-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК021:2015 - 50530000-9 - (Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11)
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
19.12.2018 16:02 - 04.01.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Найменування Замовника: Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт». Код згідно з ЄДРПОУ 01125695 Суб’єкт оскарження: Приватне акціонерне товариство «Южмормонтаж». Код згідно з ЄДРПОУ 14122468. Місцезнаходження Суб’єкта оскарження: 73000, м. Херсон, Острівське шосе, 5. № процедури закупівлі: UA-2018-12-19-004051-c Суб’єкт оскарження разом з іншими учасниками приймав участь у відкритих торгах оголошених Замовником за предметом закупівлі - Код ДК021:2015 - 50530000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11) За посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/3249048 на сайті ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН в розділі «Специфікація закупівлі» зазначено «Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» №11» В оголошенні Замовника від 19.12.2018 р. конкретною назвою предмету закупівлі зазначалось «Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» №11». На титульному аркуші Тендерної документації також зазначалось про закупівлю - код ДК021:2015 - 50530000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11). Те саме зазначено в п.4.1. Розділу1 «Загальні положення» Тендерної документації. Додаток №1 до Тендерної документації встановлює форму Пропозиції, в п. 1 якої зазначається про можливість у учасника надати «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11). 21.12.2018р. ТОВ «РЕМТЕХМОРПОРТ» (далі-Учасник1) і 04.01.2019р. ТОВ «Югрем-Сервіс» (далі-Учасник2) подано свої Пропозиції і документи до них, відмінні від тендерної документації. Обидва зазначених учасника в своїх Пропозиціях вказали,-«Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Капітальний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11). В Технічних вимогах Учасник1 вказує «на роботи з капітального ремонту портального крану «Альбатрос»№11», а Учасник2 «… гарантує виконати роботи з капітального ремонту портального крану». Тобто обидва Учасники, не зговорюючись надали по декілька документів зміст яких не відповідає тендерній документації. Двоє учасників які зайняли перше і друге місця, подали документи без відповідного технічного опису предмету закупки. Що свідчить про намір надати послуги з Капітального ремонту. У випадку невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, така пропозиція згідно п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відклоняється Замовником. Замовник, після проведення торгів і ознайомившись із пропозицією Учасника1 як переможця в протоколі розгляду тендерних пропозицій №20-09/10 від 11.01.2019р. вважає слово «капітальний» таким, що не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника і може бути пов’язане з технічною помилкою та/або опискою, посилаючись при цьому на абз.3 ч.3 ст.22 Закону як обґрунтування своєї позиції. Суб’єкт оскарження із таким тлумаченням не погоджується. Учасник1 вказує слово «капітальний» замість «поточний» неодноразово і в декількох документах, які набираються кожен окремо, до того ж вручну. Окрім цього Замовник трактує це самостійно, без запиту у Учасника1 його особистого підтвердження. В п. 1 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Примірної тендерної документації, затвердженої Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р. №680, зазначається про можливість передбачення Замовником опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Такого опису та прикладів в Тендерній документації Замовником не наведено, лише дублюється абз.3 ч.3 ст.22 Закону. Повторення слова «капітальний» замість «поточний» декілька разів у декількох документах, автоматично відкидає можливість допущення Учасником1 і Учасником2 саме описки або помилки, і підтверджує наміри виконувати саме капітальний ремонт. В п.1 таблиці Додатку №4 Тендерної документації зазначається опис робіт які можливо виконати виключно за допомогою наплавно-розточних комплексів, які є у розпорядженні Суб’єкта оскарження (підтвердження Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Учасником1 і Учасником2 в своїх підтверджуючих документах подібного (необхідного) обладнання не зазначає. Субпідрядників з таким обладнанням або оренди його в Тендерних пропозиціях Учасників1 і 2 не зазначено. Відсутність обладнання свідчить про невідповідність пропозиції Тендерній документації. Додаток №6 до Тендерної документації встановлює форму довідки Про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Яка ділиться на дві інформативні частини, Штатні працівники та за сумісництвом і Планується залучити. Додаток №2 до Тендерної документації зазначає обов’язок Учасника (ч. 2 п. 1) у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, на кожну особу зазначену у довідці, надає документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (копії дипломів, посвідчень, які відповідають вимогам нормативно-правових актів України). Учасником1 (переможцем) надано копії документів виключно на працівників зазначених у другій частині Довідки (Планується залучити), а не на кожну особу зазначену у довідці. А Учасником2 виключно по працівникам зазначеним у першій частині (штатні працівники та за сумісництвом), крім того без зазначення працівників яких планується залучити. Не надання таких копій є підставою відхилення Пропозиції. Крім того Учасником1 по одному працівнику Вершинін Г.В. не надано посвідчення, а по двом Підлубний М.В. і Завальнюк І.П. не надано копій дипломів. Учасником2 на всіх сімох працівників подано 2 дипломи і 5 прострочених посвідчень. Остаточна цінова пропозиція Суб’єкта оскарження всього на 1 500,00грн. вища від тієї яка запропонована переможцем, і вища на 1 000,00грн. ніж зазначена Учасником2. Не надавши оцінку відсутності документів наявність яких визнана самим же Замовником обов’язковою ним порушено права Суб’єкта оскарження на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, наша пропозиція взагалі ж не розглядалась. Замовник зобов’язаний керуватись принципами максимальної економії і ефективності на засадах рівності застосування даних принципів. Суб’єкт оскарження знаходиться із Замовником в одному місті і має з ним довготривалу історію плідної співпраці. В Протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначає про відповідність пропозиції Переможця умовам тендерної документації, однак таке твердження спростовується вищенаведеним. Відповідно до п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, в такому разі Замовник відхиляє тендерну пропозицію. Відповідно до вищенаведеного та керуючись ст.ст. 3,18, 22, 30 і 31 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження встановити порушення процедури закупівлі, та зобов’язати Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт» скасувати свої рішення зазначені в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №20-09/10 від 11.01.2019 р.
Номер:
f6abba4d03fe42139319d9714f546a5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-19-004051-c.c1
Назва:
Найменування Замовника: Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт». Код згідно з ЄДРПОУ 01125695
Суб’єкт оскарження: Приватне акціонерне товариство «Южмормонтаж». Код згідно з ЄДРПОУ 14122468.
Місцезнаходження Суб’єкта оскарження: 73000, м. Херсон, Острівське шосе, 5.
№ процедури закупівлі: UA-2018-12-19-004051-c
Суб’єкт оскарження разом з іншими учасниками приймав участь у відкритих торгах оголошених Замовником за предметом закупівлі - Код ДК021:2015 - 50530000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11)
За посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/3249048 на сайті ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН в розділі «Специфікація закупівлі» зазначено «Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» №11»
В оголошенні Замовника від 19.12.2018 р. конкретною назвою предмету закупівлі зазначалось «Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» №11». На титульному аркуші Тендерної документації також зазначалось про закупівлю - код ДК021:2015 - 50530000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11). Те саме зазначено в п.4.1. Розділу1 «Загальні положення» Тендерної документації. Додаток №1 до Тендерної документації встановлює форму Пропозиції, в п. 1 якої зазначається про можливість у учасника надати «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Поточний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11).
21.12.2018р. ТОВ «РЕМТЕХМОРПОРТ» (далі-Учасник1) і 04.01.2019р. ТОВ «Югрем-Сервіс» (далі-Учасник2) подано свої Пропозиції і документи до них, відмінні від тендерної документації. Обидва зазначених учасника в своїх Пропозиціях вказали,-«Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Капітальний ремонт портального крану «Альбатрос» № 11). В Технічних вимогах Учасник1 вказує «на роботи з капітального ремонту портального крану «Альбатрос»№11», а Учасник2 «… гарантує виконати роботи з капітального ремонту портального крану».
Тобто обидва Учасники, не зговорюючись надали по декілька документів зміст яких не відповідає тендерній документації. Двоє учасників які зайняли перше і друге місця, подали документи без відповідного технічного опису предмету закупки. Що свідчить про намір надати послуги з Капітального ремонту. У випадку невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, така пропозиція згідно п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відклоняється Замовником. Замовник, після проведення торгів і ознайомившись із пропозицією Учасника1 як переможця в протоколі розгляду тендерних пропозицій №20-09/10 від 11.01.2019р. вважає слово «капітальний» таким, що не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника і може бути пов’язане з технічною помилкою та/або опискою, посилаючись при цьому на абз.3 ч.3 ст.22 Закону як обґрунтування своєї позиції. Суб’єкт оскарження із таким тлумаченням не погоджується. Учасник1 вказує слово «капітальний» замість «поточний» неодноразово і в декількох документах, які набираються кожен окремо, до того ж вручну. Окрім цього Замовник трактує це самостійно, без запиту у Учасника1 його особистого підтвердження. В п. 1 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Примірної тендерної документації, затвердженої Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р. №680, зазначається про можливість передбачення Замовником опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Такого опису та прикладів в Тендерній документації Замовником не наведено, лише дублюється абз.3 ч.3 ст.22 Закону. Повторення слова «капітальний» замість «поточний» декілька разів у декількох документах, автоматично відкидає можливість допущення Учасником1 і Учасником2 саме описки або помилки, і підтверджує наміри виконувати саме капітальний ремонт.
