-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Продукція борошномельної - круп’яної промисловості (борошно пшеничне, вівсяна крупа,рис,кукурудзяна крупа, пшенична крупа,пшоно, гречана крупа, ячнева крупа)
Завершена
497 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 488.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 488.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2019 14:02 - 25.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
f1f3163514d74f729b65f3d7dcfe8d0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-14-001051-c.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Приватне підприємство «Степан Мельничук» ознайомившись з підставами відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства та вивчивши тендерну документацію учасника ФОП Фреяк Ігоря Володимировича на закупівлю код ДК 021:2015 – 15610000-7 «Продукція борошномельної – круп’яної промисловості», яка не відповідає вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» ( і при цьому даного учасника визнано переможцем торгів), хоче звернути увагу тендерного комітету на наступне:
1. Подана учасником ФОП Фреяк Ігор Володимирович інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеними ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.1. Так відповідно до п.1 Додатку 3 учасник подає документи про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником ФОП Фреяк І.В. на підтвердження матеріально-технічної бази було надано копію Договору суборенди №01/10-2 частини нерухомого майна від 01 жовтня 2017року укладеного з ТзОВ «ДС ТРЕЙД ПЛЮС» в особі заступника директора Довірака Ігоря Івановича.
Однак згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань уповноваженою особою представляти ТзОВ «ДС ТРЕЙД ПЛЮС» у правовідносинах з третіми особами, особою, яка має право вчиняти від імені товариства без довіреності, у тому числі підписувати договори є керівник Фреяк Ігор Володимирович (керівник з 08.06.2015р.).
Отже уповноваженою особою на підписання Договору суборенди №01/10-2 з ФОП Фреяк Ігорем Володимировичем є Фреяк Ігор Володимирович. Інших документів, які б надавали повноваження заступнику директора Довірака І.І. на укладення договорів до тендерної документації не подано. Звертаємо увагу, що враховуючи даний договір ( який є неналежним документом) тендерним комітетом неодноразового даного учасника визнавалось переможцем торгів.
В зв’язку з цим, просимо тендерний комітет офіційно звернутись до ФОП Фреяк І.В. про підтвердження виконання умов договору суборенди, в частині орендної сплати щомісячно в сумі 1870,00грн. з моменту укладення договору по даний час, оскільки враховуючи викладене, вважаємо , що договір суборенди №01/10-2 має формальний характер та виступає тільки , як доказ наявності матеріально-технічної бази в участі в тендерах.
1.2. Пунктом 2.2. Додатку 3 визначено, що учасник подає інформаційну довідку в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виробництва (фасування) та транспортування товару, що є об’єктом торгів.
Поряд з цим пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що « критеріями, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам є в тому числі – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід».
Учасником ФОП Фреяк І.В. подано довідку про відсутність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання і досвід, оскільки працює самостійно та не має найманих працівників.
Отже відсутність працівників не відповідає вимогам та критеріям пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Факт відсутності працівників фактично не зможе самостійно виконати можливість поставки товару в 29 (двадцять дев’ять) закладів, як це визначено умовами договору. А враховуючи те, що ФОП Фреяк І.В. є переможцем торгів ще по 17 тендерах, де в тендерній документації зазначено про відсутність найманих працівників та здійснення поставки товару особисто, про відсутність інших транспортних засобів для аналогічної продукції крім вантажного фургону «Мерседес Бенс-Спрінтер 412Д», виконання всіх укладених договорів є фактично не можливим без залучення найманих працівників та інших транспортних засобів.
1.3. Пунктом 6 Інструкції встановлено, що «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Така інформація в тендерній документації відсутня.
Що стосується відхилення тендерної документації ПП «Степан Мельничук» то підприємство вважає, що дане відхилення відбулось безпідставно. Про засідання тендерного комітету 06 лютого 2019р. учасника ПП «Степан Мельничук» не повідомлялось. В протоколі тільки зазначено інформацію, яка викладена у вимозі учасника ФОП Фреяк І.В. однак не дано жодної оцінки та не перевірено викладену у вимозі інформацію, оскільки приватним підприємством, як учасником в повному обсязі виконано вимоги п.1.2 додатку 3, надано копії аналогічних договорів (договори з Коломийською ЦРЛ та з П’ядицькою сільською радою ОТГ), у довідці №10 від 28.01.2019р. графа (примітка (власність, оренда) заповнено та надано необхідні копії підтверджуючих документів.
Враховуючи викладене ПП «Степан Мельничук» вважає, що тендерна пропозиція ФОП Фреяк Ігоря Володимировича не відповідає критеріям та вимогам Закону України « Про публічні закупівлі», інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеними ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність матеріально-технічної бази як такої, враховуючи нікчемність договору суборенди, відсутність найманих працівників відповідної кваліфікації, враховуючи поставку продукції в 29 закладів по даних торгах та в інші заклади по інших 17 тендерах).
В зв’язку з чим, просимо прийняти зауваження та відхилити пропозицію учасника ФОП Фреяк Ігоря Володимировича.
В разі залишення даної вимоги без належного розгляду та надання об’єктивної оцінки викладеному, ПП «Степан Мельничук» буде подано скаргу на тендерний комітет Управління освіти Коломийської міської ради до АМК України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 001.jpg 11.02.2019 10:37
- вимога 002.jpg 11.02.2019 10:37
- вимога 003.jpg 11.02.2019 10:37
- протокол вимога крупи.pdf 12.02.2019 13:28
Дата подачі:
11.02.2019 10:42
Вирішення:
Протокол на вимогу, яку подав учасник Приватне підприємство "Степан Мельничук"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Кваліфікація ПП "Степан Мельничук"
Номер:
6289e2d2b8804c7eb7c971f13d99bdda
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-14-001051-c.b1
Назва:
Кваліфікація ПП "Степан Мельничук"
Вимога:
Кваліфікація ПП "Степан Мельничук"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.jpg 05.02.2019 14:45
- Вимога 2.jpg 05.02.2019 14:45
- Довідка про обладнання 001.jpg 05.02.2019 14:45
- Довідка про наявність транспортних засобів 001.jpg 05.02.2019 14:45
- протокол вимога.pdf 06.02.2019 11:17
Дата подачі:
05.02.2019 14:46
Вирішення:
Розглянувши вимогу, тендерним комітетом було прийнято рішення повернути переможця Приватне підприємство "Степан Мельничук" на кваліфікацію
Статус вимоги:
Задоволено