-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Торги відмінено
452 025.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 260.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2019 13:49 - 27.01.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга на рішення Замовника
Номер:
015c7d7cb8b244bba40e000a4e144283
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-15-000416-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Україна, Київ 03035, вул. Урицького, 45
тел. (044) 251-62-62; факс (044) 520-03-25
канцелярія: (044) 251-62-40
e-mail: mail@amc.gov.ua
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство
«ОЛІМПІЯ СЕРВІС»
65029, м. Одеса, Приморський район,
вул. Новосельського, буд. 1
ЄДРПОУ 36849459
тел. (048) 723-62-29
ЗАМОВНИК: Управління освіти, молоді, спорту та
культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області
67300, Україна, Одеська область, Березівка, площа Генерала Плієва, 9
т. +380977508432
СКАРГА
на рішення Замовника щодо визначення переможця відкритих торгів на закупівлю
код 15110000-2- М’ясо.
(М'ясо свинини(туші, напівтуші), м’ясо курятини(окорок), філе куряче)
Управлінням освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області (надалі – Замовник) на офіційному загальнодержавному веб-порталі з питань публічних закупівель було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих конкурсних торгів, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-15-000416-а.
- ID 4695dcddce9e4426bc2e6613963c27e1
- Код предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо.
- Тендерна документація (уточнена) завантажена до ЦБД Prozorro 21.01.2019 08:47.
У відкритих торгах прийняли участь:
1. ФОП Лядовська Тетяна Валентинівна, код 3012600341, остаточна пропозиція 336000,00 грн.
2. ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС», код 36849459, остаточна пропозиція 336471,00 грн.
3. ФОП Проценко Андрій Васильович, код 2909901794, остаточна пропозиція 394055,00 грн.
04.02.2019 року Замовником оприлюднено протокол №28 від04.02.2019р., яким пропозицію ФОП Лядовська Тетяна Валентинівна визнано найбільш економічно вигідною та оголошено переможцем процедури закупівлі, без проведення розгляду (перевірки) даної пропозиції на відповідність кваліфікаційним та іншим критеріям, що зазначені в тендерній документації.
Так, відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Вважаємо, що Замовником неправомірно не здійснено розгляд пропозиції ФОП Лядовська Тетяна Валентинівна на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним та іншим критеріям.
Так, пропозиція ФОП Лядовська Тетяна Валентинівна не може бути визнана такою, що відповідає умова тендерної документації з наступних підстав:
1. В частині 1 Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлена вимога щодо підтвердження Учасниками кваліфікаційного критерію: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. А саме, необхідна довідка про виконання аналогічних* договорів з постачання товару, що є предметом закупівлі, у попередні роки. До довідки додаються: - копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками не менше двох відповідно до довідки разом із документами, що підтверджують їх повне виконання.
Учасником процедури закупівлі ФОП Лядовською Т.В. надана довідка про виконання аналогічних договорів із зазначенням двох договорів, укладених із Управлінням освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області (Замовником), а саме договору №126 від 29.11.2018 року та договору №5 від 29.11.2019 року. Копії договорів зазначених в довідці, як вимагають умови тендерної документації, даним учасником не надані. Також, ФОП Лядовською Т.В. не виконана вимога тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують повне виконання договорів, що зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів.
2. В частині 1 Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлена вимога щодо підтвердження Учасниками кваліфікаційного критерію: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником процедури закупівлі ФОП Лядовською Т.В. надана довідка із зазначенням наявності одного працівника, а саме самого суб’єкта господарювання Лядовської Т.В., що за умовами технічного завдання тендерної документації має виконувати організацію поставки товару, його навантаження та розвантаження, перевозку на спеціалізованому транспорті. Вважаємо, що відсутність жодного робітника в учасника ФОП Лядовська Т.В, не підтверджує кваліфікацію учасника, та унеможливлює якісне та своєчасне виконання договору.
3. Також, учасником процедури закупівлі ФОП Лядовською Т.В. не виконана вимога тендерної документації щодо надання довідки, яка містить повні відомості про підприємство, а саме реквізити (повна назва, адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів, код ЄДРПОУ); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі повідомлення про намір укласти договір). В складі пропозиції ФОП Лядовської Т.В. надана лише довідка із зазначенням банківських реквізитів учасника.