В п.1 таблиці Додатку №4 Тендерної документації зазначається опис робіт які можливо виконати виключно за допомогою наплавно-розточних комплексів, які є у розпорядженні Суб’єкта оскарження (підтвердження Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Учасником1 і Учасником2 в своїх підтверджуючих документах подібного (необхідного) обладнання не зазначає. Субпідрядників з таким обладнанням або оренди його в Тендерних пропозиціях Учасників1 і 2 не зазначено. Відсутність обладнання свідчить про невідповідність пропозиції Тендерній документації.
Додаток №6 до Тендерної документації встановлює форму довідки Про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Яка ділиться на дві інформативні частини, Штатні працівники та за сумісництвом і Планується залучити. Додаток №2 до Тендерної документації зазначає обов’язок Учасника (ч. 2 п. 1) у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, на кожну особу зазначену у довідці, надає документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (копії дипломів, посвідчень, які відповідають вимогам нормативно-правових актів України). Учасником1 (переможцем) надано копії документів виключно на працівників зазначених у другій частині Довідки (Планується залучити), а не на кожну особу зазначену у довідці. А Учасником2 виключно по працівникам зазначеним у першій частині (штатні працівники та за сумісництвом), крім того без зазначення працівників яких планується залучити. Не надання таких копій є підставою відхилення Пропозиції. Крім того Учасником1 по одному працівнику Вершинін Г.В. не надано посвідчення, а по двом Підлубний М.В. і Завальнюк І.П. не надано копій дипломів. Учасником2 на всіх сімох працівників подано 2 дипломи і 5 прострочених посвідчень.
Остаточна цінова пропозиція Суб’єкта оскарження всього на 1 500,00грн. вища від тієї яка запропонована переможцем, і вища на 1 000,00грн. ніж зазначена Учасником2. Не надавши оцінку відсутності документів наявність яких визнана самим же Замовником обов’язковою ним порушено права Суб’єкта оскарження на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, наша пропозиція взагалі ж не розглядалась. Замовник зобов’язаний керуватись принципами максимальної економії і ефективності на засадах рівності застосування даних принципів. Суб’єкт оскарження знаходиться із Замовником в одному місті і має з ним довготривалу історію плідної співпраці. В Протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначає про відповідність пропозиції Переможця умовам тендерної документації, однак таке твердження спростовується вищенаведеним. Відповідно до п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, в такому разі Замовник відхиляє тендерну пропозицію.
Відповідно до вищенаведеного та керуючись ст.ст. 3,18, 22, 30 і 31 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження встановити порушення процедури закупівлі, та зобов’язати Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт» скасувати свої рішення зазначені в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №20-09/10 від 11.01.2019 р.
Скарга:
Просимо орган оскарження встановити порушення процедури закупівлі, та зобов’язати Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт» скасувати свої рішення зазначені в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №20-09/10 від 11.01.2019 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2018-12-19-004051-c-open оголошення.pdf 15.01.2019 15:33
- Власне обладнання Югрем-Сервіс.pdf 15.01.2019 15:33
- Довідка обладнання та МТБ Югрем-Сервіс.pdf 15.01.2019 15:33
- Довідка працівники Югрем-Сервіс.pdf 15.01.2019 15:33
- Довідка про наявність обладнання Южмормонтаж.pdf 15.01.2019 15:33
- Довідка про обладнання та МТБ РЕМТЕХМОРПОРТ.pdf 15.01.2019 15:33
- Довідка про працівників РЕМТЕХМОРПОРТ.pdf 15.01.2019 15:33
- Додаток №1 пропозиція.docx 15.01.2019 15:33
- Додаток №4 технічні вимоги.doc 15.01.2019 15:34
- Додаток №6.docx 15.01.2019 15:34
- Копії дипломів та посвідчень фахівців РЕМТЕХМОРПОРТ.pdf 15.01.2019 15:34
- Повідомлення укласти договір.PDF 15.01.2019 15:34
- Пропозиція РЕМТЕХМОРПОРТ.pdf 15.01.2019 15:34
- ПРОПОЗИЦІЯ Югрем-Сервіс.pdf 15.01.2019 15:34
- Протокол розгляду пропозицій.PDF 15.01.2019 15:34
- Скарга.docx 15.01.2019 15:34
- Тендерна документація. Альбатрос 11.doc 15.01.2019 15:34
- Технічні вимоги РЕМТЕХМОРПОРТ.pdf 15.01.2019 15:34
- Технічні вимоги Югрем-Сервіс.pdf 15.01.2019 15:34
- Платіжка збору за скаргу.pdf 15.01.2019 15:34
- рішення від 18.01.2019 № 563 (+лист Замовнику).pdf 18.01.2019 14:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2019 № 1073.pdf 01.02.2019 15:26
- рішення від 31.01.2019 № 1073.pdf 05.02.2019 17:43
- Протокол Ремтехморпорт.PDF 20.02.2019 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.01.2019 15:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.02.2019 17:43
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2019 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.01.2019 № 1073-р/пк-пз виконано.