• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації дитячих та спортивних майданчиків)

Відповідно до тендерної документації

Торги не відбулися

430 986.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 309.86 UAH
Період оскарження: 01.02.2019 16:13 - 14.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА на усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 5babb167e334443ba0ef4b12eac2feb2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-003902-b.b1
Назва: ВИМОГА на усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Уважно розглянувши тендерну документацію до даної закупівлі, доводимо до Вашого відома про наявність у даній тендерній документації вимоги. яка порушує законодавство у сфері проведення публічних закупівель, що відображає ознаки неправомірних дій з боку Замовника, а саме недотримання пункту 3 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. До дискримінаційної вимоги відноситься вимога Замовника, зазначена у п.6 розділу «Інші документи (для учасників)» ДОДАТКУ 3 до тендерної документації, а саме: «Копія дозволу органу з нагляду за охороною праці на право проведення технічних оглядів атракціонів». Детальний опис знаходиться у доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 08.02.2019 через електронну систему надійшла вимога № UA-2019-02-01-003902-b.b1 щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації на закупівлю послуг за ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації дитячих та спортивних майданчиків). У тендерній документації визначено, що послуги повинні надаватись у відповідності до ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій», наказу Міністерства охорони здоров’я від 31.08.2009 № 653, «Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки» (далі - Правила), затверджених наказом від 01.03.2006 № 110 Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи. Відповідно до п.10.3.4 Правил технічний огляд атракціонів, віднесених до атракціонів підвищеної небезпеки відповідно до п. 3.1.3 Правил, проводиться організацією, яка у порядку, встановленому ДНАОП 0.00-4.05-03 (1631-2003-п), отримала дозвіл органу з нагляду за охороною праці на право проведення технічних оглядів атракціонів або уповноваженою організацією. Технічний огляд атракціонів, що не віднесені до атракціонів підвищеної небезпеки, а також атракціонів пересувних містечок після демонтажу і встановлення на новому місці, дозволяється здійснювати технічними службами власника атракціонів із залученням за необхідності інших організацій. Оскільки, в районній адміністрації відсутня технічна служба для проведення технічного огляду атракціонів, Замовником оголошено відкриті торги для залучення спеціалізованої організації. Розглянувши складені у 2018 році ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л» технічні паспорти та технічні звіти про стан конструкцій дитячих майданчиків виявлено, що серед елементів наявні гойдалки з кутом відхилу посадкового місця на величину більше 45 градусів та підійманням посадкового місця більше 1,5 м, які віднесені до обладнання підвищеної небезпеки для життя відвідувачів і обслуговуваного персоналу (п. 3.1.3 Правил). Наприклад, гойдалки за адресами: - вул. Трегубенка, 13 – має висоту від сидіння до вісі обертання 1,75 м та відхиляється на 90 градусів; - вул. Професора Толока, 20б, 18а – має висоту від сидіння до вісі обертання 1,7 м та відхиляється на 90 градусів; - вул. Звенигородська, 9а – має висоту від сидіння до вісі обертання 1,89 м та відхиляється на 90 градусів; - вул. Штурмова, 3 – має висоту від сидіння до вісі обертання 1,75 м та відхиляється на 90 градусів. Враховуючи вищезазначене, при підготовці тендерної документації для відкритих торгів № UA-2019-02-01-003902-b Замовник включив до переліку обов’язкових документів тендерної пропозиції Учасників копію дозволу органу з нагляду за охороною праці на право проведення технічних оглядів атракціонів згідно вимог чинного законодавства. Відповідно тендерна документація не потребує внесення змін та не містить дискримінаційних вимог до Учасників.
Статус вимоги: Відхилено