-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по заміні вікон житлового будинку за адресою: просп. Володимира Маяковського, 12В
Виконання робіт передбачених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2019 рік.
Завершена
290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 800.00 UAH
мін. крок: 2% або 5 800.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2019 15:52 - 24.01.2019 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
скарга на переможця тов олта
Номер:
6546db7a463f406899f2346e32a62946
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-21-001395-b.c2
Назва:
скарга на переможця тов олта
Вимога:
Вих № 4 від 12.02.2019 р. Голові тендерного комітету Управління
житло-комунального господарства Деснянської
районної в місті Києві державної адміністрації
Вимога № 2, що до Скасування Протоколу засідання Комітету Замовника по визначенню Переможця № 10/В від 11.02.2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-21-001395-b, від 21.01.2019року, « Капітальний ремонт по заміні вікон житлового будинку за адресою : просп. Володимира Маяковського,12 В Деснянського району міста Києва»
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.. Код за ЄДРПОУ: 37501648. Місцезнаходження: м. Київ, пр. Маяковського, 29, поштовий індекс 02225.
.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-21-0011395-b, від 21.01.2019року.
3. Найменування предмету закупівлі: « Капітальний ремонт по заміні вікон житлового будинку за адресою : просп. Володимира Маяковського,12 В Деснянського району міста Києва»
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про визначення Переможця , на Протокол рішення Комітету Замовника № 10/В від 11.02.19р. обґрунтовуючи , це невідповідністю або відсутністю документів , які вимагались у складі тендерної пропозиції згідно кваліфікаційних вимог Замовника Закупівлі у складі пропозиції ТОВ «ОЛТА» ЄДРПОУ 31256993, а саме :
1. п/п 2.2 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати : - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка). Учасник процедури Закупівлі , ТОВ «ОЛТА», у складі цінової пропозиції надало копію « Протокол загальних зборів № 36 від 07. 08.2014 р .», «Наказ № 22-К від 08.08.2014 р. Про призначення директора товариства» та «Статут від 07.12.2015 р.» Законом України № 2275-VIII від 06.02.2018 р. «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» згідно ст. 31, 37, 44 для здійснення значного правочину необхідно провести загальні збори товариства та прийняти рішення про здійснення значного правочину, зафіксувавши це рішення Протоколом Загальних зборів. ТОВ «ОЛТА» в 2019 є учасником та переможцем закупівель, які проводить Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.в 2019 році,а саме : - UA-2019-01-31-003165-b 220 000,00 грн
- UA-2019-01-31-003152-b 400 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001896-b 160 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001855-b 185 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001820-b 401 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001805-b 410 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001782-b 240 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001766-b 160 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001754-b 120 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001734-b 230 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001712-b 60 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001702-b 264 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001536-b 350 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001526-b 230 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001516-b 725 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001473-b 198 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001472-b 250 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001471-b 280 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001469-b 200 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001467-b 160 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001463-b 400 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001462-b 100 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001461-b 100 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001459-b 198 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001458-b 198 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001457-b 410 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001455-b 410 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001453-b 500 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001449-b 515 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001447-b 228 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001452-b 408 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001446-b 105 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001444-b 1 375 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001442-b 900 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001432-b 400 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001428-b 440 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001426-b 220 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001425-b 400 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001423-b 70 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001422-b 120 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001419-b 300 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001416-b 500 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001413-b 500 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001411-b 162 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001403-b 162 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001402-b 162 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001401-b 170 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001399-b 170 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001398-b 290 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001397-b 60 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001395-b 290 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001394-b 515 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001393-b 290 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001391-b 290 000,00 грн
Загальна вартість складає 16 601 000, 00 грн. ( шістнадцять мільйонів шістсот одна тисяча гривень 00 коп.) Виходячи з суми закупівель , ТОВ «ОЛТА», повинна була , згідно вимог Закону України , ст. 31, 37, 44 ,надати у складі цінової пропозиції Протокол загальних зборів на здійснення значного правочину з Управлінням житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.в 2019 році,. Копія протоколу на здійснення значного правочину відсутня у складі цінової пропозиції та представник учасника не має права підпису цінової пропозиції, договорів та актів виконаних робіт.
