт 1.1 Договору викласти у наступній редакції: За цим договором Охорона зобов’язується надати Замовнику протягом 25 лютого -31 грудня 2019 року Охоронні послуги (послуги з цілодобової охорони території закладу) код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги: у визначені Дислокацією години здійснювати цілодобову фізичну охорону території диспансеру з будівлями, КПП, з використанням системи відео спостереження та посиленням поста охорони кнопкою тривожної сигналізації, виводом сигналу на ПЦС та виїздом на виклик групи затримання. за адресою: м. Суми, пл. Троїцька, 14, (далі – Об’єкт) а Замовник зобов’язується своєчасно здійснювати оплату послуг Охорони на умовах і в порядку, встановлених цим Договором. Крім того необхідно посилити охоронника носимою кнопкою тривожної сигналізації, з радіусом дії не менше 200метрів. Замовником також визначена вимога необхідності наступного документу: копія дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми у відповідності до п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622) Даний об’єкт дозвільної системи не є обов’язковим за законом при наданні охоронних послуг, наказ МВС України від 21.08.1998 року № 622 регулює порядок Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів надання дозволу на придбання та умови експлуатації суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії, також не зобов’язує використовувати даний вид зброї як обов’язковий для використання при здійсненні охоронних послуг. Крім того, у тендерній документації зовсім не вказано про забезпечення поста охорони жодними !!!!!!! спеціальними засобами охоронного призначення, що є в край не припустимим!!!! Мінімальна дистанція, на якій дозволено оборонятися за допомогою травматичної зброї становить від 3-х до 3.5 метрів. Конституція України говорить, що «людина, її життя, здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека вважаються в Україні найвищою соціальною цінністю» (ст.3) і закріплює право кожного «захищати своє життя й здоров’я інших людей від протиправних зазіхань» (ч.2 ст.27). Кримінальний кодекс України встановлює поняття, сутність і ознаки необхідної оборони, як обставини, що виключає злочинність діяння (ст.36), закріплюючи конституційні права й крім кримінальної відповідальності у випадку адекватного самозахисту громадянина від протиправних зазіхань. Якщо справа про застосування травматичної зброї дійде до судового розгляду, балістична експертиза визначить, з якої відстані стріляли, а суд на підставі наявних у справі даних буде оцінювати, наскільки реальною була загроза життю й здоров’ю. Враховуючи вищесказане, необхідно чітко розуміти, що застосування травматичної зброї необхідно уникати. Вимагаємо виключити із переліку документів копію дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми Також пропонуємо зняти вимогу до нотаріального подання документів, Виконавець може пред’явити Замовнику оригінали документів для ознайомлення після завершення процедури закупівлі.  
Вимога:
Дискримінація учасників
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детально розглянувши Вашу вимогу від 11.01.2019 № UA-2019-01-10-000380-b.c1 інформуємо про наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до потенційних учасників процедури закупівлі: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники. Щодо дозволу на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом – тендерною документацією не вимагається наявність дозволу на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів. Копія договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, вимагається на підтвердження законності використання Учасником виділеної Укрчастотнаглядом України частоти у відповідності до вищевикладеного. Вимога щодо наявності службової собаки та обсяги, інші необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладені у тендерній документації, відповідають вимогам чинного законодавства згідно абзацу другого відповіді на вашу вимогу. Про дозвіл МВС – замовник вимагає дозвіл МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи саме в м. Суми, оскільки Учасники, що мають відповідні дозволи в інших регіонах, не мають права на тривалий постійний обіг зброї на території м. Суми (зберігання, видача) для озброєння груп швидкого реагування. Вказаний дозвіл надає право Учаснику на обладнання кімнати зберігання зброї у відповідності до наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622. Під час участі у торгах Учасник бере на себе всі витрати щодо підготовки документів, отримання відповідних дозволів і ліцензій відповідно до законодавства. Неспроможність Учасника на момент участі в торгах скористатись своїм правом на придбання необхідної матеріально-технічної бази (у тому числі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97) для забезпечення найбільш якісного надання послуг надає підстави Замовнику брати під сумнів його платоспроможність.
Статус вимоги: Не задоволено