• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об'єктів

2 (два) цілодобових поста

Завершена

980 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 980.00 UAH
Період оскарження: 08.01.2019 17:08 - 19.01.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Дискрімінаційні вимоги

Номер: 28db8fb9c0ca4d9c8561ff84b37d4646
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000324-b.c4
Назва: Дискрімінаційні вимоги
Вимога:
Згідно рішення Замовника 10 січня 09:22 ви підтверджуєте публікацію дискримінаційних вимог у тендерній документації та автоматично порушуєте п.3 ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З метою захисту прав та законних інтересів Учасника просимо усунути порушення інакше Ми будемо вимушені оскаржувати Ваші дії через орган оскарження - Антимонопольний комітет України. 1.Ми повторно вимагаємо ВИДАЛИТИ вимоги мати у наявності договір, який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування, або наявність додаткової угоди про продовження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках (копія, завірена уповноваженою особою Учасника). Згідно п.7 ч. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник НЕ дозволяє використовувати субпідрядну організацію, що унеможливлює вимогу надати довідку про наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування. Інакше як можна буде використати дані договірні відносини при наданні послуг Замовнику? Тому ваша вимога та побажання безпідставні та необґрунтовані. В технічному завданні не вимагається надавати послуги фізичної охорони з реагуванням!!! Згідно Постанови КМУ від 4 березня 2015 р. № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» ваше підприємство не входить до переліку стратегічних об’єктів які повинні охоронятися з використанням вогнепальної зброї. Ваш об’єкт можуть охороняти підприємства, які надають послуги на підставі Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджений Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. №960. 2. Ми повторно вимагаємо ВИДАЛИТИ вимоги мати досвід роботи Учасника в охороній галузі – не менше трьох років. Таким чином ви порушуєте п.4 ст.22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Якість роботи охоронних суб’єктів не визначається у кількості років, а визначаються якістю наданих послуг, що можуть надати підприємства з 1-2 річним досвідом роботи, які мають відповідну матеріально-технічну базу, професійних працівників та досвід з виконання аналогічних договорів. Замовник може включити у тендерну документацію іншу інформацію але ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА. (п3 ст.22 ЗУ) Замовник штучно обмежує конкуренцію серед учасників у закупівлі, що свідчить про те, що документація розроблена під «свого» учасника АЛЕ у подальшому члени тендерного комітету Замовника будуть нести відповідальність за порушення вимог у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно Вашої вимоги зазначаємо, що Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги щодо наявності членів громадського формування в штаті учасників

Номер: 0aa88f72ee4946218587f743aa9d902b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000324-b.c3
Назва: дискримінаційні вимоги щодо наявності членів громадського формування в штаті учасників
Вимога:
пп.5 п.2 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що учасник має надати: «Копії довідок про проходження правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку в органах внутрішніх справ, службові посвідчення (надати копії, завірені уповноваженою особою Учасника). Ця вимога не відповідає предмету закупівель (Код ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єктів), а також жодним нормативним документам, визначаючих надання охоронних послуг, зокрема Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійним вимогам, не передбачено проходження правової та спеціальної підготовки охоронцями в органах внутрішніх справ з отриманням відповідних посвідчень. Також, взагалі не зрозуміла роль членів громадського формування при наданні охоронних послуг. Вимагаємо, виключити пп.5 п.2 Додатку 3 тендерної документації, як такий, що є дискримінаційний, не відповідаючий предмету закупівлі, а тендерну документацію привести у відповідність до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» члени громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону під час спільного з поліцейськими, прикордонниками виконання покладених на них завдань з охорони громадського порядку і державного кордону мають право застосувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії у випадках і в порядку, передбачених законом. В зв’язку з тим, що об’єкти охорони знаходяться в державній власності, вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуг та додаткових навичок до працівників охорони зазначених об’єктів, в тому числі проходження охоронцями правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги щодо обовязкового укладення договору з Управлінням поліції охорони

Номер: a75604467f0b457fa3ef68fb1c093e29
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000324-b.c2
Назва: дискримінаційні вимоги щодо обовязкового укладення договору з Управлінням поліції охорони
Вимога:
п.п4, п.1 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що Учасник має мати «наявність договору, який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування, або наявність додаткової угоди про продовження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках (копія, завірена уповноваженою особою Учасника)». Вважаємо, що відповідна вимога порушує права Учасника, не відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійним вимогам, Цивільного та Господарського кодексів України. Замовник не має права вимагати від Учасників мати підписаного договору про реагування з конкретним суб’єктом охоронної діяльності (Управління поліції охорони). Ця вимога прописана під конкретного Учасника, маючого стосунки з Управління поліції охорони та являється дискримінаційною, такою, що звужує коло Учасників закупівель, та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити даний пункт з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування, оскільки повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору Управління поліції буде мати можливість оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку. Також хочемо зазначити що договір з Управління поліції охорони про реагування, не є не доступним для укладення для багатьох суб’єктів охоронної діяльності.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Кваліфікаційні вимоги

Номер: bd3f5c05a5d34122b0f463d8f4c3ce83
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000324-b.c1
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Просимо внести зміни до тендерної документації на закупівлю «Послуги з охорони об'єктів» (UA-2019-01-08-000324-b), а саме: 1. Згідно Додатку №3 для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Учасник повинен мати у наявності договір, який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування, або наявність додаткової угоди про продовження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках (копія, завірена уповноваженою особою Учасника). Згідно вимог Додатку 5 «Технічне завдання» вид охорони зазначається охорона Об’єктів Замовника. Послуги з реагування не зазначаються!!! Що свідчить про порушення ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: публікація дискримінаційної вимоги. Просимо ВИДАЛИТИ дану вимогу. 2. Згідно п.3 Додатку №3 Досвід роботи Учасника в охоронній галузі повинен бути – не менше трьох років. Данна вимога є дискримінаційною. Учасник який має матеріально-технічну базу, професіональних фахівців та досвід виконання аналогічних договорів протягом 1-2 років не має можливості подати свою пропозицію, що свідчить про порушення ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: дискримінація учасників. Просимо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування, оскільки повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору Управління поліції буде мати можливість оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку. Також хочемо зазначити що договір з Управління поліції охорони про реагування, не є не доступним для укладення для багатьох суб’єктів охоронної діяльності. 2. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Виходячи із зазначеної норми Закону, Замовник має право вимагати від Учасника не менше однієї копії укладеного аналогічного договору. Також Замовником може бути встановлено критерій. Якщо учасник може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за коротший термін роботи ніж три роки, і може підтвердити це копіями договорів і відгуками будемо раді Вас бачити у якості учасника.
Статус вимоги: Задоволено