2. п/п 2.4 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «Копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців». ТОВ «ОЛТА» надало чорно-білу копію Виписки з ЄДР, не завірену належним чином, відсутні підпис посадової особи та печатка підприємства.
3. п/п 2.5 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації (не менше 3-х осіб), які мають необхідні знання та досвід, а також надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації (завірені належним чином копії штатного розпису підприємства, диплому, посвідчення, сертифікату, свідоцтва та інші документи);» ТОВ «ОЛТА» порушуючи вимоги, не надало у складі цінової пропозиції : - копій дипломів про освіту ІТР та працівників підприємства; - посвідчень про проходження навчання та допуск до роботи , з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, допуски на виконання робіт на висоті, посвідчення з електронебезпеки; - відсутні протоколи перевірки знань; - відсутні накази на призначення відповідального за безпечне виконання робіт на об’єкті замовника. З огляду на вищенаведене , 6 (шість ) інженерно-технічних працівників, та 9 ( дев’ять) робітників, а це увесь персонал , який заплановано до виконання робіт, не пройшов навчання з ОП, ТБ, ПБ, безпечного використання електроінструменту планується залучати до виконання робіт на об’єкті комунальної власності, що є порушенням вимог чинного законодавства України.
4. п/п 2.6 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власне або орендоване) (уразі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди) та матеріально-технічної бази для виконання умов договору (перелічити наявне обладнання рік випуску), також копія журналу обліку, перевірки та випробувань електроінструмента та допоміжного обладнання до нього». ТОВ «ОЛТА» надало на підтвердження «журнал обліку та перевірки та випробувань електроінструменту», як видно це просто роздрукований лист формату А4. Справжній Журнал повинен мати 46 аркушів, бути прошитим та пронумерованим, мати відповідні підписи та печатку підприємства, а на підтвердження перевірки, додається «Технічний звіт №» Про проведення електровимірювальних та випробувальних робіт електрообладнання та електроустаткування відповідно до вимог ПУЕ та ПТЕЕС», поведених випробувань сертифікованою установою, напругою 1500 в, а не 220 В, як вказано в аркуші наданому ТОВ «ОЛТА». У складі документів наданих ТОВ «ОЛТА» відсутні договори оренди бази, офісу, складських приміщень, відсутні документи на обладнання та автомобільний транспорт. Таким чино вимоги п/п 2.6 невиконані повністю, або мають ознаки фальшування.
5. п/п 2.8 кваліфікаційних критеріїв вимагає :
Балансу підприємства учасника;
- Звіту про фінансові результати учасника;
- Звіту про рух грошових коштів за 2017, 2018 роки (у разі наявності);
- Декларація (для фізичних осіб).
У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. ТОВ «ОЛТА» не надало у складі пропозиції «Лист-пояснення про фінансову звітність», тим самим не виконало кваліфікаційні вимоги, не надавши весь перелік фінансової звітності , яка вимагалась Замовником закупівлі.
6. п/п 2.10 кваліфікаційних критеріїв вимагає «Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, видана не пізніше 5-ти днів до початку аукціону.» ТОВ «ОЛТА» надало довідку банку, але з огляду на кількість «перемог» в закупівлях у Замовника Управлінням житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації, ці кошти складають лише 10 % від сум закупівель, а не 30 %, як вимагає Замовник.
7. п/п 2.13 кваліфікаційних критеріїв вимагає «Копію Дозволу Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки»
ТОВ «ОЛТА» надало у складі документів Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, але Постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Перелік видів робіт підвищеної небезпеки ( далі Перелік) зазначено у додатку 2 до даної постанови, викладено у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 48. Роботи , що становлять предмет Закупівлі згідно з оголошенням, відсутні у Переліку видів робіт підвищеної небезпеки(додаток 2 ), на виконання яких видається Дозвіл за формою згідно із Додатком 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107, а вимагається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промисловової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки( роботи на висоті) п.6 додатку 6 до Порядку.
