• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі до лазерного принтеру HP LaserJet Pro M402d (HP 26A (CF226A))

Придбання картриджів до лазерного принтеру HP LaserJet Pro M402d (HP 26A (CF226A)). Витрати на транспортування відбуваються за рахунок продавця.

Торги відмінено

12 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 300.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2019 12:09 - 11.02.2019 16:00
Вимога
Є відповідь

Дискрімінаційна вимога!

Номер: 6c7d5b9fe39d43d7b7a80d9246e5223f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-08-000793-c.b2
Назва: Дискрімінаційна вимога!
Вимога:
"3 метою оперативного вирішення виробничих питань однією із вимог Замовника є наявність офісу за місцем дислокації об'єкта Замовника." Виробничих питань в чому??? Це тендер на товар, картриджі ОРИГІНАЛЬНІ, не аналог або єквівалент!!! Які можуть бути виробничі питання??? Це не послуга, не заправка картріджів, а придбання ОРИГІНАЛЬНОГО товару, на то він і оригінал і коштує в рази більше ніж аналог, тому що передбачае що з оригінальною продукцією не може бути ніяких "Виробничих питань". Тендер розрахований на участника який місцевий, тому це дискримінаційна вимога!!! Тендер потрібно відмінити!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення про відхилення вимоги ТОВ «Люкс-Прінт»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.02.2019 14:35
Підтвердження вирішення: Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області (далі - Головне управління Казначейства) за наслідками розгляду вимоги TOB «Люкс-Прінт» від 18.02.2019 щодо відміни результатів аукціону, повідомляє наступне. Термін «оперативне вирішення виробничих питань» включає в себе наступне: - Оперативне укладання договору купівлі-продажу товару; - Оперативне внесення зміни у Договір купівлі-продажу за домовленістю Сторін, які оформлюється додатковою угодою до підписаного Договору у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі товарів та загальну їх вартість залежно від реального фінансування з державного бюджету; - Оперативне реагування продавця на скарги покупця відносно якості поставленого товару, тобто, усунення недоліків або здійснення заміни гарантійного товару під час пікових навантажень на друкуючи пристрої (принтери) у найкоротші терміни, не зупиняючи їх роботу. Саме для досягнення швидкості комунікацій між покупцем та продавцем було введено вимогу щодо наявності офісу за місцем дислокації об'єкта Замовника. Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Люкс-Прінт», замовником прийнято відповідно до вимог законодавства.
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога!!! Тендер під одного участника.

Номер: b47b72fa1e54462ebeb9381897299605
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-08-000793-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога!!! Тендер під одного участника.
Вимога:
Вимога про наявність офісу в межах локації Замовника, є дискримінаційною по відношенню до всіх участників, тому що, по перше, ніяким чином не допомагає поставити якісний товар за найбільш конкурентою ціною, товар який запропонований в тендері не виробляють ні в м.Кропивницький, ні в Кіровоградський області, ні в якій іншій області України, це імпортний товар, виробник інша держава, тому нема ніякого значення місцеположення Поставщика;по друге, автоматично тендер виграє місцевий Участник, якому не потрібно конкурувати за ціною з іншими Участниками. Тендер розрахований під одного участника, потрібно відмінити та убрати безглузду вимогу!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення про відхилення вимоги ТОВ «Люкс-Прінт»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 18.02.2019 15:25
Підтвердження вирішення: Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області (далі - Головне управління Казначейства) за наслідками розгляду вимоги TOB «Люкс-Прінт» щодо перегляду рішення про відхилення пропозиції від 15.02.2019, повідомляє наступне. Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VlIl (далі - Закон) даний Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів та послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість встановлену в абз.1,2 ч.1 ст.2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальників. Придбання картриджів до лазерного принтеру HP LaserJet Pro M402d (HP 26A (CF226A)) у кількості 3 шт. не перевищує меж встановлених ст.2 Закону та має статус допорогової закупівлі. Порядок здійснення допорогових закупівель, регламентується внутрішнім Порядком проведення допорогових закупівель у Головному управлінні Казначейства затвердженим наказом від 10.05.2018 № 98 «Про затвердження Порядку застосування системи електронних закупівель у Головному управлінні Державної казначейської служби України у Кіровоградській області та призначення відповідальної особи» (зі змінами). Відповідно до Порядку, Головним управлінням Казначейства, як замовником, в оголошенні про проведення закупівель від 08.02.2019 було визначено період уточнень, який тривав до 16:00 год. 11.02.2019, протягом якого всі Постачальники мали можливість звернутися з питаннями щодо встановлених вимог. 3 метою оперативного вирішення виробничих питань однією із вимог Замовника є наявність офісу за місцем дислокації об'єкта Замовника. Дану інформацію необхідно було підтвердити довідкою. На момент визначення переможця TOB «Люкс-Прінт» не надало довідку про наявність офісу у м.Кропивннцький. Враховуючи викладене, а також, відсутність звернень, що надходять у період уточнень щодо вимог до предмета закупівель, які можуть розглядатись як дискримінація учасників торгів вважається, що TOB «Люкс-Прінт» погодилось із запропонованими вимогами вказаної документації. Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Люкс-Прінт», замовником прийнято відповідно до вимог законодавства.
Задовільнена: Ні