• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров’яче пастеризоване питне 3,2% жиру фасоване 0,9л.

Завершена

164 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 820.00 UAH
Період оскарження: 04.01.2019 12:31 - 11.01.2019 13:05
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 04cfd37d70a44191b78e03573f925bb9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000693-c.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-04-000693-c) 04.01.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Молоко коров’яче пастеризоване питне 3,2% жиру фасоване 0,9л. згідно коду CPV за ДК 021:2015: 15510000-6 з періодом поставки з 21 січня до 31 грудня 2019 на очікувану вартість 164 000,00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Мiський вiддiл освiти. Оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Оголошення про проведення закупівлі виробів з молока (далі «Оголошення») із додатками. Для участі у закупівлі було зареєстровано наступних учасників: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код в ЄДРПОУ 40333959) 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВАЯ КОМПАНИЯ ТАНДЕМ» (код в ЄДРПОУ 41605907) 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШ ПРОДУКТ ПЛЮС» (код в ЄДРПОУ 39375744) 4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» (код в ЄДРПОУ 37121709) Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» із ціною - 124 399,90 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВАЯ КОМПАНИЯ ТАНДЕМ» із ціною - 124 400,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» із ціною - 124 410,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШ ПРОДУКТ ПЛЮС» із ціною - 162 562,40 грн. з ПДВ. 22 січня 2019 року на електронному майданчику закупівель Мiським вiддiлом освiти було розміщено Рішення про визначення переможця допороговоi закупiвлi від 21.01.2019 р. № б/н, яким визначено переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт». Проте, рішення Замовника закупівлі про визначення переможцем саме ТОВ «Екоіллічпродукт», (код ЄДРПОУ 37121709), не відповідає приписам законодавства, фактичним обставинам, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..», оскільки документи, які були додані до тендерної пропозиції учасника ТОВ «Екоіллічпродукт» містять порушення, на які Замовник не звернув уваги та визначив його переможцем. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 (далі - Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Згідно з п.6.4 Порядку, вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. 1. Тендерна пропозиція ТОВ «Екоіллічпродукт» не відповідає технічним та якісним характеристикам, що заявлені Замовником Пунктом 4 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Постачальник повинен надати завірені копії санітарних документів на транспорт та водія. Копії документів мають бути засвідченні печаткою учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом». Проте ТОВ «Екоіллічпродукт», всупереч умовам Тендерної документації, не надано санітарних документів на транспорт. Лист Управління Держспоживпродслужби України у м. Маріуполь від 06.01.2017 р. №№01-21/13 не є належним підтвердженням наявності у ТОВ «Екоіллічпродукт» права на перевезення продуктів харчування за відсутністю санітарних документів на транспортні засоби. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам: транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. Не дивлячись на те, що ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не містить вимог про необхідність санітарного паспорту, проте такі вимоги встановлені іншими нормативними актами. Зокрема, наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року № 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за №128/2568, та санітарним законодавством передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування («хліб», «молоко», «риба» тощо) (п.12.3). Аналогічні вимоги передбачені такими наказами: Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 р. N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 травня 2006 року за N 523/12397; Міністерства інфраструктури України від 30 грудня 2013 року N 1074 «Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Державної спеціальної служби транспорту в мирний час», зареєстрованим в Мін'юсті 22 січня 2014 року за N 135/24912; Міноборони від 9 грудня 2002 року N 402 «Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Збройних Сил України на мирний час», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2002 року за N 992/7280; Служби безпеки України від 22 грудня 2006 року N 809 «Про затвердження Положення про продовольче забезпечення в системі Служби безпеки України на мирний час», зареєстрований в Мін'юсті 26 січня 2007 року за N 62/13329, якими передбачена необхідність отримання санітарного паспорта на транспортні засоби, що здійснюють перевезення харчових продуктів. Враховуючи інформацію, наведену вище, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт», код ЄДРПОУ 37121709, не відповідає умовам Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу. 2. Скасувати Рішення про визначення переможця допороговоi закупiвлi від 21.01.2019 р. б/н, яким Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» (код ЄДРПОУ 37121709) визначено переможцем процедури допорогової закупівлі (номер закупівлі UA-2019-01-04-000693 –с). 3. Ухвалити нове рішення, яким визначити Переможцем закупівлі UA-2019-01-04-000693-с учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (ЄДРПОУ 40333959). Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О.С. Окопна
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 24.01.2019 09:33