ТОВ «ОЛТА» не має сформованої належним чином матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ( навчання співробітників, проведення інструктажів,отримання посвідчень, проходження медоглядів,і т.і.), тому Дозвіл можна вважати нікчемним, а отримання Декларації відповідності неможливим. що підтверджує не виконання вимог п. 5.6.(б) типового Положення про порядок проведення і перевірки знань з питань охорони праці .
8. п/п 2.14 кваліфікаційних критеріїв вимагає Документально підтверджена інформаційна довідка про виконання аналогічного договору згідно правил Господарського кодексу України, Глава 33 Капітальне будівництво, разом з копіями таких договорів протягом останнього року (або останніх трьох років) до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Документальне підтвердженням їх виконання (копії актів виконаних робіт). ТОВ «ОЛТА» не надало сканованих копій договорів згідно п/п 2 «Перелік сканованих копій з кольоровим зображенням документів у форматі pdf. Роздільною здатністю не нижче 300ррі, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги»,по перше копії не кольорові, не мають чіткого зображення та не завірені мокрою печаткою та підписом Уповноваженої особи, це є порушенням вимог на які Замовник звернув особливу увагу при подачі документів на електронні торги.
9. п/п 2.18 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «Кошторисна документація згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі - Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника 2,5%);- Локальні кошториси;- Підсумкова відомість ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника; - Розрахунок класу наслідків (відповідальності) по даному об’єкту.» ТОВ «ОЛТА» надало розрахунок класу наслідків по об’єкту, не виконавши кваліфікаційні вимоги, а саме відсутня печатка та підпис сертифікованого інженера-проектувальника. ТОВ «ОЛТА» порушило вимоги Замовника в частині п/п 2.24 ( Примітки), а саме «За надання недостовірної інформації учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. У разі отримання замовником достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє», це стосується « Журналу обліку,перевірки та випробувань електроінструмента та допоміжного обладнання» , а також «Протоколу перевірки електроінструменту». Також ТОВ «ОЛТА» не надало у складі цінової пропозиції «Лист про виконання робіт згідно технічних вимог Замовника», тим самим не підтвердивши технічні вимоги до вікон, не надано сертифікати на вироби та комплектуючі до них.
1. З огляду на вище наведене, рішення Замовника закупівлі, підпадає під дію Закону № 4738-Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України, щодо моніторингу здійснення закупівель .» Дане рішення Замовника безпідставно дискваліфікує учасників закупівлі з нижчими цінами, та визначає переможцем підприємство з найдорожчою ціновою пропозицією, в даному випадку ТОВ «ОЛТА».
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «ОЛТА».
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол засідання Комітету № 10/В від 11.02.2019р. засідання Комітету Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації про визначення Переможця.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 13.02.2019 12:39
- 10В_1_протокол.PDF 14.02.2019 17:43
Дата подачі:
13.02.2019 12:39
Вирішення:
Розглянуто тендерним комітетом Рішення №10/В_1 від 13.02.2019 та відхиллено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
скарга на дискваліфікацію тов аркада пласт
Номер:
e37002a381cc4df495828f9532fd06b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-21-001395-b.c1
Назва:
скарга на дискваліфікацію тов аркада пласт
Вимога:
Вих № 3 від 12.02.2019 р.
Голові тендерного комітету Управління
житло-комунального господарства Деснянської
районної в місті Києві державної адміністрації
Вимога № 1, що до Скасування Рішення № 10/В від11.02.2019 р. Засідання комісії по відбору контрагентів в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-21-001395-b, від 21.01.2019року, « Капітальний ремонт по заміні вікон житлового будинку за адресою : просп. Володимира Маяковського,12 В Деснянського району міста Києва»
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.. Код за ЄДРПОУ: 37501648. Місцезнаходження: м. Київ, пр. Маяковського, 29, поштовий індекс 02225
.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініциюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2019-01-21-001395-b, від 21.01.2019року
3. Найменування предмету закупівлі: « Капітальний ремонт по заміні вікон житлового будинку за адресою : просп. Володимира Маяковського,12 В Деснянського району міста Києва»
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про відхилення пропозиції Кандидата , на Рішення № 10/В від 11.02.2019 р. Засідання комісії по відбору контрагентів обґрунтовуючи , це наступним :
1. Рішення № 10/В від 11.02.2019р. п/п1 вказує про наступне: «Не виконана вимога, згідно завдання на конкурс п. 2.10 про надання довідки з банку про наявність коштів, видана не пізніше 5-ти днів до початку аукціону;»
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», як учасник закупівлі, керується в своїй діяльності при підготовці тендерної документації інформацією наданою замовником закупівлі, в даному випадку Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.., розміщеною в системі ДЗО. Інформація містила дати: - оголошення закупівлі 21.01.2019 р
- подання пропозицій до 28.01.2019 р.
