• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність; Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність)

Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність; Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність)

Завершена

677 890.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 389.45 UAH
Період оскарження: 18.12.2018 15:51 - 31.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: 3a45f0cbab984ed388531c9b74c8e02f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-18-004302-c.a2
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія» повідомляє, що в даній процедурі закупівлі Замовником допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оскільки: 1. Не оприлюднений протокол засідання тендерного комітету Замовника (рішення є додатком до протоколу засідання тендерного комітету). Відповідно до ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Відповідно до ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Згідно даних норм права слідує, що в електронній системі повинно бути оприлюднений протокол тендерного комітету, а не рішення. Законом передбачено лише один документ яким приймається рішення тендерного комітету – це протокол. Тим більше оприлюднене Замовником рішення підписане лише секретарем та головою тендерного комітету, що виключає право учасників торгів ознайомитися з інформацією про поіменне голосування членів тендерного комітету, що повинно обов’язково міститися в протоколі тендерного комітету та оприлюднене для загального доступу. Даними діями Замовником порушено принцип публічності закупівель. 2. Замовником не надано відповіді в строку передбачені Законом на попереднє звернення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія», чим порушено ч.1 ст. 32 Закону. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі відповідь на скаргу, іншого способу надання інформації Законом не непередбачено. З вищевикладеного та відповідно до ст. 31 Закону Замовник повинен (зобов’язаний) відмінити торги, у зв’язку з виявленими порушеннями, які не можливо усунути.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дана вимога не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2019 10:16
Підтвердження вирішення: Під час розгляду було встановлено наступне: Стосовно оприлюднення рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протоколу розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону. Згідно пункту 4 статті 11 Закону «Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.» Тому і було оприлюднено рішення тендерного комітету саме з питання про визначення переможця даної закупівлі. Стосовно пункту 2 вимоги. Згідно статей 30 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідну інформацію не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Згідно статті 252 «Визначення строку та терміну» Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Згідно статті 253 «Початок перебігу строку» даного Кодексу перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. На звернення Замовника до електронного майданчика ТОВ «Е-Тендер» була отримана відповідь, що відповідно до технічних вимог Веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель (ДП «Прозорро») та особливостей реалізації Центральної бази даних повідомляємо, що в електронній системі перебіг термінів починається не з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, а безпосередньо з моменту настання відповідної події. Це суперечить вищеназваним нормативним актам України. ВИРІШИЛИ Враховуючи вищевикладене вирішили не задовольнити вимогу № UA-2018-12-18-004302-c.а2 в цілому.
Вимога
Без відповіді

Про усунення порушення

Номер: 2347ffd2aaef4a0c98374f7e528029b0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-18-004302-c.c1
Назва: Про усунення порушення
Вимога:
Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “Сумська Продуктова Компанія” (далі — Учасник) документи тендерної пропозиції Учасника не відповідають кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації і тому на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відхиляється. Проте, дане рішення є безпідставним та не обгрунтованим, оскільки грунтується на вимогах Замовника до способу надання тендерної пропозиції, а саме - “Усі аркуші тендерної пропозиції які містять інформацію , повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури та відбитки печатки, всі копії документів, які надає учасник повинні мати позначку “Згідно з оригіналом, посада, підпис”. Повідомляємо наступне, що дана вимога є застарілою та не зрозумілою для учасників та суперечить публічним закупівлям, тому що відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Як бачимо Законодавством України передбачено, що в систему завантажуються файли (що також Зазначено замовником в Розділі 3 ТД) а не сторінки, термін “сторінки” використовуються для надання документів в паперовому вигляді, а не електронному. Тим більше як бачимо в ст. 25 Закону законодавець розмежовує термін “тендерна пропозиція” та “документи, що до неї додаються”, (тим більше що зазначено “документ” з тендерною пропозицією в однині, що виключає додання до терміну тендерна пропозиція інших документів, крім документу в якому зазначена ціна, крім того даний документ запровнюється в електронній системі), тому термін “тендерна пропозиція” не можливо поширювати на документи додані до пропозиції. Оскільки учасником надані документи скановані з оригіналів документів, які не можуть мати меншу юридичну силу над документами, що скановані з копій документів стає не зрозумілою причина відхилення. Тим більше не зрозуміло які негативні наслідки для Замовника спричинило недання учасником скановоних з оригіналів документи, якщо цінова пропозиція була найбільшекономічновигідна. Тому Учасник вважає, що підстава відхилення є необгрунтованою та дискримінаційною. Додатково повідомляємо, що Замовником порушено вимоги Закону, оскільки оприлюднено рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протокол розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону. Відповідно до рішення оприлюдненого Замовником про визнання переможцем процедури закупівлі — Проскурника Віталія Ілліча (далі — Переможець) документи надані в складі тендерної пропозиції, відповідають кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації. Надані документи підтверджують, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Проте в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи які вимагалися Замовником відповідно до тендерної документації, а саме: 1. відсутня інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Переможцем у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі (адреса розташування потужності; Правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності). 2. відповідно до наданої Переможцем довідки про працівників він самостійно здійснює постачання запропонованих Замовнику продуктів харчування та зазначає, що постачання може здійснювати за договором транспортного перевезення Пономаренком Вадимом Васильовичем. Тобто Переможцем зазначено, що по договору перевезення буде здійснюватися постачання лише в окремих випадках, як виключення, а постійно здійснюватиметься постачання самостійно. Проте Переможцем не надано документи на транспортний засіб, яким він буде здійснювати постачання продуктів харчування (правоустановлюючі документи, документи на проведення дезинфекці даного транспортного засобу та інші документи передбачені тендерною документацією Замовника). Тому Переможець не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації Замовника. В тому числі всі довідки надані Переможцем не містять дати та вихідний номер, що суперечить принципам діловодства, та не можуть бити розцінені, як документи. Тим більше Замовнаком порушено вимоги Закону, оскільки оприлюднено рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протокол розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону. Тому Учасник, керуючись ст. ст. 30,32 Закону, ВИМАГАЄ: 1.Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам. 2. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК». 3. Визнати дії незаконними, 4. Усунути порушення законодавства України. 5.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги. Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.