• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЗАСОБИ ДЛЯ ДОГЛЯДУ ЗА МАЛЮКАМИ (ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ)

КОД ДК 021:2015 33750000-2 - ЗАСОБИ ДЛЯ ДОГЛЯДУ ЗА МАЛЮКАМИ (ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ)

Торги не відбулися

1 777 396.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 35 000.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2019 10:58 - 11.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційны вимоги

Номер: ad564aa9b07444a98015515d5d572c7a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-000889-b.b1
Назва: дискримінаційны вимоги
Вимога:
Доброго дня! По перше: Прописуючи у технічних вимогах підгузків для дорослих кількість штук в упаковці, Ви на наш погляд, порушуєте Закон "Про публічні закупівлі", тому, що не даєте можливості учасникам з другою кількістю в упаковці брати участь в закупівлі! З цього виходить, що Ви цілеспрямовано і за попередньою домовленістю прописуєте вимоги під конкретну торгівельну марку! А, можливо, під конкретного постачальника! Це суперечить Закону "Про публічні закупівлі". По друге: Всі основні дистриб’ютори підгузків для дітей (крім «Ліберо») не мають в асортименті підгузків з такими розмірами в кілограмах та кількістю в упаковці! З цього виходить, що Ви цілеспрямовано прописуєте умови під конкретного учасника з конкретною торговою маркою!!! Це теж суперечить Закону "Про публічні закупівлі"!!! Тому Вимагаємо: 1. Прибрати з вимог «кількість штук в упаковці». 2. Виділити підгузки для дорослих в окремий ЛОТ. 3. Дані по розмірам дитячих підгузків в кілограмах наблизити до лідерів продаж (Памперс, Хагіс), а не до ексклюзивних розмірів конкретного постачальника ТМ «Ліберо». Таким чином в закупівлі буде забезпечена конкуренція і учасники з другими торговими марками матимуть змогу конкурувати з представником «Ліберо». Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення по розгляду вимоги
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 06.02.2019 13:37
Підтвердження вирішення: Доброго дня! Тендерним комітетом вимогу щодо усунення порушень та приведення ТД до вимог Закону, розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне. При підготовці тендерної документації, зокрема в частині технічних вимог до предмета закупівлі, ми орієнтувалися виключно на потреби та побажання осіб, які мають право на забезпечення технічними засобами. Стосовно дитячих підгузків, інформуємо, що діти за своєю комплекцією різні, вага, як показник, служить важливим орієнтиром у виборі розміру. Тому, нами і вказується вага у кілограмах в технічних характеристиках, як досить вагомий параметр при виборі підгузка. Згідно пп. 3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У тендерній документації ми вказали технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вбачали необхідними вказати для задоволення потреб кожної особи, яка має право бути забезпечена підгузками. Також звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації конкретну торгівельну марку не вказано, тому зауваження про те, товар має бути лише від одного виробника є тільки Вашим припущенням. Крім цього, будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає можливість надання еквіваленту, при цьому технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими. Стосовно поділу предмета на Лоти, не вбачаємо в цьому необхідності. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, відповідно до його потреб. Таким чином, формуючи тендерну документацію ми керувалися нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель, а саме ст. 3, ст.5, ст.12 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і ніякою мірою їх не порушували. Відповідно, ми вважаємо Ваші вимоги безпідставними.