- аукціон очікується
Державна закупівля, оголошена замовником і є аукціон.
Тому надаючи довідку банку від 18.01.2019р. в якій вказана сума достатня для участі в закупівлі, та дату довідки, яка перекриває 5-ти денний дати оголошення закупівлі ,ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надало правдиву інформацію . . Замовник закупівлі назначив дату тендеру на 29.01.2019 р. по своєму бажанню, а міг назначити на будь яку іншу дату . Закони України , які регулюють проведення державних закупівель, не встановлюють дати та терміни використання довідок банку , довідка лише надає замовнику додаткову інформацію про фінанси учасника закупівлі, та ні як не впливає на якість виконання робіт.
2. Рішення № 10/В від 11.02.2019р. п/п2 вказує про наступне : «не наданий розрахунок класу наслідків в завданні на конкурс, повідомляє що у разі визнання переможцями закупівлі делегує обов’язки в частині проходження експертизи. Без даного розрахунку пройти експертизу неможливо. Правильність визначення класу наслідків( відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів;»
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», як учасник закупівлі повідомляє наступне :
- Такий пункт з таким формулюванням , взагалі відсутній в кваліфікаційних вимогах .
- В кваліфікаційних вимогах п/п 2.18 вимагає: Кошторисна документація згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:Завдання на конкурс,- Договірна ціна;- Зведений кошторисний
- розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника 2,5%);- Локальні кошториси;- Підсумкова відомість ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника;- Розрахунок класу наслідків (відповідальності) по даному об’єкту.
ТОВ «АРКА-ПЛАСТ» надає наступне пояснення – програмний комплекс АВК-5та ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 , який розраховує та надає весь перелік кошторисної документації, не передбачає надання такого документу, як «Розрахунок класу наслідків ( відповідальності) по даному об’єкту». Надання даного документу ,чи не надання регламентується вимогами ДСТУ – Н-Б.В.1.2-16 Додаток А «Визначення класу наслідків», замовником посилання на даний документ не зроблено, тому і порушення з боку ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» відсутнє. Додатково це підтвердив і Замовник закупівлі в Рішенні № 10/В від 11.02.2019р. Засідання комісії п/п 3 «щодо ненадання ліцензії» повідомляє та підтверджує наступне: « твердження про віднесення робіт з капітального ремонту до класу наслідків СС-1 , без відповідального експертного звіту , недоцільне».
3. Рішення № 10/В від 11.02.2019р. п/п 3 вказує про наступне : «щодо ненадання ліцензії»
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» повторно надає наступне пояснення : «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України, від 30 березня 2016 року № 256,та змінами до даної постанови від 07.06.2017 р.№ 401, ліцензуванню у сфері провадження господарської діяльності з будівництва, підлягають об’єкти IV-V категорії складності.». З огляду на вищенаведене стає зрозуміло , що законодавець не вимагає наявності ліцензії при виконанні робіт з « Капітального ремонту по заміні вікон житлового будинку за адресою : просп. Володимира Маяковського, 12-В», а спрощує процедури виконання робіт та дозволи на їх виконання.
4. Рішення № 10/В від 11.02.2019р. п/п 4 вказує про наступне : «Щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони здоров’я»
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» повідомляє наступне :
- п/п 2.13 тендерної документації вимагав надати «Копія дозволу Державної служби України з питань праці (Держгірпромнагляду) на проведення робіт підвищеної небезпеки».
