-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охорона території школи
Завершена
315 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 153.60 UAH
мін. крок: 1% або 3 153.60 UAH
Період оскарження:
09.01.2019 18:54 - 21.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
9892743841b9420d9c231c524e65fc0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-001590-c.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради" №21-18 від 01 лютого 2019 року. було ухвалено рішення щодо визнання переможцем учасника закупівлі ПП «ОХОРОНА-007».
В свою чергу нами було виявлено певні невідповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, а саме :
1. Відповідно до форми цінової пропозиції вимагалося у випадку, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна та вартість тендерної пропозиції вказуються без урахування ПДВ, про що учасником зазначається у вигляді довідки в довільній формі, яка надається у складі тендерної пропозиції та завантажується разом з іншими файлами тендерної пропозиції.
- Учасник ПП «ОХОРОНА-007» надає довідку в довільній формі, в якій вказує що він є платником Єдиного Податку. В свою чергу жодного підтверджувального документу, щодо цього факту він не надає. Хоча інші учасники, які також подали довідку в довільній формі та вказали платника Єдиного Податку, підтвердили даний факт «ВИТЯГОМ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ»
2. Відповідно до довідки учасника ПП «ОХОРОНА-007», а саме «Довідка, що містить відомості про кваліфікацію та досвід працівників, які виконуватимуть роботи, які є предметом закупівлі», учасник вказав таких осіб, як Бублик Віталій Васильович, Вознюк Володимир Васильович, Козаченко Микола Олександрович, Гуртовий Павло Леонідович.
- Нами було проведено моніторинг закупівель де приймав учасник ПП «ОХОРОНА-007», та де його було визнано переможцем. В закупівлі на охоронні послуги (послуги щодо сторожування) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-21-002648-c) , ІД закупівлі UA-2018-12-21-002648-c, оголошеним ДП Державне управління комплексного забезпечення» в м.Києві, учасником ПП «ОХОРОНА-007» було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій вказано таких осіб, як Бублик Віталій Васильович, Вознюк Володимир Васильович, Гуртовий Павло Леонідович. Даний факт може свідчити про те, що у учасника відсутні працівники, які зможуть надати послуги охорони по Вашому об’єкту. Також данні працівники вже задіяні для охорони і не можуть надати послуги по охороні само Вашого об’єкту. В свою чергу на нашу думку учасник порушив вимогу тендерної документації, а саме надати довідку, що містить відомості про кваліфікацію та досвід працівників, які виконуватимуть роботи, які є предметом закупівлі.
3. Тендерною документацією вимагалося надати статут (у останній редакції) із змінами та доповненнями – для юридичних осіб.
- Учасник надав копію статуту але жодна зі сторінок не є завіреною. Хоча учасник використовує в своїй діяльності печатку, і мав можливість правильно завірити документи.
В зв’язку з вище вказаним та керуючись ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу тендерний комітет прийняти рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «ОХОРОНА-007». В разі не розгляду по суті нашої скарги ми будемо вимушені звернутися до відповідних державних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2019 14:36
Вирішення:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення по закупівлі, повідомляємо наступне:
«У Вашому звернені зазначено, що Учасник ПП «ОХОРОНА-007» надає довідку в довільній формі, в якій вказує що він є платником Єдиного Податку. В свою чергу жодного підтверджувального документу, щодо цього факту він не надає. Хоча інші учасники, які також подали довідку в довільній формі та вказали платника Єдиного Податку, підтвердили даний факт «ВИТЯГОМ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ».
Розглянувши правильно тендерну документацію, а саме Форма «Цінова пропозиція» Додаток 2 до тендерної документації вказано, що «* У випадку, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна та вартість тендерної пропозиції вказуються без урахування ПДВ, про що учасником зазначається у вигляді ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, ЯКА НАДАЄТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ЗАВАНТАЖУЄТЬСЯ РАЗОМ З ІНШИМИ ФАЙЛАМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ». Стосовно Витяга з реєстру платників єдиного податку в тендерній документації Замовника не зазначалося, тому Учасник ПП «ОХОРОНА-007» надав документи, які відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме довідка в довільній формі.
Стосовно кваліфікації працівників, які надав Учасник ПП «ОХОРОНА-007» у своїй пропозиції, а саме довідка з вих.№11 від 24.01.2019р. відомість про кваліфікацію та досвід працівників, які виконуватимуть роботи, які є предметом закупівлі, де вказано 4 (чотири) охоронці: Бублик Віталій Васильович, Вознюк Володимир Васильович, Козаченко Микола Олександрович, Гуртовий Павло Леонідович. В тендерній документації Замовника у Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник має надати довідку, що містить відомості про кваліфікацію та досвід працівників, які виконуватимуть роботи, які є предметом закупівлі, що і надав Учасник.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ПП «ОХОРОНА-007» надав статут установи, як вказано в Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Замовник перевіряє інформацію про учасника у відкритих єдиних державних реєстрах доступ який є вільним для всіх. Учасник у складі своєї пропозиції надав скан-копію оригіналу статуту. Крім того, зазначаємо, що зв’язку з введенням в дію з 19.07.2017р. ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями» від 23.03.2017р. №1982-VIII використання суб'єктом господарювання печатки не є обов'язковим. Тому надання учасником будь яких документів після 19.07.2017р. без відбитка печатки суб'єкта господарювання не створює юридичних наслідків та не є обов’язковим, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
А також, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення пропозиції Учасника, так як згідно із оцінкою, яку здійснює система, пропозиція ПП «ОХОРОНА-007» є найнижчою за ціною.
Довідково:
Відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерний пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону;
Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, відповідно до п.4 ст.28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Відхилено