• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

264 087.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2019 10:28 - 25.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення Замовнику торгів (згідно статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3)

Номер: bdf3d69efcf2482da8a232a1b3a221af
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-14-000281-c.a1
Назва: Звернення Замовнику торгів (згідно статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3)
Вимога:
Відповідно до статті 29 Закону України "Про публічні заукупівлі" п. 3 "У разі якщо учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам документації конкурсних торгів, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення". Згідно Протоколу №3 від 30.01.2019 року засідання тендерного комітету Ставищенського ДНЗ №2 "Золота рибка" зазначено, що пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" не відповідає вимогам статті 16 Закону. Проте жодного посилання на невідповідність вимогам тендерної документації не зазначено. Просимо надати змістовне роз'яснення та просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам документації конкурсних торгів, щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ". Повідомляємо, що згідно Закону Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами проведення аукціону, 30 січня 2019 року, та результату розгляду тендерних пропозицій від Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» вказаного учасника дискваліфіковано. Дана пропозиція не відповідає умовам передбаченим в тендерній документації. Згідно до частини «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої ст..28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки якого є – ціна. Переможцем торгів визначається учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідна (найнижча) за результатами електронного аукціону та тендерна пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації. Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість тендерної пропозиції з ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб'єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти Договір згідно з Законом. Ціни запропоновані учасником не є економічно вигідними, не відповідають Прейскуранту НАК «Нафтогаз», учасниками не надано лист з інформацією у розрізі (діапазоні) цін станом на місяць, та що при формуванні своєї цінової пропозиції учасник дотримувався вищезазначеного документа, або пояснення щодо надання інформації з метою обґрунтування заниження та/або завищення ціни щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за одиницю товару до середньо ринкових цін природний газ по країні. Тому вказаний учасник ставить під сумнів економічну вигідність тендерної пропозиції. 30.01.2019 року на авторизованому майданчику опубліковано протокол тендерного комітету №3 від 30 січня 2019 року, щодо дискваліфікації ТОВ «Енергогазрезерв» згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Протоколом тендерного комітету від 31 січня 2019 року №6 внесено виправлення до протоколу №3. Тендерна документація - це "основний закон" кожного тендеру (документація щодо умов проведення публічних закупівель). Це означає: замовник і учасники діють у строгій відповідності з тендерною документацією; будь-які норми, критерії, правила, процедури можуть застосовуватися тільки якщо про це зазначено в тендерній документації. Природно, тендерна документація не повинна суперечити чинному законодавству. Вона оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація, визначено в статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та наказі Мінекономрозвитку від 13 квітня 2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» для процедури закупівлі — відкриті торги. Вимоги тендерної документації носять характер закону, як для замовника, так і для будь-кого з учасників відкритих торгів. Відповідно до частини 1, 2 статті 11 та пункту 1 частини 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1.5 наказу Мінекономрозвитку від 30 березня 2016 року № 557 «Про затвердження Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб), який (ка,і) діє на засадах колегіальності та неупередженості. Тендерний комітет представляє собою групу фахівців замовника, яка призначена відповідальною за здійснення процедур закупівель. Наказом по Ставищенському дошкільному навчальному закладі №2 «Золота рибка» від 23.01.2017 року № 12 створено тендерний комітет та затверджено положення про тендерний комітет при Ставищенському дошкільному навчальному закладі №2 «Золота рибка», який у відповідності до зазначеного Положення зобов’язаний приймати відповідні рішення щодо проведення публічних закупівель. Формою роботи комітету є засідання. Рішення комітету оформлюється протоколом (пункти 2.5, 2.6 наказу Мінекономрозвитку від 30 березня 2016 року № 557 «Про затвердження Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)». Закон України «Про публічні закупівлі» та інші нормативно-правові акти, видані на його основі, не містить механізму виправлення технічних(механічних) помилок, допущених тендерним комітетом при після оприлюднення відповідної інформації. Право приймати рішення з оформленням відповідного протоколу щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу надано тендерному комітету, згідно пункту 2.9 наказу Мінекономрозвитку від 30 березня 2016 року № 557 «Про затвердження Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», з обов’язковим оприлюдненням протоколу на сайті Уповноваженого органу, не пізніше наступного дня після прийняття рішення. Просимо надати копії паспорта фізико-хімічних показників природного газу, що є невід'ємною частиною гарантії якості природного газу, та можливості бачити маршруту його (природного газу) транспортування в точці входу газорозподільної системи, до якої підключено об'єкт, що передбачено п.10 Додатку2 до тендерної документації на закупівлю по проведенню процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету: природний газ - 09123000-7 (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09123000-7), відповідно до вимог тендерної документації. Учасникам надати відповідь в термін, що не перевищує два дні.
Статус вимоги: Задоволено