-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Риба морожена Путасу
ПУБЛІЧНА (ДОПОРОГОВА) ЗАКУПІВЛЯ вартість якої є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» за предметом закупівлі: ДК 021:2015, код 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морожена Путасу)
Торги відмінено
185 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 850.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2019 16:32 - 05.02.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
e703d99bc5f841bea4b32e0702af8447
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-004059-b.b1
Назва:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вимога:
13.02.2019 р. № 15
Скаржник:
ФОП Гук Сергій Анатолійович
19153, Черкаська обл.,
Монастирищенський р-н,
с. Бачкурине, вул. Валентини Терешкової, 7
Код 3078120570
Замовник:
Золотоніський психоневрологічний інтернат
19700, Україна, Черкаська обл., Золотоноша, вул. Монастирська, 3
Управління захисту економіки в Черкаській області
Департаменту захисту економіки національної поліції України
18000, м. Черкаси, вул. Благовісна,189
Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Черкаській області
18000,
м.Черкаси,
вул.Смілянська, 120/1
ВИМОГА
про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
30.01.2019 р. Золотоніський психоневрологічний інтернат (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про проведення допорогових закупівель: ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морожена Путасу) у кількості 3700 кілограм
ФОП Гук Сергій Анатолійович (далі - Скаржник) подав пропозицію та взяв участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до протоколу тендерного комітету від 12.02.2019 р. № 14 про розгляд та кваліфікацію тендерної пропозиції учасника, тендерну пропозицію учасника ФОП Гука Сергія Анатолійовича було відхилено.
Дане рішення є незаконним та таким що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля, а саме: п. 9 «у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної Пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України;» учасником ФОП Гук Сергій Анатолійович у складі тендерної пропозиції надано: «Довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» такого змісту :ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ гарантує, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відсутня інформація, передбачена в статті 9 пункт 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ", про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником (даний пункт стосується лише юридичних осіб)», ЩО ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля, а саме: п. 9.
Відповідно до Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля ДОДАТОК 3 , а саме: «6.Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про заходи, що сприяють захисту довкілля.
7.Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2019 р.
Графік поставки – щоденно (окрім суботи та неділі), дрібними партіями по заявці Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Товар має бути розфасований та упакований в герметичну гігієнічну упаковку. На підтвердження цієї вимоги Учасник надає у складі Тендерної пропозиції гарантійний лист з обов’язковим підтвердженням виконання зазначеної вимоги.», учасником ФОП Гук Сергій Анатолійович у складі тендерної пропозиції надано: «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ такого змісту: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ гарантує, що товар буде розфасований та упакований в герметичну гігієнічну упаковку.» ЩО ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля, а саме Додатку 3.
Наголошуємо, що такими діями Ви порушуєте принципи здійснення закупівель, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Відповідно до рішення тендерного комітету у формі рішення про визначення переможця № 15 від 12.02.2019 р. пропозицію Фізичної особи-підприємця ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ було визнано найбільш економічно вигідною, визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Дане рішення є незаконним та таким що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля,а саме п.4 Кваліфікаційні критерії до учасників: «В такому випадку учасники закупівлі, що є самозайнятими особами надають
гарантійний лист про можливість забезпечити виконання умов Договору про
закупівлю власними силами та засобами.»
- Фізичною особою-підприємцем ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вище вказаний гарантійний лист НЕ НАДАНО, що є порушенням вимог Замовника, які викладені в ІНСТРУКЦІЇ про проведення допорогових закупівель.
Відповідно до Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля ДОДАТОК 3 , а саме: «6.Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про заходи, що сприяють захисту довкілля.
7.Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2019 р.
- Графік поставки – щоденно (окрім суботи та неділі), дрібними партіями по заявці Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Товар має бути розфасований та упакований в герметичну гігієнічну упаковку. На підтвердження цієї вимоги Учасник надає у складі Тендерної пропозиції гарантійний лист з обов’язковим підтвердженням виконання зазначеної вимоги.» Фізичною особою-підприємцем ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вище вказаний гарантійний лист НЕ НАДАНО, що є порушенням вимог Замовника, які викладені в ІНСТРУКЦІЇ про проведення допорогових закупівель.
-
Відповідно до Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля,а саме п.4 Кваліфікаційні критерії до учасників: «в складі тендерної пропозиції учасником подається не менше одного повністю виконаного аналогічного договору з документами, що засвідчують факт його повного виконання.
Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його повного виконання учасники зобов’язані надати акти приймання-передачі товару (видаткові накладні, тощо) із зазначенням посилання на договір, на підставі якого він виконаний. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. При цьому, аналогічний договір повинен містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є характерними згідно законодавства для такого роду договорів» , Фізичною особою-підприємцем ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вище вказану вимогу НЕ ВИКОНАНО, НАДАНІ НАКЛАДНІ НЕ ВІДОБРАЖАЮТЬ ПОСИЛАННЯ НА ДОГОВІР, НА ПІДСТАВІ ЯКОГО ВІН ВИКОНАНИЙ, що є порушенням вимог Замовника, які викладені в ІНСТРУКЦІЇ про проведення допорогових закупівель.
- Відповідно до Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля ДОДАТОК 3 , а саме: «2. Усі працівники Учасника повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці). У складі пропозиції повинно бути надано гарантійний лист про проходження навчання працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».» Фізичною особою-підприємцем ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вище вказаний гарантійний лист НЕ НАДАНО, що є порушенням вимог Замовника, які викладені в ІНСТРУКЦІЇ про проведення допорогових закупівель.
-
Відповідно до Інструкції, щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі- публічна допорогова закупівля ДОДАТОК 3 , а саме: «Разом з тендерною пропозицією підприємство, що є учасником закупівлі надаються наступні документи:
5.1. Особисті медичні книжки найманих працівників, що зазначені у довідці про працівників (всіх вказаних водіїв/водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товарів).» Фізичною особою-підприємцем ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вище вказану ВИМОГУ НЕ ВИКОНАНО, санітарну книжку не надано, що є порушенням вимог Замовника, які викладені в ІНСТРУКЦІЇ про проведення допорогових закупівель.
З переліченого вище можна зробити висновок, що пропозиція Фізичної особи-підприємця ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає умовам закупівлі та відповідно має бути дискваліфікована на підставі п. 9.2 Поряду, а саме - виключними підставами дискваліфікації є пропозиція Учасника, який запропонував саму найвищу в регіоні ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Відповідно до абз. 3 п. 1 ст. 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до п. 6.2 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
З вищезазначеного можна зробити висновок, що Замовник здійснив не об’єктивну та упереджену оцінку пропозицій та порушив перелічені вище принципи закупівлі так як у Фізичної особи-підприємця ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ пропозиція не відповідає умовам закупівлі Замовника. Замовник грубо порушує норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 14.1 Порядку -
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем та намір укласти договір з Фізичної особи-підприємця ГУБА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ та дискваліфікувати пропозицію даного Учасника,
2. Повторно провести оцінку поданих тендерних пропозицій відповідно до норм діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга путасу.pdf 13.02.2019 13:51
- Вiдповiдь на вимогу.pdf 15.02.2019 12:05
Дата подачі:
13.02.2019 13:51
Вирішення:
З метою усунення можливо допущених порушень у сфері здійснення публічних закупівель, Золотоніським психоневрологічним інтернатом прийнято рішення стосовно скасування даної процедури допорогової закупівлі на підставі пункту 11.1 Порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.02.2019 12:23
Дата виконання рішення Замовником:
15.02.2019 12:23
Підтвердження вирішення:
Детальна інформація відображена в завантаженому файлі в систему електронних закупівель.