-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Фізична охорона об’єктів
Завершена
74 512 931.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 11 521.00 UAH
мін. крок: 0% або 11 521.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2018 14:41 - 10.01.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги по GPS-трекерам
Номер:
ff1127e8ae7a4ec8aa77797ef05fddd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-09-001151-b.c4
Назва:
Дискримінаційні вимоги по GPS-трекерам
Вимога:
Згідно п.3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено надання учасником довідки у довільній формі про наявність в учасника не менш ніж 25 (двадцяти п’яти) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик);
Згідно визначення, GPS-трекери - це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. GPS-трекери розташовується на об'єкті, за яким ведеться спостереження (моніторинг) та визначає місцезнаходження об'єкту за допомогою GPS-приймача. Для відображення маршруту руху та поточного місцезнаходження об'єкту дані GPS-трекера накладаються на електронну карту місцевості, тобто іде стеження за географічними координатами об'єкта стеження.
З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження по території що охоронятиметься.
Вважаємо дану вимогу штучною, прописаною під конкретного учасника та дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2018 16:49
Вирішення:
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного Замовник вимагає підтвердження наявності в учасника обладнання, а саме персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників.
Тендерною документацією не передбачена необхідність в якійсь конкретній моделі GPS трекерів, тому твердження: «З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження по території що охоронятиметься» є незрозумілим?
Таким чином, Замовник не вбачає причин для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги по ІСО
Номер:
3f0496bc8bf048b4888a385ef5016715
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-09-001151-b.c3
Назва:
Дискримінаційні вимоги по ІСО
Вимога:
Відповідно до п.3 додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен надати в тендерній пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015, тобто замовник застосовує додаткові вимоги до учасників при проведеній процедури закупівлі охоронних послуг по критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Змушенні зазначити, що в основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги сертифікації не підлягають. Сертифікація менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) на відповідність положенням будь-яких стандартів, в том числі державних стандартів України може здійснюватися суб‘єктами господарювання виключно на добровільних засадах. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації системи менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) надаються на комерційних засадах. Таким чином очевидною є зацікавленість замовника у створені штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, відповідно до цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації системи менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі), якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. Вважаємо дану вимогу прописаною під конкретного Учасника.
Вимагаємо цю вимогу виключити з тендерної документації як дискримінаційною, яка звужує коло учасників та є неправомірною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2018 15:06
Вирішення:
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності в Учасника Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює згідно відповідних стандартів.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені Тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства.
Таким чином, Замовник не вбачає причин для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
0fd44b41f7f34e3e840eea62abf90a96
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-09-001151-b.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
повний текст Вимоги у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2018 16:26
Вирішення:
Прикріплений файл відсутній, що унеможливлює розгляд вимоги Замовником.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін у тендерну документацію.
Номер:
f23cbe2ba8ef42dc821851f277e3cf9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-09-001151-b.a1
Назва:
Щодо внесення змін у тендерну документацію.
Вимога:
Відповідно до кваліфікаційних критеріїв. Учасник у складі пропозиції має надати оригінали або копії дозволів, виданих Учаснику Українським державним центром радіочастот на право експлуатації радіостанції професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2Вт, експлуатація яких можлива у регіоні надання послуг (кількість радіостанцій - не менш ніж 25 (двадцять п’ять) шт.). Технічне завдання по Лотам № 1, № 3 передбачає надання послуг переважно по 1 (одному) посту охорони на 1 (одному) об'єкті. Тобто, охоронник не має необхідності у використанні радіостанції, йому не буде з ким по ній обмінюватись інформацією. Відповідно, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та розділити кваліфікаційні вимоги по лотам, вказавши для кожного лоту кількість радіостанцій, що необхідні для якісного надання послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2018 17:54
Вирішення:
На вимоги внести зміни в тендерну документацію та розділити кваліфікаційні вимоги по лотам, вказавши для кожного лоту кількість радіостанцій, що необхідні для якісного надання послуг інформуємо про наступне.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного та в зв’язку з необхідністю забезпечення координації дій охоронників на постах охорони, як між собою так із відповідними начальниками охорони та уповноваженими особами Замовника (в тому числі й у випадках тимчасового посилення постів) Замовником визначено мінімально необхідну кількість засобів зв’язку незалежно від частини предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник не вбачає правових підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Щодо усунення порушень законодавства в тендерній документації
Номер:
00e2b3b1d2e74cbb8af75ecdb327704d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-09-001151-b.c5
Назва:
Щодо усунення порушень законодавства в тендерній документації
Скарга:
Замовник у тендерній документації встановив вимоги, що порушують законодавство з питань публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ.pdf 06.12.2018 14:02
- Платіжка.pdf 06.12.2018 14:02
- додатково до скарги.pdf 27.12.2018 13:15
- Рішення від 10.12.2018 № 12556 (+лист Замовнику).pdf 11.12.2018 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2018 № 13207.pdf 28.12.2018 15:59
- Рішення від 27.12.2018 № 13207.pdf 02.01.2019 15:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2018 14:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2019 15:24
Дата виконання рішення Замовником:
04.01.2019 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 04.01.2019 внесено зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у рішенні.