• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника)

Торги не відбулися

2 485 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 27.12.2018 18:22 - 14.01.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства

Номер: 277ddca26414456fad53154263298379
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-27-000977-a.c1
Назва: Щодо приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства
Вимога:
Згідно п.1.4. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає надання учасниками гарантії (лист–зобов’язання) в довільній формі забезпечити негайний виїзд групи реагування на об’єкт, що знаходиться під спостереженням у разі спрацювання охоронно-тривожної сигналізації. На підтвердження надати: - технічні паспорти (власного транспорту Учасника не менше 3-х одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність») або договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, з наданням ліцензії МВС та технічні паспорти (не менше 3-х одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»). - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; - довідки про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування, зазначеному у довідці, суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв. - довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій) та її технічні можливості. Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містить переліку та будь-якої іншої інформації стосовно обєктів, які знаходяться/мають знаходитись під спостереженням за допомогою засобів охоронно-тривожної сигналізації та на які має бути здійснено негайний виїзд у разі їх спрацювання. Відповідно, не зрозуміло для яких цілей має використовуватись транспорт реагування. Згідно технічної специфікації (додаток 5 до тендерної документації) Замовник закуповує послугу - «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника) шляхом здійснення транспортом Виконавця збору виручки від кіосків Замовника. Звертаємо увагу, що в тендерній документації передбачений збір виручки та охорона під час збору та перевезення грошових коштів. Відповідно до абз.9-10 п.4 розділу І Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, яка затверджена постановою НБУ від 31.03.2017 №29 (далі – Інструкція), визначено поняття інкасації коштів та інкасатора:  інкасація коштів - збирання та доставка інкасаторами згідно з укладеними з клієнтами договорами валютних цінностей клієнтів до каси банку або збирання коштів із підрозділів банку. Інкасація передбачає поступове накопичення коштів на маршруті інкасації;  інкасатор - особа підрозділу інкасації, яка здійснює інкасацію коштів та перевезення валютних цінностей. Тобто, з наведеного випливає, що у відповідності до норм чинного законодавства та згідно предмету закупівлі, Замовник закуповує послуги з інкасації коштів та послуги з охорони під час інкасації та перевезення цих коштів. Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. №960 та постановою КМУ від 30 січня 2013 р. №55 «Про затвердження Умов охорони небезпечних і цінних вантажів під час їх перевезення автомобільним транспортом та переліку таких вантажів» - не передбачені умови та вимоги щодо надання послуг з інкасації коштів (збору виручки). Вказаними нормативними актами регулюється лише охорона цінних вантажів під час їх перевезення. Надання послуг з інкасації коштів (збору виручки) суб’єктами охоронної діяльності регулюється постановою НБУ від 24.12.2015 №926 «Про затвердження Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації» (далі – Положення НБУ №926). Відповідно до п.3 Розділу І Положення НБУ №926, визначено, що юридична особа має право надавати банкам послуги з інкасації лише після отримання відповідної ліцензії Національного банку. Згідно п.7 Розділу І Положення НБУ №926, юридичні особи за умови отримання ліцензії мають право надавати банкам послуги з інкасації відповідно до вимог законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку з питань інкасації коштів та перевезення валютних цінностей, ведення касових операцій банками в Україні на підставі договорів. Тобто послуги інкасації коштів надаються суб’єктами охоронної діяльності на підставі Ліцензії НБУ та у відповідності до нормативно-правових актів НБУ. Відповідно до п.8 розділу ІІ Положення НБУ №926, юридична особа для отримання ліцензії на надання банкам послуг з інкасації повинна мати власний (або отриманий у фінансовий лізинг, або орендований на строк не менше одного року) у кількості не менше двох одиниць оперативний автотранспорт з панцеровим захистом не нижче 3 класу захисту згідно з Державним стандартом України ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", затвердженим наказом Держстандарту України від 07 липня 2000 року № 429 (далі - ДСТУ 3975-2000), обладнаний засобами радіозв'язку (радіостанції, засоби стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку тощо), системою відстеження рухомих об'єктів, за допомогою якої здійснюється контроль за переміщенням транспортного засобу, та іншим обладнанням згідно з додатком 1 до Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 31 березня 2017 року № 29. Оперативний автотранспорт повинен мати вмонтований сейф для зберігання цінностей, що відповідає вимогам Державного стандарту України ДСТУ EN 1143-1:2014 "Засоби безпечного зберігання. Вимоги, класифікація та методи випробовування на тривкість щодо зламування. Частина 1. Сховища, двері сховищ, сейфи та сейфи ATM", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30 грудня 2014 року № 1494 (далі - ДСТУ EN 1143-1:2014), та/або депозитну систему, що відповідає вимогам Державного стандарту України ДСТУ EN 1143-2:2014 "Засоби безпечного зберігання. Вимоги, класифікація та методи випробовування на тривкість щодо зламування. Частина 2. Депозитні системи", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30 грудня 2014 року № 1494 (далі - ДСТУ EN 1143-2:2014). Аналогічні вимоги до оперативного транспорту також зазначені в абз.15 п.4 розділу І Інструкції НБУ (постанова НБУ від 31.03.2017 №29). Підсумовуючи викладене, повідомляємо, що надання послуг із збору виручки (інкасації коштів) надається суб’єктами охоронної діяльності на підставі ліцензії НБУ та з використанням оперативного транспорту (броньованих автомобілів) згідно вимог постанови НБУ від 31.03.2017 №29 Таким чином, кваліфікаційна вимога щодо наявності в учасника транспорту реагування, який відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність», не відповідає предмету закупівлі. Виходячи з вищевказаного, вимагаємо: 1. Виключити з тендерної документації вимогу щодо надання гарантії (лист–зобов’язання) в довільній формі забезпечити негайний виїзд групи реагування на об’єкт, що знаходиться під спостереженням у разі спрацювання охоронно-тривожної сигналізації. На підтвердження надати: - технічні паспорти (власного транспорту Учасника не менше 3-х одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність») або договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, з наданням ліцензії МВС та технічні паспорти (не менше 3-х одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»). - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; - довідки про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування, зазначеному у довідці) суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв. - довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій) та її технічні можливості. 2. Встановити кваліфікаційну вимогу щодо наявності в учасника оперативного транспорту для надання послуг з інкасації, що відповідає вимогам Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затверджено Постановою Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення частково відмовити у задоволенні вимог звернення
Статус вимоги: Не задоволено