Наше підприємство керуючись « Постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Перелік видів робіт підвищеної небезпеки ( далі Перелік) зазначено у додатку 2 до даної постанови, викладено у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 48. Роботи , що становлять предмет Закупівлі згідно з оголошенням, відсутні у Переліку видів робіт підвищеної небезпеки(додаток 2 ), на виконання яких видається Дозвіл за формою згідно із Додатком 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107.» надало у складі документів цінової пропозиції сформовану та належним чином оформлену Декларацію відповідності матеріально-технічної бази ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» вимогам законодавства з питань охорони праці .
Таким чином держава з метою спрощення отримання містобудівної документації, відмінила вимогу про надання « Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки», а забов’язало будівельників отримувати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці , а саме розробити та затвердити Інструкції з ОП, ТБ,ПБ, на підприємстві, провести навчання персоналу підприємства, провести медичні огляди, забезпечити персонал спецодягом, провести випробовування електроінструменту, завести технічну документацію в частині ОП,ТБ,ПБ і як наслідок отримати документальне підтвердження відповідності. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», як виробник віконних конструкцій виконало комплекс заходів згідно законодавства та отримало сформовану та належним чином оформлену Декларацію відповідності матеріально-технічної бази ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» вимогам законодавства з питань охорони праці .Отримання адресної декларації здійснюється тільки у разі початку виконання робіт всіма будівельними компаніями незалежно від форми власності.
5. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» як учасник закупівлі проаналізував державні закупівлі Замовника, а саме Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації за 2019 рік та виявив , що Переможцем закупівель є ТОВ «ОЛТА», саме під нього прописана вся документація, та проводиться дискваліфікація всіх учасників закупівель за бюджетні кошти, а саме:
- UA-2019-01-31-003165-b 220 000,00 грн
- UA-2019-01-31-003152-b 400 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001896-b 160 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001855-b 185 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001820-b 401 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001805-b 410 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001782-b 240 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001766-b 160 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001754-b 120 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001734-b 230 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001712-b 60 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001702-b 264 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001536-b 350 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001526-b 230 000,00 грн
- UA-2019-01-31-001516-b 725 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001473-b 198 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001472-b 250 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001471-b 280 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001469-b 200 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001467-b 160 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001463-b 400 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001462-b 100 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001461-b 100 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001459-b 198 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001458-b 198 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001457-b 410 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001455-b 410 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001453-b 500 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001449-b 515 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001447-b 228 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001452-b 408 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001446-b 105 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001444-b 1 375 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001442-b 900 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001432-b 400 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001428-b 440 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001426-b 220 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001425-b 400 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001423-b 70 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001422-b 120 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001419-b 300 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001416-b 500 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001413-b 500 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001411-b 162 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001403-b 162 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001402-b 162 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001401-b 170 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001399-b 170 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001398-b 290 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001397-b 60 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001395-b 290 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001394-b 515 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001393-b 290 000,00 грн
- UA-2019-01-21-001391-b 290 000,00 грн
Загальна вартість складає 16 601 000, 00 грн. ( шістнадцять мільйонів шістсот одна тисяча гривень 00 коп.)
З огляду на вище наведене, рішення Замовника закупівлі, підпадає під дію Закону № 4738-Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України, щодо моніторингу здійснення закупівель .» Дане рішення Замовника безпідставно дискваліфікує учасників закупівлі з нижчими цінами, та визначає переможцем підприємство з найдорожчою ціновою пропозицією, в даному випадку ТОВ «ОЛТА».
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «ОЛТА».
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Рішення № 10/В від 11.02.2019р. засідання комісії по відбору контрагентів Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, с.мт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 13.02.2019 12:37
- 10В_1_протокол.PDF 14.02.2019 17:45
Дата подачі:
13.02.2019 12:37
Вирішення:
Розглянуто тендерним комітетом Рішення №10/В_1 від 13.02.2019 та відхиллено.
Статус вимоги:
Не задоволено