• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезінфікуючі - ДК 021:2015 – 24455000-8

Допорогова закупівля

Завершена

142 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 423.20 UAH
Період оскарження: 31.01.2019 17:25 - 06.02.2019 08:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 4076a0cade61403c940ec86bafeef596
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-004213-b.a5
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи корупційний протизаконний підхід Замовника, намагання протягти до перемоги "свого" постачальника, ми направляємо скарги до вказаних у попередніх вимогах контролюючих органів з метою запобігання "дерібану" бюджетних коштів посадовими особами замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Вашої вимоги, надаємо таку відповідь: 1). Визначення предмету закупівлі (технічне завдання до дезінфекційних засобів) було складено виходячи з позитивного досвіду використання даних засобів (якість, відсутність алергічних реакцій мед.персоналу та пацієнтів тощо) та відповідно до потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників”. Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Відповідно, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару, а учасники мають детально вивчити технічне завдання та надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. 2). В протоколі про дискваліфікації викладено за якими критеріями відхилено Вашу пропозицію, а це не лише надання аналогів, але й медико-технічні вимоги до товару. 3). Замовник, в оголошенні про закупівлю та у відповідях в період уточнення акцентував на засобах, які будуть закупатися медичною установою, та змінив оголошення про закупівлю прибравши дезінфекційний засіб, у якого закінчився термін державної реєстрації. Тому, говорити про «лобіювання» інтересів певних виробників недоречно. А визначати кількість учасників які запропонують необхідні Замовнику засоби, і тим паче, їх поведінку під час проведення аукціону ( на чому Ви акцентували увагу) не входить в компетенцію тендерного комітету. Тому, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель установлених Законом, а встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, медико-технічнічні вимоги, відповідають нормам чинного законодавства. Відповідно, Закупівля в цілому, та відхилення Вашої пропозиції відповідають всім нормам чинного законодавства, й з огляду на вищесказане, не має передбачених Законом підстав для задоволення Ваших вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: e470d476e8f941c7a55e14194bc5ac45
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-004213-b.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник провів чергову закупівлю у "свого" постачальника, за що посадові особи Замовника отримають 40% хабаря від вартості закупівлі. Замовник-корупціонер заначив, що не мав на меті розглядати еквівалнти? На якій законній підставі?. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Ви подали вимогу щодо дискваліфікації Вашої тендерної пропозиції на закупівлі товару за кодом ДК021:2015: 24455000-8 Дезинфекційні засоби, № оголошення UA-2019-01-31-004213-b, від 31.01.2019 року. Відповідно до Вашої вимоги, надаємо таку відповідь: 1). Визначення предмету закупівлі (технічне завдання до дезінфекційних засобів) було складено виходячи з позитивного досвіду використання даних засобів (якість, відсутність алергічних реакцій мед. персоналу та пацієнтів тощо) та відповідно до потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників”. Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Відповідно, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару, а учасники мають детально вивчити технічне завдання та надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. 2). В протоколі про дискваліфікації викладено за якими критеріями відхилено Вашу пропозицію, а це не лише надання аналогів, але й медико - технічні вимоги до товару. 3). Замовник, в оголошенні про закупівлю та у відповідях в період уточнення акцентував на засобах, які будуть закупатися медичною установою, та змінив оголошення про закупівлю прибравши дезінфекційний засіб, у якого закінчився термін державної реєстрації. Тому, говорити про «лобіювання» інтересів певних виробників недоречно. А визначати кількість учасників які запропонують необхідні Замовнику засоби, і тим паче, їх поведінку під час проведення аукціону ( на чому Ви акцентували увагу) не входить в компетенцію тендерного комітету. Тому, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель установлених Законом, а встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, медико-технічнічні вимоги, відповідають нормам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо написаного Замовником-корупціонером

Номер: 09fa431bc0a84f19a57edded1bdd9c3a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-004213-b.a3
Назва: Щодо написаного Замовником-корупціонером
Вимога:
Шановний! Реєстр ДОСТУПНИЙ до перегляду на сайті МОЗ всім бажаючим!!! Не смішіть людей та не пишіть нісенітницю, яку вам нав"язує безграмотний ваш постачальник. Засобу Дезактин в реєстрі немає!!! Враховуючи протизаконну позицію Замовника, небажання економити бюджетні кошти, намагання протягти у переможці "свого" постачальника, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до тендерної документації внесені !!!
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді

Номер: 368e866af5984b1bacb3258f645157ef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-004213-b.a2
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Шановний! Згідно Постанови КМУ №178, яка є доповненням постанови КМУ №908, засіб, який зареєстрований як дезінфікуючий повинен бути внесений до реєстру дезінфікуючих засобів, який розміфщенний на сайті МОЗ. Тобто, якщо засоби зареєстровані по старому порядку, то вони мати свідоцтво про Державну реєстрацію, якщо вже по новому поряду - внесені в реєстр. Засіб "Дезактин" не має а ні діючого свідоцтва про Державну реєстрацію, а ні внесений в реєстр,тобто він на даний момент не зареєстрований як дезінфікуючий засіб!!! Згідно Закону України про запобігання інфікування населення, засоби не зареєстровані в установленому порядку заборонені для використання. Якщо ви не зміните свою позицію, ми направимо листи до Державної аудиторської служби України та в Департамент охорони здоров"я. Вважаємо вашу позицію протизаконною і трактуємо її, як намагання протягти у переможці "свого" постачальника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст.34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок , як вказувалось вище, викладений в Постанові КМ України №178 і в п 4. Прописано за якими документами МОЗ реєструє деззасоби – і як уже й писали – за Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи. Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинен зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на 11.09.2018р. МОЗ України не ведеться Реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду. Так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені червнем 2015 р. І, в такому випадку всі деззасоби, на які видавались Свідоцтва про державну реєстрацію з 06.2015 до 30.06.2016р. , але про них відсутні відомості щодо включення в обліковий перелік дезінфекційних засобів також вважати не зареєстрованими. Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст.1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні. Отже, дезінфікуючий засіб «Дезактін» має Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 9d3ebbb04ed94adeabff23aed044301e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-004213-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Термін дії Свідоцтва про Державну реєстрацію на засіб Дезактин закінчився. також цей засіб не внесений до реєстру МОЗ Укріїни. Згідно Закону України про запобігання інфікуванню хвороб населення, закупівля дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку забороняється! Вимагаємо видалити цей засіб з предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Чинний Висновок санітарно епідеміологічної експертизи на дезінфікуючий засіб «Дезактін» виданий 13.11.2018 року, яка була основним етапом в реєстрації дезінфекційних засобів і до 30 че-рвня 2016 р. коли діяв порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови КМ України №908 у редакції 2006 року, і залишилась такою у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекцій-них засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р., цитуємо п.4 вказаної Пос-танови: Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих докуме-нтів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». Відповідно до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст.34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок , як вказувалось вище, викладений в Пос-танові КМ України №178 і в п 4. Прописано за якими документами МОЗ реєструє деззасоби – і як уже й писали – за Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи. Санітарно-епідеміологічна ек-спертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті на-давались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинен зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на 11.09.2018р. МОЗ України не ведеться Реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду. Так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби Укра-їни до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступ-ний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені червнем 2015 р. І, в такому випадку всі деззасоби, на які видавались Свідоцтва про державну реєстрацію з 06.2015 до 30.06.2016р. , але про них відсутні відомості щодо включення в обліковий перелік дезінфекційних засобів також вважати не зареєстрованими. Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік до-кументів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст.1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітар-ноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні. Отже, дезінфікуючий засіб «Дезактін» має Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстра-ції та застосування дезінфікуючого засобу.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні