-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення в закладі освіти системи пожежної сигналізації ,системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,системи передавання тривожних оповіщень. Для Василівської ЗОШ.
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2019 15:02 - 28.01.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скасування протоколу
Номер:
99aa31595a4749d48be4820bbd0a5159
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-23-002354-b.a1
Назва:
Скасування протоколу
Вимога:
Вимога про скасування протоколу №45
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 05.02.2019 15:51
- Відповідь.doc 06.02.2019 16:15
Дата подачі:
05.02.2019 15:52
Вирішення:
ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС»
Повідомляємо, що тендерним комітетом відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області розглянуто вимогу про скасування протоколу засідання № 45 від 04.02.2018, розміщену ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (вих. № 11/021/19 від 05.02.2019) в системі електронних закупівель PROZORRO.
Повідомляємо, що допороговою закупівлею UA-2019-01-23-002354-b передбачено надання послуг з улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень Василівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Житомирський район, село Василівка, вулиця Центральна, будинок 2.
Тобто відповідно до умов закупівлі, передбачено закупівлю послуги. Відповідно до умов закупівлі, при наданні даної послуги передбачається використання певного обладнання, визначеного в умовах закупівлі.
Водночас, постачання будь-якого обладнання для його безпосереднього використання Замовником без монтажу на об’єкті силами підрядника, даною закупівлею не передбачається.
Разом з тим, у складі своєї документації ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» надано гарантійний лист щодо своєчасного надання передбачених допороговою закупівлею послуг від 29.01.2019 за № 58.
Даний лист містить гарантію щодо своєчасності надання послуг з улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень Василівської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Житомирський район, село Василівка, вулиця Центральна, будинок 2 відповідно до умов, зазначених в проекті договору підряду. Проект договору щодо предмету допорогової закупівлі надано ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» в своєму листі від 29.01.2019 за № 59, в якому зазначено, зокрема, і термін надання послуг.
Слід зазначити, що дані листи оформлені належним чином, а саме: містять адресата, вихідні номери та дати створення документа, підписи керівника та печатки підприємства, що є необхідними умовами для визнання їх такими, що відповідають умовам закупівлі.
Щодо завантаження ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» протягом доби на електронний майданчик підтвердження пропозиції ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» в електронному вигляді повідомляємо про таке.
Аукціон завершився 04.02.2019 о 14 год. 20 хв. Водночас, зважаючи на те, що Замовник зацікавлений у якнайшвидшому наданні послуг, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця був оприлюднений в системі електронних закупівель о 16 год. 49 хв. того ж дня.
Слід зазначити, що відповідно до алгоритму роботи майданчиків електронних закупівель, розміщення додаткових документів на таких майданчиках учасник закупівлі, який визначив найнижчу ціну може здійснювати виключно в межах часу від закінчення аукціону і до оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір, який фактично становив менше доби.
Водночас, ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» всі документи в паперовому вигляді надано Замовнику (в тому числі підтвердження пропозиції від 04.02.2018 за № 73 та кошторисну документацію на суму, визначену результатом торгів).
Тому вважаємо, що підстави для скасування вищезазначеного протоколу відсутні.
Разом з тим, хочемо звернути увагу, що відповідно до результатів аукціону, ПП «ЮЛКОМ-СЕРІВС» запропонувало найвищу ціну послуг з-поміж усіх учасників закупівлі та протягом трьох раундів торгів жодного разу її не знизило. Різниця між запропонованою ціною переможцем та ПП «ЮЛКОМ-СЕРІВС» становить 36612,52 грн.
Відповідно до цілей функціонування системи PROZORRO, основна її мета – це заощадження бюджетних коштів. При проведенні даної закупівлі і визначенні переможцем ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» було зекономлено 50000,00 грн.
Статус вимоги:
Не задоволено