4. Згідно п.6 Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до тендерної документації). Так, учасником ФОП Лядовською Т.В. не виконано вимоги Замовника, що зазначені в Додатку №3 до тендерної документації, а саме не надано в складі пропозиції: копії декларацій виробника, копії експертних висновків (п.3 ст.1.1., 2.1 та 3.1. Додатку 3); гарантійний лист щодо можливості лабораторного дослідження поставленого товару (п.8 Інші вимоги Додатку 3); лист-згоду з умовами закупівлі (п.10 Інші вимоги Додатку 3).
5. Згідно п.2 Інша інформація Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Учасники повинні гарантувати письмово у складі тендерної пропозиції, що їхній товар та діяльність не порушує санкційне законодавство. Учасником ФОП Лядовською Т.В. не виконана дана вимога тендерної документації, підтверджуючі документи (листи) не надані.
6. Згідно п.2 Інша інформація Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Учасники письмово підтвердити/гарантувати дотримання вимог із захисту довкілля та вимог щодо тари і упаковки товару. Учасником ФОП Лядовською Т.В. не виконана дана вимога тендерної документації, підтверджуючі документи (листи) не надані.
7. Згідно п.3 Розділу VI тендерної документації разом з тендерною пропозицією учасниками подається проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 тендерної документації разом із довідкою про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю. Учасником ФОП Лядовською Т.В. не виконана дана вимога тендерної документації, проект договору та довідка не надані.
8. У п.4 Розділу VI тендерної документації Замовником торгів встановлена наступна вимога до пропозиції учасників процедури закупівлі - учасник торгів зобов’язаний подати у складі цінової пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені вище, завірений підписом та печаткою Учасника, що наведений вище. Неподання такого листа, або зміна вимог, що зазначені як істотні у даному розділі Документації в односторонньому порядку учасником торгів, спричинять наступну дискваліфікацію Учасника. Учасником ФОП Лядовською Т.В. не виконана дана вимога тендерної документації, лист щодо згоди с істотними умовами договору не наданий.
Звертаємо увагу органу оскарження, що:
- зазначені вище порушення вимог тендерної документації не віднесені Замовником до несуттєвих (формальних) помилок в самій тендерній документації;
- зазначені вище порушення вимог тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, визначених ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.4 ч.1ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (встановленим кваліфікаційним критеріям). Дана норма також закріплена Замовником у п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації.
На підставі ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У відповідності до абз.3 ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області скасувати рішення щодо визначення ФОП Лядовської Т.В. переможцем процедури відкритих торів (UA-2019-01-15-000416-а), та відхилити дану пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
ДОДАТКИ:
1. Копія квитанції про внесення плати за подання скарги до органу оскарження;
2. Примірник тендерної документації до оголошення процедури закупівлі UA-2019-01-15-000416-а.
07.02.2019 року
Директор ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» Яценко М.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника 07.02.2019 11:42
- платіжне доручення про сплату збору за подання скарги 07.02.2019 11:42
- тендерна документація Замовника 07.02.2019 11:42
- Рішення від 11.02.2019 № 1392 (+лист Замовнику).pdf 11.02.2019 15:45
- Протокол 18.02.2019 09:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2019 11:42
Вимога
Вирішена
Усунути порушення
Номер:
fd50519e1e7444fab151b9540e0c1dd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-15-000416-a.c1
Назва:
Усунути порушення
Вимога:
Замовник вимагає в Тендерній документації ( Додаток 2, п.13):
В зв’язку з тим, що можлива допоставка продукції на протязі дня, місцезнаходження постачальника має бути у межах 50 км від м. Березівка Одеської області.
Проте, вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує «принцип недискримінації учасника» згідно п.4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині територіального обмеження щодо наявність власних або орендованих складських приміщень у межах визначеного району (м.Березівка).
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції»:
відповідно до частини першої статті 15 Закону Замовник не може надавати вказівки, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення
конкуренції;
частиною другою статті 15 Закону передбачено, що Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
… будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців;
встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов;
надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.
Крім того, будь-який суб'єкт господарювання, що може бути потенційним переможцем процедури закупівлі, має можливість купити (орендувати) додаткові складські приміщення вже після процедури закупівлі, а наявність вищезазначеної завідомо дискримінаційної вимоги допускає участь лише "обраних" потенційних учасників.
Вважаємо, що факт наявності складів у межах визначеного радіусу (50км) від м.Березівка не є визначальним фактором у своєчасному щоденному постачанні продуктів харчування у заклади Замовника, а вказана вимога порушує та обмежує наші права як учасника, згідно вищенаведених положень Законів України.
Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначене порушення діючого законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2019 23:51
Вирішення:
Вашу скаргу задоволено. Внесено зміни та уточнено тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено