• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по відлову безпритульних тварин їх кастрації та стерилізації (регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами), підбору трупів у м.Львові

Послуги по відлову безпритульних тварин їх кастрації та стерилізації (регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами), підбору трупів у м.Львові

Торги не відбулися

2 685 894.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2019 16:54 - 14.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: f0b2d2bfe6f54ff8a195aac90cbc285b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-004236-b.c1
Назва: Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатком тендерної документації № 2 є проект договору про надання (закупівлю) послуг, пунктом 5.3.13 якого передбачено ОБОВ'ЯЗОК учасника за наслідком виконання договору «відпускати на місце відлову безпритульних тварин, яким проведено чіпування електронним транспондером». Разом з тим згідно з ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» - норми що регулює порядок вилову та тимчасової ізоляції домашніх тварин, не передбачено повернення до місць звичайного існування та/місця відлову. В свою чергу, повернення тварин, після їх знаходження у спеціалізованих установах, підприємствах, де останні отримують протягом певного часу системне харчування, медичну допомогу тощо, ДО ЧОГО ВОНИ ЗВИКАЮТЬ ТА АДАПТУЮТЬСЯ, а після чого знову залишаються на вулиці без догляду є нічим іншим ніж жорстоким поводженням, що утворює склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 89 КУпАП, а саме: знущання над тваринами, завдання побоїв або вчинення інших насильницьких дій, що завдали тварині фізичного болю, страждань і не спричинили тілесних ушкоджень, каліцтва чи загибелі, залишення тварин напризволяще, у тому числі порушення правил утримання тварин, вчинені стосовно двох і більше тварин, групою осіб, за що передбачено накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 – 8500) або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб. Вищевикладені норми національного законодавства кореспондуються із нормами міжнародного права.Так, відповідно до ст. 3, 4 Європейської конвенції про захист домашніх тварин 1987 року, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Європейської конвенції про захист домашніх тварин» від 18.09.2013, ніхто не повинен спричиняти для домашньої тварини непотрібного болю, страждання або пригнічення. Ніхто не повинен залишати домашньої тварини. Таким чином, виконання умов тендерної документації, а також умов договору у викладеній редакції (який є складовою частиною тендерної документації) прямо порушують вимоги закону, за що передбачена адміністративна відповідальність учасника та замовника (їх посадових осіб). Враховуючи положення ст. 19 Конституції України, якою передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. В свою чергу, відповідно до ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Частиною 1 ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, вимоги тендерної документації та проект Договору містять умови, які не відповідають законодавству, є підставами недійсності відповідного Договору, в разі його укладання, в цілому чи в певній частині, а дії з його виконання призведуть до адміністративної відповідальності осіб, які будуть його виконувати. У зв’язку з викладеним, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунити порушення законодавства під час проведення закупівлі, а саме виключити умови з проекту Договору щодо обов’язку учасника забезпечити повернення тварин до місця звичайного існування та/або відлову.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: порушення законодавства в оголошеній закупівлі відсутнє
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.02.2019 18:00
Підтвердження вирішення: Відповідно до статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. На території міста Львові питання поводження із безпритульними тваринами визначено Ухвалами від 21.05.2015р. № 4636 “Про затвердження Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Львові на 2015-2020 роки” та від 17.03.2016р. № 262 “Про затвердження Правил утримання і поводження з тваринами у м. Львові”. Відповідно до п. 4.17.4. Ухвали від 21.05.2015р. № 4636 “Про затвердження Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м.Львові на 2015-2020 роки” після перетримки тварини можуть бути повернуті до місця відлову. Відповідно до розділу 7 Ухвали 17.03.2016р. № 262 “Про затвердження Правил утримання і поводження з тваринами у м. Львові” у місті діє мережа соціальних опікунів, які дбають про вуличних тварин у місцях їх дислокації (годують, слідкують за вчасністю вакцинацій та станом здоров’я). За аналогічною методикою працюють такі країни як Греція, Болгарія, Мальта, Італія і ін. У відповідності до вище викладеного, порушення законодавства в оголошеній закупівлі відсутнє.